Pelin'in annesini aradım. Pelin'in telefonundan arayınca kadın şaşırdı. Annesi ve babasına konservatuvar sınavına girdiğini söylememişti. Kazanınca da söyleyememişti. Babası istemiyordu. Okullar açıldıktan sonra anne ve babası ziyarete geldiğinde ortaya çıktı. Babası kaydını bizim okula aldırdı. Annesiyle ara sıra görüşüyordu ama babası hala sinirliydi. Ama sağlık bu sonuçta yani. Kadına durumu anlattım. Çok panikledi sakinleştirmek için bir sürü cümle sarfettim. Ona kalsa hemen yola çıkıcaktı. O panikle bi de Allah korusun... Yarın gelmeleri için ikna ettim.
Pelin'in durumu biraz daha iyiydi. Ayağı kırılmıştı ve başından ağır darbeler almıştı. Yoğun bakımdan çıktı. Ayağı kapıyla torpido arasındaki boşluğa sıkıştığı için kırılmıştı. Alçıya aldılar. Henüz uyanmamıştı. Biz Duygu'yla refakatçı kaldık. Cenk de hep başımdaydı. Gece olunca onu da gidip dinlenmesi için ikna ettik. Kaan pezevengi uyanmıştı. Müşaade altındaydı.
Sabah oldu. Duygu kantinden tost ve çay almaya gitti. ben Pelin'in başındaydım. Kendine gelmişti. Cenk'de gelmişti.
PELİN'İN AĞZINDAN
Heryerim ağrıyodu. Başım çatlamak üzereydi. Yanımda Cenk'i görünce çok mutlu oldum.
-Biraz daha iyi misin?
+Ağrım var ama biraz daha iyiyim
-Sevindim,korkuttun bizi
+Korktun mu?
-Korktum tabii
EYLÜL'ÜN AĞZINDAN
Pelin'in durmunun iyi olması hepimizi rahatlattı. Kaan'ın yanına gittik Berkcan'la. Durumu gayet iyiydi. Ama burdan bi psikiyatriste gitmesi şart !
3 HAFTA SONRA (DUYGU'NUN AĞZINDAN)
Sabah Ege bana mesaj atmış. Pelin'de telefonu bana getirirken bi mesaj daha gelince o da Ege ile olan durumu görmüş. Ege'nin kız arkadaşı Ece Pelin ve Eylül'ün eski arkadaşları ve baya yakınlar. Tam Eylül'ü yalvar yakar söylememesi için ikna etmişken bi de başıma bu çıktı. Ortalığı ayağı kaldırdı.
Bu kızdan hiç haz etmiyorum. Sanki kendisi Kaan'ı benim elinden almadı. Durduramadım. Kızı arayıp herşeyi anlattı. Sonra Ege beni arayıp ağzıma sıçtı ve beni terketti. Ama bunu o kızın yanına bırakmam. Ertesi gün kapı yumraklanarak sabahın bi köründe hepimiz uyandık. En cesurumuz olan Eylül eline bıçak alıp kapıyı açtı. Biz de Pelin'le koltuğun arkasına saklandık. Kapı açılınca bi kız sesi hayvan gibi "Duygu nerde? çabuk o şıllığı verin bana" diye bağırınca iyice korktum. Pelin gerizekalısı ayağı kalkıp benim olduğum yeri işaret etti. Kız gelip saçımdan tutup beni halıya fırlattı. Resmen uçtum. Öyle bi dayak yedim ki 3 gün kendime gelemedim.
Bu sırada Cenk bey ger gün Pelin'ciğini ziyaret edip durdu. Bana mutluluk yoksa sana da yok Pelin Hanım. Dayağın etkisi geçip yüzüm iyileşmeye başladıktan sonra planımı iyice kurdum. Bu sürede Pelin'le aramı iyi tuttum. Pelin'e sinemaya bilet aldığımı söyleyip gitmeyi teklif ettim. İlk başta mırın kırın da etse ikna etmeyi başardım sinemaya geldiğimizde telefonum çalmış acil bişey olmuş gibi yapıp onun mutlaka gitmesi gerektiğini çok iyi bi film olduğunu söyleyip sinemaya sokmayı başardım.
Eve gidip Cenk'i aradım. Çok kötü olduğumu evde yalnız olduğum için korktuğumu söyleyip eve çağırdım. Cenk geldikten sonra içeceğine uyku ilacı koydum. İçtikten kısa süre sonra kendinden geçti. Sonra güç bela odama götürdüm. Üstünü soyup yanına uzandım ve Pelin'in gelmesini bekledim. Yarım saat sonra Pelin geldi. Kapıyı açınca yüzünün hali çok komikti. Onun yüzünden benim yüzüm dağılmıştı. Az bile yapmıştım ona.
Pelin çok özür dilerim" diye bağırmaya başlayınca Cenk uyandı. "Noluyo burda, ne işim var benim senin yatağında" diye banabağırdı. Pelin bi hışımla evden çıktı.Sonra Cenk' e yattığımızı söyledim. "Nasıl hatırlamazsın. Çok içtik tabi" deyince "Ne içmesi ya en son kahve içtim ben kahveden sarhoş olucak değilim ya." dedi. "Oo sen iyice gitmişsin alkol aldın baya sonra olanlar oldu." Dedim. "Ya sen ciddi misin?" dedi. "Çok ciddiyim." dedim. Sonra üstünü giyinip gitti. Ertesi gün 1 haftadır olduğu gibi yine çok midem bulanıyodu. İlk baş mide üşütmesi diye düşündüm ama bu kadar uzun sürmezdi. Yoksa? Cenk'le gerçekten ilişkiye girmemiştik ama Ege ile girmiştik. Hemen doktora gittim. Eğer hamileysem kesin aldırıcaktım.
İçeri girdim. Muayneden sonra hamile olduğumu söyledi. Aldırmak istediğimi söyleyince bunun çok riskli olduğunu kürtaj sırasında ölebileceğimi ve bidaha çocuk sahibi olamama ihtimalim olduğunu söyledi. Yumurtalıklarımla ilgili bişeyler söyledi bütün bunlar o yüzdenmiş. Ama ilk söylediklerini duyunca başım dönmeye başladı. Çok kötü oldum, dinleyemedim. Ne yapıcaktım şimdi?
Ailem öğrenirse beni reddeder. Daha 1. Sınıfa gidiyorum okula nasıl devam edicem? Aldırırsam ölebilirim. Ege beni asla kabul etmez, rezil olduğumla kalırım. En iyisi çocuğun Cenk'ten olduğunu söylemek diye düşündüm. Doktor'a "Sizden bişey rica edebilir miyim? Açık konuşucam.Ben üniversite 1.sınıf öğrencisiyim yaşım daha annelik için çok küçük farkındayım, ama bi hata oldu. Çocuğun babası kabul etmez, kabul edicek biri var ama çocuk ondan önce olduğu için kendi çocuğu olduğuna inandıramam , çocuk daha küçükmüş gibi göstersek olur mu?"
"Bunu yapamam çok üzgünüm, yasal değil bu yaptığınız bence bebeğin babasıyla..."
"Bakın bebeğin babası beni ortada bıraktı şimdi de rezil olduğumla kalmak istemiyorum, yalvarıyorum size lütfen sadece 2 hafta var arada zaten onu bilmiycek bu kadar."Ağlayarak yalvararak kadını ikna ettim.
1 AY SONRA
Ultrason fotoğrafımı alıp Cenk'in yanına gittim. Küçük dilini yutucaktı nerdeyse. Kızlara'da hamile olduğumu söyledim. Pelin 1 aydır depresyonda. Bunu duyunca daha da kötü oldu. Cenk' de mecburen kabul etti. Okulumu dondurdum. Evden dışarı çıkmıyorum. Cenk evlenmeye de razı oldu.Bİ SONRAKİ BÖLÜM DAHA ÇABUK GELİCEK ZAMANI BİRAZ ATLAYMAYI DÜŞÜNÜYORUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALPEREST
Romance4 senesini beraber geçirdiği erkek arkadaşından ayrılan ve sonra gittiği üniversitede eskiden sevdiği çocukla karşılaşan,eski arkadaşlarıyla bir araya gelen ama yakası beladan ve entrikadan kurtulmayan bir kızın hikayesi. Eylül, genç yaşında zorlukl...