Gelen kişiyi görünce ağzım açık kaldı.
+Duygu?
-İçeri girebilir miyim Eylül çok önemli lütfen?
+Sen hastanede değil miydin nasıl geldin buraya?
-Hastaneden çıktım. Gidecek hiçbir yerim yok ve anlatmam gereken önemli şeyler var.
+Tamam gir.
İçeri geçtik. Berkcan'da Duygu'yu görünce çok şaşırdı.
-Eylül yalnız konuşsak?
Berkcan benim odama geçince bizde salonda oturduk.
+Anlat ne oldu?
-Pelin evde mi?
+Hayır seni o yüzden içeri aldım zaten.
-Hala kızgın mı bana?
+Önemli konu bu mu Duygu?
-Oğlum yaşıyomuş.
+Nasıl yani?
-Ege'nin ailesi almış oğlumu. Hastaneyle anlaşma yapmışlar. Hepimiz de öldü bildik tabi.
+E ne güzel işte ama niye buraya geldiğini anlayamadım. Bi de sen bunu nerden öğrendin?
-Bak bunları senden başka kimse bilmesin yemin et.
+Tamam ya yemin ederim
-Ege geldi ben hastaneden çıkmadan ziyaretime, evlenelim oğlumuzun bi hayatı olsun en azından dedi,çocuğumuzla beraber İstanbul'a taşınıcaz sonrada ama bi sorun var.
+Ne sorunu?
Ben Kaanla evliyim.
-Neee? Kaan ölmedi mi?
+İntihar etti ama ölmemiş ben hastaneye yatmadan önce konuştuk, ailem reddettiği için gidecek bi yerim yoktu, evlenip farklı bir şehire gidicektik. Evlendik ama bi gün ortadan kayboldu. Sonra intihar ettiğini öğrendim. Ama ölmemiş. Ortaya çıktı, boşanırsam beni öldürcekmiş bana yardım et Eylül lütfen.Duygu'yu eve aldım. Bi süreliğine bizimle yaşayacak. Pelin öğrenince çok kızdı ama bi şekilde ikna etmeyi başardım. Görünüşte herşey eskisi gibiydi. Ta ki bidaha kapı çalana kadar.
Kapıyı açtığımda kimseyi göremedim. Sadece bi zarf vardı. "Eylül'e". Hemen salona gidip zarfı açtım.
"Günlük Fal: Sen yanındaki adamı tanıyamıyorsun ben sana ne diyeyim :D"
Bu ne şimdi? Kimden bahsediyodu burda? Bunu kim göndermişti? Birinin şakası herhalde diye düşünüp zarfı çöpe attım.
Ertesi Gün
Sabah hiç bişey olmamış 1 yıl öncesiymiş gibi kahvaltı etmedik tabiki. Herkes sessiz korku filmi edasıyla kahvaltıyı yaptık. Duygu işe başlamış. O işe gitti. Sonra Pelin ve ben tam evden çıktık karşı eve birileri taşınıyo. 2 tane çocuk. Biri kumral ela gözlü. Diğeri de esmer vücutlu mücutlu."Aa karşıya siz mi taşındınız" dedim Esmer badigart kılıklı çocuk "yok taşımış gibi yapıyoruz" dedi. Tepem bi attı. Pelin kolumdan tuttu sessizce "dalaşma eylül hadi gidelim dedi. Ters bi bakış atıp apartmandan çıktık. Okuldan eve dönünce apartmanda yine badigart kılıklıyla karşılaşmak zorunda kaldık. Tip tip baktı,sonra içeri girdi. Biz de eve girdik. Pelinle güzel bi müzik açıp yemek yapmaya başladık. Yağ kalmadığını farkedince Pelin markete gitti. Sonra zil çaldı. Kapıda badigart kılıklı.
İçimden "sonunda aklına özür dilemek geldi hödüğün neyse ya iki gülümseyip önemli değil deyip geçerim diye geçirirken
-Şu müziği biraz kıs insan yaşıyo burda
+Seni saymazsak haklısın inaanlar yaşıyo burda
-Madem sende farkındasın ona göre davran o zaman
+Hadi canım hadi işim gücüm var git sahibin ilgilensin
-Kızım doğru konuş ne o sahibin falan kız demiycem çarpıcam iki tane
+Sapık vaaaaar yetişin komşular taciz ediyolaaaaaar
Eliyle ağzımı kapatıp içeri geçip kapıyı kapattı.
-Kızım manyak mısın sen?
