Bölüm 31- Beni Yarı Yolda Bırakma

5.9K 595 386
                                    

Karan Kayaalp

Duyduğum bağırışlarla uykumdan bir anda uyanırken sersemliğim yüzünden ilk başta ne olduğunu anlayamadım.

Duyduğum bağırışlarla uykumdan bir anda uyanırken sersemliğim yüzünden ilk başta ne olduğunu anlayamadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Narin'in;

"Karan!" Diye bağırdığını duyduğum anda yatağımdan fırladım.

Evin içinde öten alarm beynimin içinde yankılanırken nefes nefese alt kata indim. Narin'lerin odasının önüne geldiğinde yükselen alevleri gördüğümde kısa bir an donup kaldım.

Aytun amca, İclal teyzeyi ve Ertuğrul'u tutarken Narin'i aradım.

"Narin nerede?" Derken dehşetle alevlere bakıyordum.

"İ-içeride." İclal teyzenin ağlayarak konuşması ile girdiğim şoktan çıktım.

Babam;

"İtfaiye yolda." Derken hiç düşünmeden odanın içine daldım.

Herkes arkamdan bağırırken ben deli gibi etrafıma bakındım.

"Narin!" Seslendiğimde bana cevap vermemesi kalbimin korkuyla atmasına sebep olurken alevlerin içinde ilerlemeye çalıştım.

Odanın içine dolan is yüzünden görüşüm sıfıra inmişti. Bir anda ayağıma değen elle hızla eğildim.

Narin'in solgun yüzünü gördüğüm anda bedenim titredi.

"Narin." Onu uyandırmaya çalışırken gözüm yanmaya başlayan saçlarına kaydı.

Ellerimle saçlarındaki alevi söndürdükten sonra hızla kucağıma aldım.

Bedenime değen ateş canımı yaksa da umursamadan kapıya doğru yürümeye başladım. Zor da olsa kapıdan çıkmayı başardığım anda herkes etrafımızı sardı.

"Açılın!" Derken hızla salona yürümeye başladım.

"Ambulansı arayın!" Kucağımdaki Narin'i koltuğa yatırırken Ayşe teyzeye;

"Kapıları aç!" Diye bağırdım.

"Narin aç gözlerini güzelim." Narin'in bedenini sarsarken kulağımı dudaklarına dayayıp nefesini dinlemeye çalıştım.

Annemin ve İclal teyzenin ağlayışları, Aytun amcanın ağlayan Ertuğrul'u sakinleştirmeye çalışması, ambulans ile konuşan babamın sesi yüzünden bir türlü Narin'in nefeslerini duyamıyordum.

"Herkes sussun!" Dediğim anda bakışlar bana döndü.

Oluşan sessizliği fırsat bilip bir kez daha nefesini dinlemeye başladım. Kulağıma değen nefes sesi ve ılık nefesi ile rahat bir nefes aldım.

"Nefes alıyor." Derken onu yeniden kucağıma alıp hızla bahçeye çıktım.

Diğerleri de peşimden geliyordu ama benim gözüm sadece Narin'deydi.

Kirli OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin