ŞOK

157 8 2
                                    

Ertesi sabah:
Duygu'yla erkenden kalkıp konuşmaya başladık. Açıkçası Duygu'dan haz etmiyorum. Onca yaptığından sonra. Zaten geçmişte bana attığı ama benim affettiğim kazıklara değinmiyorum bile. Neden ona yardım ediyorum? Çünkü ortada bi çocuk var. Ona bişey olursa kendimi ömür boyu sorumlu hissedicem. Her neyse Duygu'yla konuştuk. Ege'nin olaydan bi haberi yok. Zor da olsa Duygu'yu olanları önce Ege'ye sonra polise anlatması için ikna ettim. Bi de bu ekşını kaldıramıycam.
Duygu işe gittikten sonra Pelin yanıma geldi. Beti benzi atmıştı. "Noldu?" Diye sordum. "Bilinmeyen bi numara beni aradı. Beni özledin mi? Dedi." dedi
+Kızım ne var bunda dalga geçmiş biri senle.
-Sesi tanıdıktı ama tam çıkaramadım
+Bi arkadaştır ya
-Bilmiyorum içimde kötü bi his var
+Takma kafana ya bak cumartesi bugün gezeriz dolaşırız mis gibi
-Kanka ekmiş gibi olucak biraz ama Sarpla buluşucaz.
+He oldu o zaman. Bende Berkcan'ı ararım biz de bişeyler yaparız belki
-Hatta ben çıkayım geç kaldım kanka görüşürüz.

Pelin gittikten sonra Berkcan'ı aradım. "İşim var bi arkadaşın yanına gidicem" dedi. Kaldım mı bi başıma. Açtım Tv'yi. Kanalları geziyodum bi korku filmi çıktı. Hadi uzun zamandır izlemiyorum izliyim dedim. Ulan senin neyine korku filmi? Bildiğin altıma sıçtım. Sonra bi de kapı çalmasın mı? Bi çığlık atmışım. Kadriye teyze gelmedi yardımıma pis nankör. Ya ölseydim? Sen git anca "Ay Mürvetçim kısır çok güzel olmuş, kız mualla kekin tarifini istiyorum, mukaddescim poğaçayı uzatır mısın?" Göt büyüt anca. Zahmet edip poğaçayıda kendi almıyo. Mukaddesten istiyo. Mazallah götü falan erir. Neyse işte gidip açtım kapıyı tırıs tırıs. "Hay sokucam ama" dememle kapının arkamdan kapanması bir oldu. Elimde zarfla kalakaldım. Ayağımda ev terlikleri üstümde pijama elimde neidüğübelirsiz bi zarf. Zarfı bi açtım Berkcan ve bi kız kafede. Ve o kız sizce kim? Burağın sevgilisimidir ne zıkkımsa o. Arkasında adres var. Ben bu kılıkla nasıl gideyim oraya? Tabiki gittim.Yanımda para yok telefon yok. Başıma bişey gelse sıçtım. Yürüyerek gittim. Allahtan yakın.Girdim kafenin içine.
+Berkcan?
-Eylül bu ne hal :D
+Kim bu kız inşallah bi kan bağınız vardır yoksa
-Eski arkadaşım Eylül
"Gizem ben memnun oldum" deyip elini uzattı. Elini sıkmadan "Neyse size iyi eğlenceler" deyip çıktım mekandan. Tabi herkese rezil oldum ama napayım? Eve geldim gelmesine ama anahtar yok. Ve canım kadriyem eve giriyodu. Ay tontiş ya günahını aldım emekli maaşını almaya gitmiş beni ölüme terketmemiş. Sonra bi anda yolasım geldi.
-Senin sevgilin çok seviyo herhalde seni kızım değerini bil
+Neden öyle dediniz Kadriye Teyzecim
-Bu kılıkla seni görmeye dayanabildiğine göre
+Teşekkürler Kadriye Teyzecim iyi günler
-İyi günler evladım iyi günler de kadın kısmı biraz kendine bakar bak bi bana? Necmi bana hala ilk günki gibi aşık
+Necmi kim?
-Kocam
+Kadriye teyze sen dul değilmisin
-Olsun Necmim unutmaz beni ahirettede beraberiz

Bu saçma dialogdan sonra bizim kapının ordaki merdivene oturup bizimkileri beklemeye başladım. Sonra Burak'ların kapısı açıldı. Elindeki çöp poşetiyle şaşkın gözlerle bana baktı.
-Ahhahaha yeni fanteziniz bu mu çok yaratıcı
+Psikopat mısın be? Kapıda kaldım görmüyo musun?
-İstiyosan gel içeri
+Ya kes şu gülmeyi
-Tamam gir hadi

İçeri girdim. Salona oturdum. O da mutfağa geçti.
+Telefonunu kullanabilir miyim? Pelin'i arıyım da gelsin buraya
-Kullan

Pelin'i aradım. Canım(!) arkadaşımın telefonu kapalı.

-Kahve ister misin?
+Olur

5-10 dakika sonra elinde kahve fincanlarıyla geldi. Yanıma oturdu.
-Anlat bakalım bu kılıkla ne peşindeydin de kapıda kaldın?
+Ne varmış benim kılığımda?
-Ne biliyim genelde pijamayla gezmiyosun da
+Ne zamandır tanıyosun ki sen beni de böyle konuşuyosun?
-Sabahları gördüğüm kadarıyla böyle bi kanıya vardım. Haklısın tabi tanımıyorum.
+Sevgilinle sevgilimin bi kafede ne işi var?
-Ne sevgilisi?
+Bilmiyomuş gibi yapmayı bırak dün sana gelen kızdan bahsediyorum
-Ahahahhahaha o benim kız kardeşim
+Ne?
-Evet bildiğin kız kardeşim
+Neyse bu bişeyi değiştirmez. Nerden tanıyo senin kardeşin benim sevgilimi?
-Ben ne bileyim git sevgiline sor
+İyi
-Sen neden bana böyle atarlı davranıyosun?
+Ne atarlı davranıcam ya
-Dün öpüştüğümüz için mi böyle davranıyosun? Bu kadar pişman olacağını bilsem yapmazdım.
+Seninle bi ilgisi yok. Kendimi kötü hissediyorum sadece. Bana yapılan bişeyi başkasına yaptım.
-Aç mısın?
+Çok değil.
-Valla ben çok açım kalk hadi bi şeyler hazırlayalım.

HAYALPERESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin