Gelen Kaan ve Berkcan'dı.
Kaan arkadaş olarak iyi biri ama sevgililik konusunda aynı şeyi söyleyemem. Duygu çok üzdü. Ve içimden bi his üzmeye devam ediceğini söylüyordu.
İçeri geçip oturduk. Pelin'le tanıştırdım. Muhabbet ediyoruz kahve içiyoruz falan sonra ben mutfağa bardakları götürdüm. Arkamdan Kaan geldi.
-Eylül bu Pelin çok güzel kızmış
+Sanane peki bundan
-Ya biz Duygu'yla barıştık barışmasına ama ben Duygu'ya karşı pek bişey hissetmediğimi farkettim. Pelin'den de çok hoşlandım. Acaba diyorum...
+Sus devamını dinlemek bile istemiyorum ya sen nasıl bi şerefsizsin
-Sessiz ol ya duyucaklar
+Duyucaklar zaten merak etme
-Ya nolur aramızda kalsın Duygu duyarsa çok üzülür
+Üzülür tabi yavşak yeni mi aklına geldi
-Ya cidden böyle olsun istemedim en kısa sürede ayrılıcam
+ Ya ben sana diyicek hiç bişey bulamıyorum ya
-Yarın ayrılıcam bak söz ama sen şu benim Pelin işini...
+Halledemem
-Sen yine de bi düşün
İçeri geçtik. Ne yapıcağımı bilmiyordum bi arkadaşımın mutluluğu bi arkadaşımın mutsuzluğu olucaktı. Aslında bunu ikisine de açıklamam gerekiyodu. Ama nasıl yapacaktım?
Pelin de Duygu'da en yakın arkadaşımdı. En iyisi akşam herşeyi anlatmaktı. Berkcan:
-Hadi kalkın ya sahile falan gidelim evde napıcaz
Herkes onayalyınca sahile gittik. Dolaşırken biz Berkcan'la el eleydik. Kaan Duygu'nun elini tutmayınca Duygu bozuldu tabi. Kaan utanmasa Pelin'in elini tutucak o derece. Duygu ile tek kelime konuşmadı ama Pelin'e çocukluğuna kadar anlattı.
Daha sonra biz kızlarla eve döndük. Tam oturduk Duygu'ya mesaj geldi. Sesli okumaya başladı. "Duygu çok üzgünüm,ayrılalım,özür dilerim." Yere yığılıp kaldı. Teselli etmeye çalışırken bi mesaj daha geldi. Bu sefer Pelin'e. Telefonu masanın üstündeydi. "Selam :)" Mesaj Kaan'dan gelmişti. İşin kötüsü Duygu'da gördü. Bi anda Pelin'e saldırdı. Zor ayırdım. Duygu'yu sakinleştirip yatırdım. Sonra Pelin'le konuşak için salona geçtim.
+Kaan'a karşı bi şey hissediyor musun?
-Hayır
+Sana tavsiyem o çocuktan uzak dur. Duygu'dan sebepsiz yere sürekli ayrılıyodu. Bi kaç ay önce onu aldattı. Daha dün barıştılar.Şimdi yaptığı şeye bak.
-Ciddi olamazsın ya yuh
+İlişkinize karışamam tabi ama tavsiyem bu, Duygu konusunda da endişen olmasın aklı başına gelecektir.
Sabah uyandığımda telefonuma bir sürü mesaj gelmişti. Hepsi Berkcan'dan. Tüm sevgi sözcüklerini okuduktan sonra bi mesaj daha geldi. "Aşkım inşallah uyanmışsındır,uyanmadıysan o güzel uykundan seni uyandırmak zorunda kalıcam. 10 dakika sonra aşağı in. Sana bi sürprizim var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALPEREST
Romance4 senesini beraber geçirdiği erkek arkadaşından ayrılan ve sonra gittiği üniversitede eskiden sevdiği çocukla karşılaşan,eski arkadaşlarıyla bir araya gelen ama yakası beladan ve entrikadan kurtulmayan bir kızın hikayesi. Eylül, genç yaşında zorlukl...