Duygu olayını çözdük. Bizlik bir şey kalmadı artık. Pelin büyük bi şok yaşadı. Tam atlatabildi mi bilmiyorum ama sevgilini hemcinsiyle aldatmak nereee kendi hemcinsiyle aldatmak nere djsksksm yani benim başıma gelse dikine dikine jiletlerim kolumu djjdksks Her neyse konuya dönelim benim de başıma gelen... Aklınıza hayalinize gelmez bak ben nasıl bi çetenin eline düşmüşüm ben ya djdksksk Neyse başıma öyle trajikomik bişey geldiki gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Aklım mantığım almadı. Başlıyorum zjzjzjkx
Pelin bu şoku atlattı gibi gözüküyo ama tam atlattı mı bilmiyorum. Yani ben olsam 1 ay falan atlatamazdım. Bu olaydan bir hafta geçti. Sinan ve Pelin konuşuyo ama ben Burak'ı çok görmedim. Görmesemde olur zaten. Bu hafta Berkcan çok farklıydı. Geçen hafta biraz soğuk gibiydi ama bu hafta sanki 1 ay ömrüm kaldı. Nasıl üstüme tiriyo, bi her gün sürprizler her dakka mesajlar. Yatmadan bin tane mesaj yok üstünü ört yok bilmemne. Ağzım açık böyle ama nasıl varya buluşuyoruz bi sarılıyo kemiklerimi kırcak o derece. Dün bi sürpriz hazırlamış evin her yerinde güller bilmembişeyler böyle romantik romantik, yemek falan yapmış. Kapıyı bi açtım karşımda, elinde bi demet papatya böyle anneler gününde annesine çiçek veren çocuklar gibi. Bi de böyle üstünde anlamsız bi duygusallık var anlatamam. Neyse yemek falan bittikten sonra sarıldık oturduk. Tam kumandaya uzandım "Onu bugün açma" dedi. Noluyo lan falan diye bi kaldım. Aklıma bir sürü şey geliyo. Aklında yatağa gitmek varsa bu ne duygusallık? Dokunsam ağlıycak çocuk. Bu şıkkı eledikten sonra aklıma kötü kötü şeyler gelmeye başladı. Ya ben ölücem ya o. Şimdi ben doktora falan gitmedim raporumu filan nerden bulucaklar. Ay o zaman Berkcan mı ölcek???? Allahım ya hep benim suçum. Gittim elalemin Burağıyla öpüştüm aldattım çocuğu bide aranır gibi kaç kez çocuğun evine gittim gerçi o pek aldatma sayılmaz. Ama aa dur bak sarılarak Tv falan izlemiştik. Berkcan'la hep yaptığımız şey. Ne vicdansız kaşar bi kız oldum ya. Yaptığım şeylere bak yarabbim. Çocuk tabi hissetti görüyo musun. Ay üzüntüden çocuğun 1 ay ömrü kaldı. Canım yaaa yaptığım pisliklere rağmen benle geçirmek istiyo görüyo musun yerim yaa. Ya da benim ölme ihtimalim niye ortadan kalktı ki? Bi yerde okumuştum bi adam karısına önce çok iyi davranmış böyle sonra hiç ummadığı anda kadını öldürüvermiş. Ya bu da öyle yaparsa? Kadriyooşşş kııız yetiş. Ben ölürsem kimin evini dinliyceksin? Kime laf sokucaksın?. Bunları düşün ve yardım et aşkım bana. Ama bi dakka. Bi ihtimal daha var. Bu beni aldattı. Şerefsizzz pezevenkkk. Acaba kimle? Güzel miydi acaba? Ay bari güzelle aldatsın. Çirkinle aldattıysa yediremem kendime. Valla bak hıçkıra hıçkıra ağlarım. "Bende bulamayıp onda bulduğun şey ne???????" derim suratına tırnaklarımı geçirirken. Şaka yapıyorum ya beni aldattıysa " Zaa ben senden önce aldattım kiii" derim dskıjfbhasjdk Yok yok bozuntuya vermem ama böyle de abartmam "Bende başkasını seviyorum zaten senden ayrılmayı planlıyodum ama bu hafta bu kadar iyi davranınca vicdanım el vermedi" derim evet evet bunu derim. Ama altta kalmamak için derim belki bende seni aldattım diye. Ama bu zaten aldatsa söylemez ki. Niye söylesin mal mı bu? Haaa o zaman biri öğrendi. Şantaj yapıyo buna bu da göt korkusundan bana söylicek ya da ben öğrenirsem affediyim diye falan yağ çekiyo şuan. Ben kafamdan bunları düşünürken bu ağlamaya başladı. Hah dedim başlıyoruz. Ben yine kafamdan nasıl göt ederim nasıl ağzına sıçarım, acaba hiç benim aldatmayı karıştırmasam da evi başına mı yıksam böylece ben haklı olurum ve ölene kadar vicdan azabı çeker. Aynen aynen beni hiç karıştır mıyım en iyisi diye düşünürken bu bana "Beni sakın bırakma tamam mı?" dedi. "Neden bırakıyım ki, aldattın dimi şerefsiz pezevenk ben hakettim mi bunları gelmiş bide her yeri süslemiş falan affetçem mi sandın yok öyle bi dünya? Kim o kız kim? Söyle ! Burağın kardeşiyle mi aldatıyosun beni biliyodum. Ulan hobbit o kız. Konuşurken göremiyorum ben o kızı ne buldun acaba onda bi söyler misin? Hem makyaj güzeli o suratında bi kutu fondoten var onun hani doğal kızları seviyodun sen? Ulan ben sen doğal seviyosun diye makyaj yapmaya korkuyorum gerizekalı!" sözümü bitirdikten sonra şaşkın gözlerle bana baktığını gördüm. Gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALPEREST
Romance4 senesini beraber geçirdiği erkek arkadaşından ayrılan ve sonra gittiği üniversitede eskiden sevdiği çocukla karşılaşan,eski arkadaşlarıyla bir araya gelen ama yakası beladan ve entrikadan kurtulmayan bir kızın hikayesi. Eylül, genç yaşında zorlukl...