Banyoya girdiğim gibi yüzüme biraz su çarparak yıkadım ve ardından musluğu kapatarak tişörtümü çıkardım. Benimle beraber banyoya gelmemişti, gelmesini de bekliyor sayılmazdım zaten. Büyük ihtimalle yüzü kıpkırmızı olmuştu ve yaptığı şey için pişmanlık duyuyordu.
Berk: bunun için onu rahatlatmam gerek sanırım
Berk: asıl isteyenin ben olmasına rağmen yaptığı şeyin suç olduğunu sanıyor
Altımdakini de çıkarmadan önce kapı aralığına doğru yürüdüm ve hafif sesimi yükselterek onun duyabileceği şekilde konuşmaya başladım.
Berk: hocamm, bana birkaç giyecek ayarlayabilir misiniz?
Cevap beklediğimden biraz daha geç gelmişti, yinede sesi normal çıkıyordu.
Akın: tabi keyfine bak kapının önüne bırakırım
Berk: isterseniz kendiniz de gelip verebilirsinizz~
Diye söylendikten sonra kapıyı hafif aralıklı bırakarak altımı da çıkarıp duşa girdim. Ona sakso çektiğim düşüncesi nedensizce tebessüm edip keyiflenmeme sebep oluyordu. Soğuk su tenime çarparken kapının hafif aralanma sesini duyduğumda oraya doğru döndüm.
Ne yazık ki sadece eli görünüyordu ve birkaç giysiyi bırakıp hemen gitti. Bu utangaç tavırlarını sevsem de baskın ve kendinden emin halini de görmek fena olmazdı.
Berk:( hahh, ne zaman.. cidden)
Banyoda çok oyalanmadan güzelce temizlenip çıktığımda küçük bir havluyu altıma geçirip giysileri alarak salona doğru ilerledim. Oda buradaydı, dizlerini kendine doğru çekmiş belgesel izliyordu bu sefer. Anlaşılan temizlik işi çabuk bitmişti.
Ben geldiğimde bana çevrilen gözleri benim üzerimde çok durmadan yine televizyona yöneldi. Yüzünün ise hafifçe kızardığını gördüğümde yine aptallar gibi sırıtmaya başladım.
Berk: iyisiniz değil mi? Sizde travma yaratmasını istemem
Akın: ..ben gerçekten..hahh
Dediğinde iki cümleyi bir araya getiremeden başını başka yöne çevirdi. Sanırım gerçekten de pişmanlık duyuyordu. Ben birazcık üzerine gitmiş olsam hüngür hüngür ağlayacak gibiydi. Bir de beni o gün becermeyi düşünüyordu peh..
Berk: her şeyi ben istedim ve ben yaptım, ne için pişmanlık duyuyorsunuz
Akın: kapa çeneni.. arzularıma kapılacak yaşı çoktan geçtim..
Berk: pfft, işte konu ben olunca eşşek kadar adamı bile öhm
Dalga geçmem bile onu sinirlendirmediği veya güldürmediği zaman derin bir nefes alarak yanına adımlıyordum ki tekrar konuşmaya başladı.
Akın: git giyin
Berk: böyle emir vererek soğuk bir tavırla söylediğiniz zaman, off resmen azıyorum~
Akın: ...
Berk: tamamm ben gidiyorum o zaman, birazdan tekrar gelirim
Berk:( onun üzerine daha fazla gidip vicdan azabı çektirtmem mi gerekiyordu yoksa?)
Berk:( bu adam benden daha çocuk..)
Onun odasında onun kıyafetlerini giydiğim de aynanın karşısına geçip kendimi kısa süreli süzdüm. Kıyafetleri normal giydiklerimden biraz daha büyük olsa da iyi görünüyordu ve rahatsız etmiyordu. Ayrıca.. fazla güzel kokuyorlardı.
Salona kıyafetleri içime çeke çeke gittiğim zaman şu koca adamın burada olmadığını fark ettim. İki dakika yerinde dursa şaşardım. Zaten ya salonda oluyordu yada mutfakta bu yüzden diğer odalara bakınmadan direkt olarak mutfağa girdim. Bir şeyler pişiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )
RomanceSiz her ne kadar istemesenizde sizi ondan ayıracağım. siz ona göre değilsiniz. Her ne kadar red etsenizde siz bana ben size aitim. Tek isteğim beni yanınızdan uzaklaştırmayın ve her şeyi bana bırakın...sizi kendime aşık edeceğim.