Berkcan'la okula el ele girdik. Rüzgar görürse olay çıkıcak. Tam içimden dua ederken karşımızda Rüzgar. Öylece bakıyo.Hiç bi tepki vermeden,put gibi dikiliyo böyle. Korkmadım değil hani.
Cinnet falan geçirir sonra gazetelerde "ESKİ SEVGİLİSİNİ YENİ SEVGİLİSİYLE GÖRÜP CİNNET GEÇİREN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ ESKİ KIZ ARKADAŞINI VE ONUN SEVGİLİSİNİ 62 YERİNDEN BIÇAKLADI" başlıklı haberimiz çıkar diye düşündüm bi anda.
Cinnet konusunda uzman da değilim belki yavaş yavaş oluyodur ay allah korusun diye nasıl dua ediyorum. Bildiğim tüm duaları ettim. Gaza gelip birine "Yasininiz var mı?" diye sorucaktım bi an.
Ay daha ölmek için çok gencim diye düşünürken Rüzgar yanımıza geldi. Aha şimdi sıçtık. Allam ölmek istemiyorum. Ay şimdi benim günahların da fazladır. Ay dünyada mutlu olamadım bi de cehenneme gidicem. Ne şanssız kızmışım ya.
"Ne cehennemi ne diyon aşkım sen başına güneş mi geçti" dedi Berkcan.
Ulan nasıl insanlarla birlikte oldum ben biri cinnet geçirip adam kesiyo diğeri aklımı okuyo sen koru yarabbiimmm. Ya da ikinci bi ihtimal içimden değil dışımdan konuşmuşta olabilirim. Rüzgar hiç beklemediğim bi şekilde
"Kardeşim hayırlı olsun." dedi ve Berkcan'ın elini sıktı. Hayal görüyorum galiba diye düşünürken
"Hayırlı olsun" deyip elimi sıktı.
Yok kesin halisünasyon görüyorum ya da başıma güneş geçti.Rüzgar gelip bize hayırlı olsun diycek.Kendi ağzıyla söylese inanmam ya yok artık.
Yüzünden üzgün olduğu belliydi ama bu kadarını da beklemiyordum doğrusu. Daha sonra telefonum çaldı. Arayan Pelin"di. Pelinle 6.sınıftan beri arkadaşız. Hiç ayrılmadık. Ama üniversite başlayalı hiç görüşmemiştik. Heycanlı bi şekilde telefonu açtım.
-Bil bakalım nerdeyim
+Nerdesin???
-İzmiiir
+Ohaaaa hangi üniversite
- 9 Eylül Üniversitesi Konservatuvar
+Hadi canım yaa ohaaa süper
-Ev arıyorum işte şimdi ya
+ Ben Duygu diye bi arkadaşımla aynı evde kalıyorum. Gel sende bizimle kal
-Valla çok iyi olur canım ya
+ Okul çıkışında buluşalım o zaman
-Tamam canım
Okul çıkışında Duygu ile beraber Pelin'le buluşmaya gittik. 1 senedir görüşmüyorduk Saçları beline kadar uzamıştı. Rengi hala aynıydı. Boyu 1.75 falandı. Hafif bi makyaj ve şık elbisesiyle çok şık gözüküyordu. O da beni hemen tanıdı.
-Eylül ne kadar özledim yaaa
+Peliiiin ayyy bende çok özlediiiim
-Rüzgar nerde ya bayadır görmüyorum?
+ Şey... Biz Rüzgar'la ayrıldık.
-Aaa bilmiyodum ya çok pardon
+Yok önemli değil ya ama şuan kiminle çıktığıma inanamazsın
-Kim ya çok merak ettim. Tanıyo muyum ben?
+Berkcan
-Hangi berkcan? Oha saçmalama o mu? İnanmıyorum ya
+Aynen öyle detaylar evdeee hadi kızlar marş marş
Eve geldik. Pelin bu akşam burda kalıcak. Eşyaları da bu hafta içinde taşıycaz. Şimdilik benim odamda yere yatak yaptık. Kızlarla bugün için güzel bi pijama parsi yaptık. Markete gidip bir sürü abur cubur alıp sabaha kadar muhabbet ettik. Ertesi gün cumartesi olduğu için rahattık tabi.
Sabah kapı sesiyle uyandım.
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALPEREST
Romansa4 senesini beraber geçirdiği erkek arkadaşından ayrılan ve sonra gittiği üniversitede eskiden sevdiği çocukla karşılaşan,eski arkadaşlarıyla bir araya gelen ama yakası beladan ve entrikadan kurtulmayan bir kızın hikayesi. Eylül, genç yaşında zorlukl...