Alexander
Stau in fata casei o tin pe Anne de mana si astept sa vina Mike ca sa ne rezolvam problemele. Se vede masina care se apropie in viteza si brusc toata intalnirea asta mi se pare o idee foarte proasta si imi dau seama ca imi arunc iubita in lumea mea. Simt ca vreau sa o ascund in spatele meu stiu ca el nu i-ar face rau niciodata, dar totusi nu-mi pot reprima sentimentul de frica.
Observ ca incetineste pentru a parca in fata casei, dar in loc de zambetul pe care-l am de obicei cand vine el ma cuprinde panica. Imi e frica sa nu o pierd sa nu o raneasca cineva din cauza mea. Motorul se opreste, iar sunt oficial cel mai mare prost din lume daca imi pot imagina ca o fiinta atat de pura va putea sta la masa cu mine si al meu prieten si sa depanam amintiri sau sa purtam o conversatie decenta. Eu si Mike stim sa vorbim doar de afaceri necurate si lucruri sangeroase noi nu am avut copilarie am avut doar arme si dorinta de a avea cat mai multa putere.
-Buna Alex ce mai faci?
-Ca de obicei incerc sa rezolv crizele mondiale.
-Ea e Anne prietena mea....
Anne reuseste sa ingane un buna mi se pare mie sau e emotionata sau poate ii este frica de el cu toate ca astazi arata ca un om aflat in vacanta. Aceasta e cea mai prietenoasa varianta a lui.
-Acum inteleg de ce te-a tinut Alex ascunsa pana acum, esti foarte frumoasa oare de ce nu te-am gasit eu primul?
-Multumesc...
Si daca pana acum nu eram sigur daca e emotionata sau ii este frica in momentul de fata sunt sigur e usor stanjenita de situatia in care se afla.
-Ce zici mergem in birou sa discutam?
-Pai atunci eu ma duc sa ma plimb pe malul marii cat discutati voi.
-Daca vrei poti sa stai cu noi cat discutam, nu am putut sa nu observ ca Mike mi-a aruncat privirea de "ce ai frate ai inebunit?"
-Nu chiar am nevoie de cateva momente in care sa fiu singura deci distractie placuta baietii.
Cand spune asta se ridica pe varfuri si ma saruta usor pe buze, iar eu o strang in brate.
-Daca o sa va spuneti o sa-mi fie dor de tine serios ca o sa mi se faca rau.
Si incepem cu totii sa radem si parca lucrurile se mai relaxeaza putin. Poate e mai bine ca ea a refuzat invitatia mea probabil s-ar fi speriat de metodele pe care le folosim de obicei.
-Mike te-ai gandit la vreo ceva? intreb eu in timp ce torn coniac in doua pahare.
-Am cateva idei, dar nu cred ca vei fi de acord cu ele.
-O sa aleg o varianta oficiala sau neoficiala?
-Eu votez pentru cea neoficiala pentru ca nu avem nevoie de toata presa acolo si de multe intrebari in legatura cu ce transportam. Daca intram in forta s-ar putea sa fie multe victime.
-Si atunci ce propui?
-Pai eu deja mi-am cam inceput planul unul dintre oamenii mei e acum cu fata celui care a organizat totul si eu propun sa-i rapim vica si sa-i cerem rascumparare vaporul.
-Si daca nu vrea sa ni-l dea?
-E fetita lu tati sigur o sa o vrea inapoi si o sa uite de bani si asta e o ocazie foarte buna sa le aratam cine conduce cu adevarat in lumea asta. Daca vroiau mai multi bani pe droguri trebuiau sa spuna de la inceput.
-Bine asa o sa facem, dar te rog sa nu-i spui nimic lui Anne.
-De ce? Rapirea de persoane nu da bine in fisa iubitului perfect. Serios frate ce a fost in mintea ta? E medic iubeste viata, iar tu omori oameni foarte multi oameni pentru interesele tale.
-Pai vezi tu eu ma gandeam sa-i ascund partea aia si eu n-am omorat pe nimeni pana acum si nici nu o sa fac asta in mod direct vreodata.