+Manyak diye sana derler psikopat sen kimin ağzına iki tane çakıyosun
Bi sessizlik oldu. Bi su sesi gelmeye başladı. Hemen banyoya koştuk. Banyo musluğunun vidasına bişey mi olmuş neymiş su sızdırıyomuş o yüzden.Bu eve gidip alet çantasını alıp geldi. Yapabildi Allah'tan. Bende insaniyet namına teşekkür ettim. Tam banyodan çıkarken (Allah beni kahretmesin,kafama sokayım ya) yerler ıslak olduğu için sen kay çocuğa tutun bi de düş.Bu hayvan bi saat güldü. Ben de sinirlendim tabi " Ne gülüyosun be yardım ediceğine" deyince elini uzattı. Ben de onu aşağı çektim ve kayıp düştü. Üstüme düşeceğini hesap etmemiştim tabiki.Yerden destek alıp üzerime abanmayı kesti ama hala üstümdeydi. İri siyah gözlerini gözlerime dikti. Ben de içimden "Aklına sokayım Eylül. Sen elin adamını evine yetmezmiş gibi banyona al bak tecavüz edicek böbreğini alıp buz dolu küvete atıcak seni küvette şurda zaten taşımakla falan da yorulmuycak oh valla bari salonda falan ölseydim de biraz taşıyıp yorulsaydı. Ay ne diyorum ben ya? Öperse falan çığlık atarım 7/24 bizi dinleyen kadriye teyze duyar sesimi heralde gelir yardımıma. Ama daha geçen gün kavga ettim kadınla. Ya beni ölüme terk ederse? Ay sıçtım ben derken dudağımda bi sıcaklık hissettim. Beni öpmeye başladı. Ve çığlık falan atmayıp çocuğn dudaklarına yapıştım gayet. 5 dakika falan öpüşmüşüzdür. Bi an hiç bitmiycek zannettim. Pelin anahtarla kapıyı açınca üstümde kalkmayı akıl edebildi. Hemen kalkıp kapıya gittik. Pelin bizi görünce şaşırdı. Bana "ne iş" der gibi baktı. Ben domatese dönmüş yerim dibinden çıkamamış kalbim dışarda atan bi şekilde sonra der gibi baktım. Badigart kılıklı "Musluğunuz bozuktu da tamir ettim ben Burak bu arada deyip elini uzattı Pelin'e. Pelin elini sıktı "Pelin ben de" dedi. "Bişeye ihtiyacınız olursa söyleyebilirsiniz iyi akşamlar" deyip gitti. Ben banyoyu silmeye gidince bir de ne göreyim? Burakcığım cüzdanını düşürmüş açık bi şekilde. Yerden aldım. Resim koyma yerinde bi kızla resimleri var. Allahım ya ikimizin de sevgilisi var yaptığımız şeye bak. Aldım cüzdanı gittim kapılarına.
-Bi şey mi oldu?
+Cüzdanın düşmüş
-Cüzdanımı mı açtın?(piç smile eşliğinde)
+Ne açıcam senin cüzdanını ya açık düşmüştü bende bozmadan getirdim ağzıma çakarsın falan
-Ya sen hala orda mısın
+Sen beni niye öpüyosun hem ya sevgilin varken ayıp değil mi yaptığın
-Sevgilim mi?
+Ya neyse banane ya senin ayıbın
-Ben mi öptüm sadece sen de maşallah vatoz gibi yapıştın
+Ya sen ne terbiyesiz bi insansın ya-Eylül?
+Berkcan geliceğini söylememiştin( İç ses:Hay amk duymamış olsun Allah kahretsin ya)
-Geçiyodum da bi seni göreyim dedim
+Merdivende dikilmek yerine çıkmayı düşünüyo musun?
"Sevgilin varken başkasıyla öpüşmek çok ayıp" dedi Burak sessizce. "Teşekkür ederim Eylül iyi akşamlar" deyip elimden cüzdanı hızla çekip kapıyı kapattı. Berkcan'la eve girdik.Çocuğun yüzüne zor bakıyodum.
-Kimdi o ne verdin sen ona?
+Verdim Berkcan (biraz daha bizde dursa gerçek olcaktı nerdeyse)
-Abuk sabuk konuşma ciddi ciddi söyle
+Yeni komşumuz. Musluk arızalandı da yardım etti. Cüzdanını düşürmüş bende götürüp verdim.
-İyi,neyse ben gidiyim sonra görüşürüz
+Görüşürüz
Deyip kapıya kadar geçirdim. Kapıyı açınca Burağı gördüm. Resimdeki kızla sarıldılar sonra içeri geçtiler. Bi de bilmemezlikten geliyo ya şuna bak basbaya sevgilisi. Aman neyse banane. İçeri gidip oturunca tekrar zil çaldı.
Yine bi mektup. Açtım "Günlük Fal: Unutmaki sırlar gizli kalmaz. Herkes yaptığının bedelini ödeyecek. Tek sır saklayan sen değilsin ama hala farkında değilsin :)"Ya ne demek bu şimdi ya. Bu şakayı kim yapıyosa belasını sikicem. Umarım şakadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALPEREST
Romance4 senesini beraber geçirdiği erkek arkadaşından ayrılan ve sonra gittiği üniversitede eskiden sevdiği çocukla karşılaşan,eski arkadaşlarıyla bir araya gelen ama yakası beladan ve entrikadan kurtulmayan bir kızın hikayesi. Eylül, genç yaşında zorlukl...