ceva dulce

453 15 2
                                    

Se ia un pahar mare de iubire se adauga un strop de nesiguranta (in lipsa de nesiguranta merge si un baiat misterios si incredibil de dragut) se mai pune si un praf de plictiseala si doua picaturi de angajamente. Oare ce iese? Sigur nu e ceva foarte delicios pentru Andrei.

Trecuseta doua luni de la accident ma saturasem de abstinenta de la mancare, dulciurile erau placerea mea vinovata si deja imi lipseau foarte mult. Pe langa asta datorita accidentului am primit trei luni de pauza de la sala de operatii. Poate suna sadic dar imi era dor sa tai ceva sa simt ca viata unui om e in mainile mele. De fapt de ce visez la o sala de operatii cand de doua luni nici nu am mai pus piciorul in spital in calitate de rezident ci doar de pacient.

Stateam in pat in timp ce telefonul a vibrat, ecranul s-a aprins aveam un mesaj era de la Andrei: imi pare rau dar nu cred ca voi ajunge in noaptea asta acasa am o urgenta si o sa fiu ocupat. Sper sa dormi foarte bine daca ai nevoie de ceva sa-mi trimiti un mesaj.

Perfect era abia 6 si se pare ca voi sta singura in casa pentru mult timp nu-mi place sentimentul pe care mi-o provoaca singuratatea.

Am luat telefonul si m-am gandit sa-l sun pe Alexander. In doar doua luni devenisem destul de apropiati chiar daca nu vorbeam despre sarutul acela de parca ar fi fost un tabu, un secret de stat sau ceva asemanator. Acela fusese momentul nostru si era micul nostru secret. Andrei nu prea il placea cred ca e doar gelos imi spune ca nu-i place cum ma priveste si ce imi pasa mie daca lui ii place de el sau nu? Nici eu nu comentez cand le zambeste cu subanteles asistentelor. Am luat telefonul si l-am apelat.

- Buna.

-Buna ce faci? Chiar acum ma gandeam la tine esti acasa?

-Da si iar m-a lasat singura acasa nu ai chef sa petrecem ceva timp impreuna?

-Sigur o sa fiu acolo intr-o ora mai am ceva de rezolvat prin oras si ajung. Si nu fi suparata ca te-a lasat singura sigur nu-si doreste sa faca asta.

-Nu, zau? I-am raspuns probabil eram un pic cam nervoasa stiam ca ma insela de unde stiu asta si de ce nu fac nimic? Pur si simplu o femeie simte cand isi imparte iubitul. De ce nu fac nimic? Pentru ca o sa-i treaca repede si tot la mine o sa se intoarca pentru ca doar pe mine ma iubeste.

-Anne mai esti?

-Da, scuze ma gandeam la ceva. Ce zici daca am gati ceva impreuna?

-Sigur. Vrei sa aduc ceva?

-Nu.

- Bine pai ne vedem cat de repede pot ajunge.

-Pe curand . si am inchis.

Chiar daca era seara si era inceputul lui septembrie tot era foarte cald in casa asa ca am mers sa fac un dus pentru a ma racori. Stropii de apa se prelingeau pe pielea mea din fericire de pe urma accidentului nu ma alesesem decat cu cateva cicatrici cea mai mare fiind cea de pe abdomen totisi din fericire era pe linia bikinilor deci nu era vizibila daca as fi stat in costum de baie mai aveam cateva pe brate dar peste cateva luni vor deveni aproape invizibile. Uneori imi placea sa ma admir in oglinda si de data asta eram foarte multumita de imaginea mea. Sa fim seriosi aproape a nici nu-ti dadeai seama ca acum doua luni fusesem la un pas de moarte.

M-am imbracat cu o pereche foarte scurta de blugi care imi scotea in evidenta picioarele lungi si o camasa cu manica scurta un pic mai lunga decat pantalonii parul mi l-am lasat pe spate si eram indecisa ce ruj sa aleg.

- Stop Anne ce faci? Pentru el esti doar o prietena daca vrea poate avea cele mai frumoase femei din lume si probabil sta cu tine doar pentru ca te-a ranit fizic, mi-am spus eu in oglinda si aveam dreptate el era unul dintre cei mai vanati burlaci ai lumii, iar eu cine eram?

o clipa trei destineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum