Son kez burada olduğuma inanamasam da işte yolun sonundayız.
Veda konuşmama başlamadan önce sizlere hem teşekkür etmek hem de sizlerden özür dilemek istiyorum.
Habersiz gelen misafirim yüzünden sizleri bu bölüm için çok beklettim biliyorum ama inanın ki elimde değildi. Misafirim arife günü gitti ve ben gittiği andan beri canla başla yazıyorum. Sabrınız için çok teşekkür ederim. Beklettiğim için ise çok çok özür dilerim.
Sonunda Kirli Oyun'u bitirdim. Bu hikayeyi bitirememekten, hakkıyla yazamamaktan çok korktum ama şükür ki sonunda bitirebildim.
Kimileriniz bana bu final için kızacak, kimileriniz belki de söylenecek ama ben başından beri böyle bir final düşünüyordum. Sizlere erken bir final gibi gelebilir ama benim için tam da zamanında bitti. Anlatmak istediğim her şeyi anlattım, Narin'i yeni ve mutlu bir hayata başlattım, şimdi de gidiyorum.
Ben bu hikayede size aşk ve mutluluk sözü vermedim. Ben Kirli Oyun'u Narin gibi olan tüm kadınlar için yazdım. Onları hatırlamamız için, görmezden gelmememiz için, elimizden bir şey gelmese bile en azından düşüncelerimizde ve dualarımızda onlara da yer vermemiz için yazdım.
Amacıma ulaşabildim mi bilmiyorum ama vicdanım çok rahat. En azından Narin'e ve onun kader arkadaşlarına unutulmadıklarını göstermeyi başardım.
Belki alt katımızda, belki bir mahalle ötemizde ya da farklı şehirlerde acı çeken bir sürü kadın var. Onlara el uzatamasak da en azından onları artık biliyor ve hatırlıyoruz.
Lütfen dualarınızda o kadınları da unutmayın. Onlar için bol bol dua edin ve bir gün yolunuz onlardan biri ile kesişirse lütfen görmezden gelmeyin.
Bu zor, yorucu ve yıkıcı yolculukta bana eşlik ettiğiniz için, ağlamaktan helak olsanız bile beni yarı yolda bırakmadığınız için hepinize teşekkürü bir borç bilirim.
Narin'i en az benim kadar sevip, sahiplendiğiniz, onun için en az benim kadar üzüldüğünüz için hem Narin adına hem de kendi adıma çok teşekkür ederim.
En büyük teşekkür ise sana Narin kızım. Yaşadıklarına, gencecik yaşına rağmen vazgeçmediğin, pes etmediğin, düştüğün yerden daha güçlü kalktığın için teşekkür ederim. Seni yazmak benim için bir şerefti. Kelimelerimde ve zihnimde seni ağırlamak ise en büyük mutluluğumdu.
Belki seni yazarken çok zorlandım, çok ağladım, çok bocaladım ama bir kere bile pişman olmadım. İyi ki seni yazdım, iyi ki seni tanıdım Narin kızım.
Narin'i bu kadar güzel sevdiğin için, karşılık göremeyeceğini bilsen de kalbinde ona hep yer verdiğin için, ona gözlerini ve kulaklarını kapatmadığın için sana da teşekkür ederim Karan'ım.
Sen hem Narin'in, hem benim, hem de onunla aynı kaderi paylaşan tüm kadınların kahramanı oldun. Belki kalbin çok sızlıyor, çok üzülüyorsun ama ben bir gün mutluluğu bulacağına tüm kalbimle inanıyorum.
Vedamı bitirmeden önce birkaç duyuru yapmak isterim.
Öncelikle Kirli Oyun'a özel bölüm gelmeyecektir. Bundan sonrası sizin hayal gücünüze kalmış.
İkinci olarak şimdilik yeni bir kurgu olmayacak. Bir süre dinlenmek ve Narin'in etkisinden çıkmak istiyorum. Aklım onunla doluyken yeni birilerini yazamam.
Canlı yayın açacağım ama ileriki günlerde. Bayram olduğu için şimdilik yayını erteledim. Yayın zamanını öğrenmek için profilimi ya da kitapların instagram hesabını takip edebilirsiniz.
Yeni satırlarda buluşana dek kendinize iyi bakın güzellerim.
Allah'a emanet olun.
Sizi çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirli Oyun
General FictionBenliğini kaybetmiş, adını bile unutmuş, gencecik yaşında boyundan büyük acılara boğulmuş, kendini kirli sanan bir kadın. İstediği her başarıyı elde etmiş, mükemmel bir hayata sahip olan, her istediğini gerçekleştirmiş bir adam. Kader bu iki hayatı...