-Bine sa presupunem prin absurd ca e de acord cu asta, dar ce te faci cand o sa primesti amenintari ce te faci cand o sa o rapeasca cineva?
-O sa am grija de asta.
-Si eu am avut grija pana cand teroristii mi-au livrat-o pe Carmen in pungi de 100 de grame. Alex te iubesc si nu vreau sa treci si tu prin ce am trecut eu. In fiecare seara ma gandesc la ea si la cum ar fi putut sa fie lucrurile, dar adevarul e ca eu i-am ruinat viata.
-E prea tarziu sa mai renunt la ea acum pentru ca o iubesc din prima clipa in care m-am uitat in ochii ei si daca as renunta acum tot nu o pot lasa fara protectie pentru ca e vazuta ca mica mea slabiciune.
Doamne ce am facut cata dreptate are Mike i-am distrus viata acestei fete din cauza mea in fiecare zi e in pericol de moarte nu o sa mai poata iesi singura din casa, nu o sa mai poata duce o viata normala si pe urma daca se intoarce la el va trebui sa am grija ca cineva sa fie in permanenta langa ea.
-Da am fost egoist.
-Exact egoist si prost nu stii ca noi nu ne putem indragosti?
-Ei bine uite ca eu pot si daca am intrat in joc trebuie sa stau pana la capat nu pot renunta acum si nici nu vreau. Fata asta imi schimba lumea de fiecare data cand zambeste sata langa mine chiar daca din cauza mea a pierdut o sarcina. Sta langa mine pentru ceea ce sunt.
-Nu Alex nu te minti singur sta langa tine pentru jumatati de adevar si pentru ca are impresia ca se poate retrage oricand din relatia asta fara repercursiuni.
-E treaba mea bine e viata mea si Anne e tot ce am eu mai bun intelegi daca maine ar pleca eu as muri la propriu de dor, deci daca imi esti prieten o sa ma lasi sa fiu fericit cu ea atata timp cat nu o sa fuga ea de bine.
-Da nici nu aveam de gand sa-i spun vreo ceva doar vroiam sa-ti atrag atentia asupra adevarului care in cazul de fata e destul de grud.
Anne
Ma plimb de o ora si deja m-am plictisit asa ca ma indrept spre casa. Pornesc robinetul de la dusul de pe plaja pentru a ma spala de nisip si atunci il vad pe Alex pe terasa semn ca au terminat cu discutiile importante.
Ma uit la el si nu ma pot abtine sa nu ma holbez cat de dragut e si cat de frumos zambeste, iar ochii lui sunt chiar speciali. Vine spre mine iar eu ii sar in brate pur si simplu nu am rezistat tentatiei de a sta la el in brate.
-Unde e Mike?
-Tocmai a plecat.
-Ati rezolvat asa repede?
-Da am dechis sa-i dam bani capului operatiunii.
-Bine ma bucur ca nu ai recurs la violenta.
Si in semn de sunt mandra de tine i-am dat un pupic pe obraz.
-Stii sunt cam obosita am putea merge sus sa ne culcam?
-Da de fapt si eu ma gandeam sa mergem sus ca sa continuam ce am inceput azi in piscina ce zici?
Oare ce au discutat cei doi pentru ca asta e clar o schimbare foarte brusca de atitudine?
-Ce s-a intamplat mai devreme in birou de brusc vrei sa facem asta si nu te mai simti vinovat?
-Mi-am dat seama ca vreau sa ma bucur de fiecare moment petrecut cu tine la maxim.
*****multumesc tututor celor care imi cititi povestea si ma motivati sa o continui cu fiecare capitol si ca de obicei astept comentarii****
CITEȘTI
o clipa trei destine
RomanceAlexander: Nu spune ca el te face mai fericita. Stiu ca nu e asa, te cred e greu sa renunti la amintiri, dar cred ca deja te-ai pierdut printre ele iti iau personalitatea, ti-au distrus visele nu le lasa sa-ti distruga si viitorul. Anastasia(Anne):...