37. bölüm

534 29 29
                                    

Uslu bir şekilde otururken hafifçe omzumun üstünde ki ele baktım, Akın televizyon izlerken ben de onu izliyordum. Yarı çıplak bir şekilde kaslarıyla beni kendine hayran bırakırken süt beyazı tenine hafifçe dokunduğumda irkilmişti.

Akın: mh.. rahat dur Berk

Berk: benimle ilgilen

Dediğimde omzumu hafifçe okşayıp odağını haberlerden ayırmamıştı.

Akın: Japonya'da yine deprem olmuş

Berk: of bize ne ya..

Diye sızlanırken eğilip yanağımı öptü ve hafifçe koluma vurdu.

Akın: hadi git ders çalış, sınavlarına az kalmadı mı?

Berk: annem bir iş bulur bana gerek yok

Derin bir iç çekiş duyduğumda televizyonun sesini biraz kısıp kafasını pencereye doğru döndürdü ve dışarıya baktı.

Akın: hava kararıyor, gitsen iyi olur

Akın: bırakayım mı seni?

Dediğinde çıplak beline sıkıca sarıldım ve yüzümü göğsüne gömdüm.

Berk: yok, burada kalacağım

Akın: ahh, konuştuk ama bunu. Olmaz.

Derken omzumdan tutup beni ittirmeye çalıştığında daha sıkı kavradım ve dudaklarımı göğsüne bastırdım. Yine irkilmişti.

Akın: Berk!

Berk: hmm~

Bu sefer başımı ittirerek biraz geriye çekmeye çalıştığında dilimi dışarı çıkarıp tenine sürttüm, elimden kurtulmak için çırpınıyordu ve bu görüntü çok komikti..

Akın: ah, kes şunu! Gıdıklanıyorum

Derken elimi boynuna doladım ve onu koltuğa iterek üstüne yaslandım. Bir göğsü kıpkırmızı olurken kalp atışlarının hızlandığı barizdi. Belki de buradan zevk alıyordu?

Berk: anneme Efe'lerde kalacağımı söylerim

Akın: tamam ama sabah erkenden git.. öğrenirse sana kızmasını istemiyorum

Berk: en fazla yurtdışına yollar, oranın erkekleri daha iyiymiş diye duydum..

Dediğimde yüz ifadesi sinir olmuş gibi değişirken hafifçe kıkırdadım. Ardından binevi emdiğim göğsünü kapatmıştı.

Akın: sen iyice çıldırdın, bir daha yapma acıyor.

Berk: nasıl acıyabilir ki??

Akın: acıyor işte.

Dedikten sonra gülerek omzuna yaslandım, beni belimden kavrarken nefesini kulağıma doğru bıkkınlıkla verdi.

Akın: hangi ülkenin erkeklerini beğeniyorsun söylesene?

Hafifçe mırıldandığında normalden daha huysuz ve kalın çıkan sesi ile gülümsedim. Sanırım bilmediğim kıskanç bir tarafı vardı.

Berk: Fransız erkekleri fena değil ya.. bir de Ruslar var.

Dediğimde elini enseme atıp saçlarımı okşarken yanağımdan öptü.

Akın: peki ya Türk erkekleri?

Berk: yok ya.. hepsi biraz aptal oluyor, özellikle matematik öğretmenleri

Dediğimde yüzüm ona dönük olmasa da kaşlarını şaşırmış gibi havaya kaldırdığını hissettim.

Akın: ah, şimdi öyle mi oldu?

Berk: ne? Yalan mı.. ne çektim ben onlardan

Yine gülerken takılı kalmış gibi yanağımı öpmeye devam ediyordu.

HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin