5. bölüm

4K 197 431
                                    

Sürtük: iyiymiş işte gidelim

Akın: sen git..ben gelmiyorum

Sürtük: he!?

Sürtük: amacı zaten aramızı bozmaktı ve sende buna olanak mı veriyorsun!?

Akın: o benim öğrencim ve öğrencime dokunamazsın!

Deyip beni omzumdan tutarak yerden kaldırdı ve konuşmaya başladı.

Akın: yürüyebilir misin

Sürtük sinirle dışarıya doğru çıkarken bunu fırsat bilip hayır anlamında başını salladım ve Akın hoca da bir süre bana bakıp beni bir gelin gibi kucağına doğru aldı.

Akın: ..seni hastaneye götüreyim mi? Yoksa aileni aramam daha mı iyi olur?

Berk: ailemi aramayın hocam!

Berk: ben kendim gidebilirim

Akın: emin misin?

Berk: hı hı..

Berk:( o sürtük gittiğine göre belki birşey daha?)

Beni kucağından nazikçe indirdiğinde yerden çantamı alıp adımlamaya başladım.

Berk: teşekkürler hocam~

Akın: ...

Bir süre ilerledikten sonra koridorun arkasına doğru geçip Akın hocayı izlemeye başladım. Onu takip edecektim.

Bu benim fırsatım sayılırdı araları kötü iken her hangi bir yakınlaşma olursa şimdiden galip gelebilirdim.

Akın hoca çıkışa doğru yöneldiğinde arkasından yavaş adımlar ile takip etmeye başladım. Neyseki yürüyerek gidiyordu yoksa onu takip etmem oldukça zorlaşırdı.

Okuldan çıkınca bir süre dümdüz gidip arada farklı yollara sapıyordu. Kalabalık caddeler değildi ve tenha sayılan yerlerden geçiyordu.

Bir süre onu takip ettiğimde arada sırada tedirgin olup arkasına bakıyordu ama duvarın arkasına geçtiğim için göremiyordu.

Berk:( huhh..içine şüphe düşmüş olmalı)

Kapşonumu kafama geçirdiğimde Bir anlık dikkatimin dağılması sonucu Akın hocayı gittiği yerde bulamadım.

Berk:( siktir ya! Burada da bir sürü sokak var..hangisine döndü acaba?)

Biraz daha etrafa bakındım ve tam yürüyeceğim sırada sağ kolumun tutulup arkadan sabitlenmesi ile acı dolu bir ses çıkardım.

Akın: kimsin sen?

Berk: agh!..

Berk:( bu Akın hoca mı?..)

Berk: b-benim benim!

Akın: ..kimsin!?

Deyip kolumu daha fazla sıktığında acıdan dolayı başımı öne doğru eğerek konuşmaya başladım.

Berk: b-berk!

Akın: he?

Kolumu bıraktığında kolumu ovuşturup ona doğru döndüm.

Akın: neden beni takip ediyorsun!?

Berk: he şey..etmiyoruumm..

Akın: evine dön Berk

Berk: olmaz! Beni evinize alın lütfeenn

Akın: seni evime falan ala-

Berk: hocam hava çok karardı ayrıca sizin eviniz okula çok uzak ve karmaşık bu saatte tek başıma eve nasıl dönebilirim..?

HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin