Eve geldiğimde direk kendimi yatağa atıp telefonumu elime aldım ve Akın hocaya yazmaya başladım.
B.n: hocaamm buraya bakın
B.n: biricik aşkınız sizi bekliyor~~
A.h: ha? Ne istiyorsun yine?
B.n: benimle ilgilenmenizi
A.h: nisa hocanla beraberim
B.n: siktirtme nisa hocanı!
A.h: ne biçim konuşuyorsun sen öyle?
B.n: benimle vakit geçirmek o sürtük ile vakit geçirmekten daha iyidir hocam
B.n: Ondan ayrılın ve benimle olun( iletilmedi )
B.n: hocam?( İletilmedi )
B.n: hadi amaa( iletilmedi )
B.n: özür dileriimm ( iletilmedi )
Berk: tch başka cihazım da yok ki
Berk: en iyisi yarın okula gidip bir şekilde engelimi kaldırmak
Sabah olunca:
Yorgun bir biçimde yataktan kalktım ve ilk önce banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa giriş yapıp kahvaltımı yaptım.
Ardından üzerimi değiştirip çantam ile beraber kendimi dışarı attığımda Akın hocanın telefonunu elime nasıl geçireceğimi düşünüyordum.
Bir süre sonra okula gelip koridorda kendi sınıfıma doğru adımladıktan sonra sınıfa geçiş yapacağım sırada boş boğazlı Emirin tahtaya birşeyler karaladığını gördüm ve ben sınıfa girdiğimde hemen ardından oda bana doğru dönüp söylenmeye başladı.
Emir: dün neden gelmedin? Bu kadar korkak olacağını tahmin etmiştim
Berk: dün sınıftan ilk çıkanın sen olduğunu biliyorsundur?
Emir: seni o kadar beklemiştim halbuki ama sen bir korkak gibi davrandın pfft
Bıkkınlık ile nefesimi verip gözlerimi sınıfta gezdirdim ve konuşmaya başladım.
Berk: hı hı o sikik çeneni kapatacak mısın artık?
Bu dediğim şey karşısında Emirin gözleri fal taşı gibi açıldığında yakamdan tutup sinirli bir şekilde bakmaya başladı. Bense tiksinirmiş gibi bir ifade ile ona bakış atarken konuşmaya başladı.
Emir: sana bu cesaret nereden yiyor acaba!?
Berk: tch..pis ellerini yakamdan çek
Emir bir elini yumruk biçiminde havaya kaldırırken yüzüme doğru sabitleyip saçma bir şekilde sırıtırken yine konuşmaya başladı.
Emir: oh evet sana haddini bdirdikten sonra çekeceğim
Deyip tam vuracağı sırada sınıfa bir öğretmenin girmesi ile daha çok Emire odaklı bir şekilde bağırması bir oldu.
Emir sinirli bir edayla elini benden çekerken sırasına doğru adımlamaya başladığında mırıldanarak söylenmeye başladım.
Berk: Kh..ne diye her saniye mast yapan elini bana sürüyorsan..
Emir: sen görürsün sikik!
Gözlerimi devirip kendi sırama doğru adımlayıp oturdum ve her zamanki gibi matematik dışında diğer dersleri dinlemek gibi bir isteğim yoktu bu yüzden kafamı sıraya gömüp Akın hocayı düşünmeye başladım.
Bir sürenin ardından kafamı sıradan kaldırdığımda sınıfta kimsenin olmadığını görmem ile telaşla ayağa kalktım.
Berk:( siktir! Uyuya mı kalmışım!?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )
RomanceSiz her ne kadar istemesenizde sizi ondan ayıracağım. siz ona göre değilsiniz. Her ne kadar red etsenizde siz bana ben size aitim. Tek isteğim beni yanınızdan uzaklaştırmayın ve her şeyi bana bırakın...sizi kendime aşık edeceğim.