Tavada yumurtayı atıp tutmasını izlerken hayranlıkla ona bakıyordum. Belki çok bir şey sayılmazdı ama ne yaparsa yapsın onda çekici durduğu için bundan etkilenmemek mümkün değildi. Açıkçası sevgili olduğumuza hala inanamıyordum, bir rüyaymış gibi geliyordu. Hiç uyanmak istemeyeceğin bir rüya gibi.
Akın: şuradan tuzu uzatsana Berk
Berk: ''tatlım'' kelimesi çok özel anlar için sanırım?
Akın: sonra şımarıyorsun, boşuna değil yani
Dediğinde yanaklarımı havayla doldurup boşluğa bir ''of'' bırakırken yerimden kalkıp tuzluğa uzandım ve ona uzatıp kendime de bir çay doldurdum. Genelde kahvaltılarımda çay pek içmezdim. Eski yaşadığım yerde bunu yapmak çok zahmetli gelirdi ve soğuk kahve yapardım sürekli. Akın benim tersime köy kahvaltısı yapardı adeta. Tabi ben seviyorum diye eve birkaç şey daha eklemişti sevgili kocacım.
Tavayı kendine çekip ocağı da söndürürken tekrar yerime oturup çayımı yudumladım. Şekeri kesmiştim çünkü sanki büyüme çağında ki bir çocuk muş gibi muamele gördüğümden tamı tamına 2 kilo almıştım. Yemek istemesem hemen dudak büzüyordu bende 2 kaşık 1 kaşık derken şekeri kesmiştim.
Aldığım çatal ile tavada ki yumurtaya uzandığımda önüme bir dilim ekmek sürüklenmesiyle ona baktım ve geriye yaslanıp çatalda ki yumurtayı ağzıma attım.
Akın: ekmekle ye, doymazsın
Berk: doyuyorum bebeğim merak etme
Göz kırparak çayımdan bir yudum daha alırken kıkırdayıp başını olumlu anlamda sallayarak önüne döndü. Beni düşünmesi hoşuma gidiyordu aslında. Yine de bir insanın içinde azıcık da olsa libido olmaz mıydı? bunda yok gibiydi.. anlamadığım şey adam yaşlı filan da değildi. Benim yaşlarımda nasıldı acaba merak ediyordum. Bunu düşünürken aklıma gelen fikirle gözlerimi çevirip ona baktım.
Berk: bir şey soracağım
Akın: hm?
Derken elinde ki telefonu masaya bırakıp bana dikkat kesildi.
Berk: hiç gençlik fotoğrafın var mı? görmek istiyorum
Akın: var, odam da bir albüm olması gerek
Heyecanla ayağa kalkarken sandalyemi geriye itip benim bu hareketime ifadesiz bakan kişiye doğru kocaman gülümsedim.
Berk: nerede albüm??
Akın: kahvaltını bitirsene, sonra gösteririm
Berk: doydum ben, hadi söyle
İç çekip saatine bakarken elinde ki bitmek üzere olan çay bardağından bir yudum daha alıp masaya bıraktı ve ardından ayağa kalkıp tabakları toparlamaya başladı.
Akın: yatağımın yanında ki çekmecede
Der demez odasına doğru koşar adımlarla ilerleyip dediği çekmeceyi karıştırmaya başladım. Uzunca aramalar sonucu küçük bir albüm bulduğumda sabırsızlıkla açıp tekrar mutfağa ilerlerken karıştırmaya başladım. İlk fotoğrafta gülümseyen tatlı bir bebek yanında da Akına benzeyen yakışıklı bir adam duruyordu.
Berk: oyy, bu bebek sen misin?
Akın: hı hım
Bana bakmadan bulaşıkları yıkamaya devam ederken diğer fotoğrafa geçmiştim bile. Burada da iki genç çift duruyordu. Önceki fotoğrafta gördüğüm adamın yanında siyah saçlı bembeyaz tenli bir kadın vardı. Saçları ensesinde olan bu kadın güzel olmanın yanı sıra bana rock yıldızlarını hatırlatan bir görüntü sunuyordu. Feminen olmanın yanı sıra daha maskülen takılıyor gibiydi. Yanında ki adam da sıcak bir şekilde gülümsemiş yandaki kadının aksine daha bol bir giyim tarzına sahipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )
RomanceSiz her ne kadar istemesenizde sizi ondan ayıracağım. siz ona göre değilsiniz. Her ne kadar red etsenizde siz bana ben size aitim. Tek isteğim beni yanınızdan uzaklaştırmayın ve her şeyi bana bırakın...sizi kendime aşık edeceğim.