Arabaya bindik. Bu sefer gidiceğimiz yer sürpriz değildi ama başka bir sürpriz vardı. Alsancak'ta Tavacı Recep Usta'ya gidiyorduk. Beni birileriyle tanıştıracağını söyledi. İçeri girdik.
Bursa'dayken annemlerle hep giderdik. Sevdiğim bi mekanı seçmiş olması hoşuma gitti. Daha yoldayken check in'imi yaptım. Sonunda gelmiştik. Çünkü biraz daha acıksam karnımdaki bando ordusu hünerlerini sergileyecekti. Kapıdaki garson Berkcan'ı görür görmez
"Berkcan Bey masanız burası efendim" dedi. Masaya geçtik.
Kimle tanışacağımı çok merak ediyordum. Sonra telefonuma bir bildirim geldi. "Rüzgar Tavacı Recep Usta check in'ini beğendi." Ulan ne iş derken swarm'a bir baktım. Rüzgar'da Beste ile Tavacı Recep Usta'da check in yapmış. Ulan bunlar bizi mi takip ediyo ya sapık mı bunlar? Snapchat'i açtım Berkcan'la fotoğraf çekip "Aşkımla güzel bi akşam yemeği" temalı fotoğrafı da story'me ekledim. Rüzgar'ı snapchat'ten çıkarmıştım. Ama swarm'dan çıkarmayı unutmuştum.
Masaya geçtikten sonra ben menüye bakarken Berkcan "Misafirler gelsin öyle sipariş verelim ama ne yiyeceğine karar ver"dedi. Başımla onayladım. Böyle kebabçılarda en en en sevdiğim şey pideydi. Ama şimdi ben o pideyi söylesem çatalla yiyemiycem. Elimle ASLA yiyemiycem. Hadi diyelim yedim o yağı eti heryerime akıcak. Millet diycek " Çocuğa bak hayvan gibi kızı almış nerelere getirmiş yazık valla" Ay ben her türlü ofsaytım bu gece. Ama açım ben aç ne yicem ben?
Çatal matal yicez artık mumbar dolması yicek halim yok heralde derken Berkcan "Ben kaburga dolması yiycem sen?" "Kuşbaşılı pide yicem bende" Ulan ben bi saattir yok yağı akar yok çatal bilmemne derken çocuk kaburga dolması yemeyi tercih etti. Benim pideme kimse laf söyleyemez artık derken bir ordu yaklaştı. Bi teyze, bi amca, tanıdık bi sima muhtemelen 20'li yaşlarda bi erkek,bi de 6-7 yaşlarında bi kız bizim masaya doğru geliyo.
Yooo hayır. Hayır amk. Berkcan bana bunu yapamazsın. Yaptıysan o söyliceğin kaburga dolması boğazına takılsın. Berkcan ayağı kalktı. Muhtemelen annesi babası olan şahısların elini öptü. "Anneciğim,babacığım bu kız arkadaşım Eylül"
Gidip ellerini öptüm. Abisi aşırı yakışıklı olmuştu. Bi an karar değiştiricektim. Kardeşi aşırı küçüktü. Torunları gibiydi aynı. Ama çok tatlıydı. Ben daha doğru dürüst kendi ailemle konuşamam ne dicem bu insanlara şimdi? Hem ne bu acele amk daha 1 ay olmadı ya sanki 1 senedir çıkıyoruz. Abisi de İzmir'de okuyomuş. Annesi babası da buraya ziyarete gelmiş. Annesi Allah'tan beni sevdi. Tatlı bi kadın. Babası da iyi birisi. Abisi'ni çok sevdim. Komik ve sohbeti güzel. Önce içli köfte ve etli kuru patlıcan dolması geldi. Sonra yemekler geldi. Öküz gibi yedikten sonra en sevdiğim kısma geldik.
Tatlı!!! İrmik helvası dondurma ve baklava üçlüsü. Çok güzel bi gece geçirdikten sonra eve geldim.
Pelin uyumuştu Duygu telefondaydı. Beni görünce bi anda panikledi. Bişeyler geveleyip telefonu kapattı. Sonra tüm gecenin en ufak detayına kadar anlattım. Sabah Pelin bizden önce kalkmıştı. Bizi uyandırdı. Kahvaltıyı hazırladık. Masaya oturduk.
Duygu yine telefonla oynuyo yani kimle mesajlajıyosa bu kız. Pelin hala durgundu. Sonra onunda telefonun mesaj geldi. Durdu kaldı. "Ee yeter ama ya ne saklıyosununuz siz benden"deyip ikisininde telefonun çektim aldım. Duygu panikle telefonu çekerken Pelin'e gelen mesajı görünce bende şoka girdim. O şokla Duygu telefonu benden almayı başardı.
Mesaj Kaan'dandı. "Aferim dün hiçbişey çaktırmadın,okulda yanına gelicem ters bişey yapma." Çok şaşkındım. Pelin'le göz göze geldik. Kaşlarını kaldırınca bişey söylemedim. Belliki Duygu'nun duymasını istemiyordu. Ama işin kötüsü Duygu'nun ne haltlar çevirdiğini bilmiyodum. Bi şekilde öğrenmem lazımdı.
Üstümüzü değiştirmeye gittik. Pelin'le aynu odada kaldığımız için konuşma fırsatımız vardı.
+Ah be Pelin insan söylemez mi ya?
-Tehdit etti beni söyleyemedim
+Ya dizide falan mı sanıyo kendini bu ya var mı böyle bişey şizofren mi bu ya çok sinirliyim
-Sen bildiğini belli etme nolur
+Çözücem ben bu işi hiçbişey yapamaz merak etme
-Ya çok psikopat biri ya napıcağı belli olmaz
+Sen merak etmee
Okula gidince gruptaki tüm erkekleri topladım. Rüzgar da dahil. Bi tek Cenk yoktu. Bizim gruptaki herkese küsmüştü. Sabah konuşmama bile izin vermeden gitti yanımdan. Durumu izah ettim. Okul çıkışında toplanıp sıkıştırıcaklardı. Ders bittikten sonra hepimiz sahile gittik. Pelin Kaan'ı sahile çağırdı. Sonra bizim çocuklar Kaan'ı tutup tenha bi yere götürdüler. Bize anlattıkları kadarıyla biraz pataklayıp gözünü korkutmuşlar.
Eve gidince Kaan'dan mesaj gelmedi ama ben akıllandığını sanmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALPEREST
Romance4 senesini beraber geçirdiği erkek arkadaşından ayrılan ve sonra gittiği üniversitede eskiden sevdiği çocukla karşılaşan,eski arkadaşlarıyla bir araya gelen ama yakası beladan ve entrikadan kurtulmayan bir kızın hikayesi. Eylül, genç yaşında zorlukl...