Anne
Nu neg, nici nu am negat vreodata ca l-as iubi pe Alex, doar ca nu pot sa ma gandesc la perspectiva unei familii alaturi de el, totul e prea complicat la omul asta si mai ales prea periculos. Stiu ca langa el nu m-as plictisi vreodata, dar nu cred ca as gasi confortul unei familii langa el. Nu cred ca va fi mereu langa mine si tinand cont de lumea in care traieste el cum m-as putea simti in siguranta cand nu e langa mine?
Imi place de el, imi place curajul lui, felul in care rezolva mereu totul si iese din orice situatie, imi place senzatia pe care o am cand ma ia de mana, dar nu se poate nu vad un viitor. Asa ca cea mai buna solutie pentru noi acum e o usa inchisa, sa luam spatiu si distanta si sa ma ocup de nunta. Mai este asa de putin timp si mai sunt asa multe lucruri care trebuiesc alese. Saptamana asta am trimis invitatiile, care au fost asa dificil de ales pentru ca imi doream ceva unic.
Incerc sa ma concentrez in drum spre dus, am nevoie ca apa sa stearga parfumul lui Alex de pe mine, sa nu mai miros a el. Trebuie sa ma adun si sa ma maturizez, am facut o alegere acum trebuie sa traiesc cu ea. Stiu ca l-am ranit, nu trebuia sa accept niciodata sa fie ceva intre noi, doar ca atractia e asa mare. Si cel mai frica imi este ca nu o sa dispara niciodata ca toata viata mea in momentul in care ii voi intalni privirea voi simti fluturi in stomac ca o adolescenta.
Gata Anne, haide sa revenim la lumea asta in care traim, in care maine o sa mergi cu Andrei, viitorul tau sot sa alegeti decoratiunile pentru nunta.
Cu greu ma conving sa ies din dus, apa calda e asa relaxanta, dar chiar am nevoie de somn sunt prea obosita, prea multa drama pentru o singura zi.
CITEȘTI
o clipa trei destine
RomanceAlexander: Nu spune ca el te face mai fericita. Stiu ca nu e asa, te cred e greu sa renunti la amintiri, dar cred ca deja te-ai pierdut printre ele iti iau personalitatea, ti-au distrus visele nu le lasa sa-ti distruga si viitorul. Anastasia(Anne):...