*Efe'den*
Yastığa neredeyse bütün salyalarım bulaşmış bir şekilde uyanırken güzellik uykumun içine asıl sıçan şey kulağımın dibinde öten telefondu. Daha okul alarmı bile çalmamış, karga bokunu yememişken hangi haysiyetsiz beni bu saatte arıyordu merak ediyordum! İçimden sabır çekip zaten uyandım diyerek telefona uzandığımda boşta kalan elimle gözümü ovaladım.
Efe: ulan Berk.. eğer sensen bu sefer fena olacak
Derken ekrana baktım ama bulduğum şey bir isim yerine yabancı numaraydı. Kaşlarım havaya kalkarken telefon ısrarla çalmaya devam ediyordu.
Efe: dolandırıcılar olmasın?
Başımı sağa sola sallarken sabah gelen aptallık havamdan çıkmaya çalıştım. Dolandırıcı numaralar genelde değişik olurdu. Kendim sinirli olmama rağmen karşıdakini fazla bekletmemek adına telefonu açtım ve kulağıma doğrulttum.
Efe: kardeşim hadi yanlış numarayı arıyorsun hiç mi demiyorsun sabahın körü!
Efe: açmıyorsak bir bildiğimiz var değil mi??
Karşıda ki birkaç saniye duraksadıktan sonra sakince cevap verdi.
??: özür dilerim, ama Efe'yle görüşüyorum değil mi?
Tanıdık gelen sesle tek kaşım havaya kalkarken hafifçe boğazımı temizledim. Nedense kim olduğunu çıkaramadım.
Efe: evet? Ne olmuş?
??: ben Burak, Berk'in şoförü.
Burak: eminim beni hatırlıyorsundur.
Yerimde adeta donup kalırken duyduğum isimle kalbim göğsümden fırlayacakmış gibi hissettim. Anında ellerim titremeye başlarken bir süre cevap veremedim.
Efe: e..evet hatırladım Burak abi.
Az önceki kabalık yüzünden yüzüm kızarmaya başlarken bir anda aklıma numaramı nereden bulmuş olabileceği ihtimali geldi, en önemlisi beni neden arıyordu ki?
Burak: Berk'i aradım ama açmadı, annesi seni aramamı istedi
Burak: orada mı diye merak ediyordum?
Hafifçe yutkunup arkamda ki duvara yaslanırken ne cevap vereceğimi düşündüm. Berk zaten beni uyarmıştı ama annesi konusunda uyardı.. şoförü değil. Yinede cevabımın aynı olması gerektiğini düşündüm.
Efe: e-evet burada, uyuyor şu an
Efe: muhtemelen o yüzden açmamıştır..
Diye yalan söylediğimde gerginlikle dudaklarımı ısırdım, sabah sabah taş gibi adamın sesini duymak bünyeme pek iyi gelmemişti.. işin garibi dün rüyamda onu görmüştüm. Berkle takılmaktan bende mi gay oldum diye kendimden şüphe etmeye başlamıştım açıkçası.
Burak: güzel, yoldayım zaten.
Burak: tahmin ettiğim için Berk'in eski okulunun oraya geliyorum, rica etsem adresi söyler misin?
Kan beynime sıçrarken elim ayağım birbirine girmişti, yüzümün sapsarı olduğuna emindim ve telaştan neredeyse bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )
RomanceSiz her ne kadar istemesenizde sizi ondan ayıracağım. siz ona göre değilsiniz. Her ne kadar red etsenizde siz bana ben size aitim. Tek isteğim beni yanınızdan uzaklaştırmayın ve her şeyi bana bırakın...sizi kendime aşık edeceğim.