8. bölüm

3.8K 183 234
                                    

Okula geldiğimde sınıfıma doğru ilerledim hâlâ öğrenciler vardı ve hepsi bana bakıyordu belli ki ara vaktindeydik.

Sadece çantamı alıp eve gitmek istiyordum bu halde okulda dolaşmak pekte kolay olmazdı ama neyseki tişörtüm oldukça uzundu.

Sınıfıma girince içeride olan birkaç kişi vardı ve ben girince hemen aralarında fısıldaşmaya başladılar. Onlara aldırış etmeden sırama yöneliyordum ki bir elin kolumdan tutması ile o yöne doğru baktım.

Efe: beni görmedin mi?

Berk: üzgünüm dalmışım..hem konuşasım yok zaten

Efe ayağa kalkıp omuzlarımdan tuttu ve yüzüne doğru endişeli bir şekilde baktı.

Efe: sana bir şey yapmadı değil mi??

Efe: Akın hoca ile birlikte çıkmıştınız en son..

Berk: oh.. hayır bir şey olmadı

*Gülümser*

Efe: şu işten vazgeç artık, sonu kötü bitecek

Berk: sorun yok~

Berk: yalnız
o sürtük buralarda mı? Birde onunla karşılaşmak istemiyorum

Efe: sürtük?..sinirle okuldan çıktı diye biliyorum

Berk: huh..bu iyi

Berk: şimdilik eve gideceğim yarın görüşürüz

Efe: yarın? Gelecek misin?

Efe: senin için tehlikeli olmaz mı?

Berk: entrika seviyorum pfft

Berk: hem fena mı oldu okulu eğlenceli hale getirdim~

Deyip sırama doğru ilerledim ve çantamı toparlayıp okuldan çıktım

Eve geldikten sonra kendimi banyoya atıp işimi hallettikten sonra terler içinde soğuk mermere doğru oturdum. Onu düşünerek yapmak her zaman iyi hissettiriyordu.

Berk: elime gelen fırsatı kaçırdım ama..

Berk: ilk seferin çok acıttığını duymuştum

Berk: yinede o kadar ileri gitmeyeceğini bildiğim halde korktum

Berk: kendim..denesem mi?

Üzerimdeki pantolonu ayak bileklerime kadar sıyırıp çıkardım ve sırtım yere gelecek şekilde soğuk mermere uzanıp bacaklarımı araladım.

Berk: ..huh yapacağım

Parmaklarımı kalçama doğru götürüp hafifçe deliğime bastırdım girmesi zor gibi görünüyordu. Oldukça dar olan deliğime zorlanarak bir parmağımı girdirdiğimde bir parmak girdirmeme ve hareket etmememe rağmen oldukça acımıştı.

Berk: bu..sadece acı hissettiriyor

Berk:( hareket etsem belki birşeyler hissederim?)

Parmağımı zorlanarak hareket ettirmeye çalıştım bu sırada acı dolu sesler çıkarıyordum ama bir süre sonra daha rahat hareket etmeye başlayınca ikinci parmağımı da sokup yapmaya devam ettim.

Acı dolu seslerin yanına zevk inlemelerim de karışınca bunun sadece acıdan yana birşey olmadığını anladım.

Berk: agh..mhh bu güzel hissettiriyor

Parmaklarım ile içime gitgel yaparken tekrar onu düşünmemek elimde değildi sanki içimdeymiş gibi hissettiriyordu. Buna devam ederken ikinci kez kalktığımı hissettim.

HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin