Şimdi Senden Vaz Mı Geçmeli? Masal Olup Yola Devam Mı Etmeli?

197 16 2
                                    

Berkcan'a çarpmamla yere düşmemiz bir oldu. Çocuğun üstüne hayvan gibi çullandım. Kafamı kaldırdım. Göz göze geldik. Beni öpmek için hamlede bulunduğu anda hemen yerden kalktım. Elimi uzatıp onu da kaldırdım.

-Kızım arkandan atlı mı kovalıyo ne bu acele

+Bilmiyorum

Gözlerim dolmuştu. Ağlıycağım her halimden belliydi. Sarıldı. Saçlarımı okşamaya başladı. Kulağıma eğilip "Hepsi geçicek" diye fısıldadı. Sonra yüzüme baktı. Göz yaşlarımı sildi. Yanağıma öpücük kondurdu. Benim dersim vardı.Onun dersi bitmişti. Bana "Dersin yoksa biraz dolaşalım mı?" dedi. "Dersim var ama sorun değil biraz dolaşıp kafa dağıtmaya ihtiyacım var." dedim. Arabasına bindik.

-Karşıyaka Sahile gidelim mi? Deniz havası iyi gelir.

+ Olur nasıl istersen

-Ben çok açım bi şeyler yeriz sonra bi mekanda oturup bişeyler içeriz, sonra sahilde dolaşırız kafan dağılır

+Olur

Bilindik bi restoranta oturduk. Yemek siparişi verdik. Yemek boyunca kaç tane espiri yaptı bilmiyorum ama gülmekten yarıldım. Keyfimi yerine getirmeyi başarmıştı. Kahvemizi de içtikten sonra sahilde yürümeye başladık. Herşey filmlerdeki gibiydi. Hayatımda ilk defa herşey filmlerdeki gibiydi. Pamuk şeker,kağıt helva,dondurma,balon keyfimi yerine getirmek için hepsini aldı. Çocuklar gibi eğlendik. Parka gittik. Kaydıraktan kayıyıyoruz,salıncakta sallanıyoruz, tahterevalliye bile bindik yani.

Sonra gidip parktaki fıskiyeleri açtık. Fıskiyelerin karşısına geçip ıslanmaya başladık. Beni kucağına alıp döndürmeye başladı. Onun yanındayken kalbim 2.kez böyle atmıştı. İlki ortaokuldaydı. Kalp atışlarımı vücudumun heryerinde hissetmeye başlamıştım. Ona aşık olmaktan çok korkuyordum. Beni bi kez hayal kırıklığına uğratmıştı. Bidaha güvenebilir miyim bilmiyordum.

-Çok ıslandık. Bu halde eve gidene kadar hasta olursun. Evim biraz ileride.Yanlış anlamazsan bana gidelim kurulan ben seni eve bırakırım olur mu?

+Tamam, ne yanlış anlıycam ya saçmalama

-Arabaya kadar yarış?

Derdemez koşmaya başladım.

+Sen de ezik çıktın yaa ahahahah ben kazandım

-Hile yaptın kızım yarış dedim koşmaya başladın

+Ee kafayı çalıştırcan olom biraz

Evine gittik.

+Kurutma makinesi nerde?

-Yok

+Nasıl yani?

-Basbaya, senin gibi belime kadar saçım yok banyodan çıkıyom kuruyo yani ne gerek var.

+Nasıl kuruycam peki ben ?

-Dur benim kıyafetlerden vericem sana şimdi

Onu kıyafetlerini giydim. Salona geçtik

-Film izleyelim mi?

+Olur, hangisi?

-Aşk tesadüfleri sever'i izleyelim mi

+Bin kez izledim ama bıkmadım aç izleyelim hadi

Bilgisayarı televizyona bağladık izlemeye başladık. Bunun kol hemen benim omza gitti zaten Allah'ın emri yani. Bende kafamı omzuna koydum. İyice sarıldı bu bana. Sonra aynı anda bişey söylemek için birbirimize döndük. Dedim aha şimdi kesin öpüşücez. Gittikçe yaklaşmaya başladı. Tam o malum an geldi telefonum çaldı. Tabi ya Duygu'ya haber vermedim ben amına koyim. Kız haklı olarak merak etti tabi.

-Alo kızım nerdesin sen ya, intihar ettin sandım telefonu açmasaydım polise gidicektim ya yüreğim ağzıma geldi.

+ Ya anlatcam da annemleri aramadın inşallah

-Yok daha aramadım ama arıycaktım açmasaydın

+Oh iyi tamam. Berkcan'dayım ben şimdi. Gelirim birazdan.

-Ne işin var lan orda. Napıyonuz siz? Hemen anlat!

+Saçmalamasana kızım ya tamam gelicem birazdan.

-İyi geç kalma detayları istiyorum

+Tamam kızım ya hadi kapat

Filmi izlemeye devam ettik. Sabah uyanınca ...

YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI BEKLİYORUM. SİZCE RÜZGAR MI YOKSA BERKCAN MI YORUM BIRAKIRSANIZ BU KONU HAKKINDA SEVİNİRİM.

HAYALPERESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin