7. bölüm

3.7K 187 404
                                    

Berk:( hayır..şu an burada durup içimden geçmesini izleyemem)

Kendimi toparlayıp hızlı bir şekilde arkamı döndüm ve koşmaya başlayacağım sırada arkamdan yakamın tutulması ile sarsıldım.

Berk: h-hocam bekleyin!

Akın: gel benimle..

Yakamdan sürüklenerek götürüldüğüm sırada bana ne yapacağına dair en ufak bir fikrim yoktu ve anlamsızca elinden kurtulmaya çalışıyordum ve bu yakamı daha da sıkıp hızlanmasına neden oluyordu.

Okulun arka bahçesinde kendimi bulduğumda yakamdaki eliyle beni hızlıca duvara atıp sırtımın duvarla buluşmasına olanak sağladı. Ben gözlerimi kaçırırken oda hemen ardından yine yakamdan kavrayıp sinirli bir şekilde nefesini yüzüme verdi.

Akın: sen artık biraz fazla olmaya başladın hm!?

Berk: ...

Akın: birşey söylemeyecek misin?

Akın: suçunu biliyorsun demek..

Akın: peki..sakin kalacağım

Akın: şimdi gidiyorsun ve nisa hocana o fotoğrafların tamamen yalan olduğunu baştan sona anlatıyorsun..tamam mı?

Berk: b-bunu yapmayacağım

*Yutkunur*

Akın: ne demek yapmayacağım!?

Yakamdaki elini sinirden biraz daha sıkarken tek bacağını bacaklarımın arasına geçirmiş ve biraz üste doğru çıkmıştı.

Akın: amacın ne?..seni becermem mi?

Berk: o sürtükten ayrılmanız..ve sanırım bunu başardım

*Gözlerinin içine doğru bakar*

Akın: pfft..ne sanıyordun ondan ayrıldığımda seninle olacağımı mı!?

Berk: evet olacaksını-

Diyeceğim sırada yumruk şeklinde olan elini yüzümün hizasında hızla kaldırdığında gözlerim açıldı ve eline doğru baktım.

Akın: gidip..nisa hocana gerçeği söyle..yoksa elimden bir kaza çıkacak

Berk: bunu yapmayacağım.

Bunu dediğim anda hemen yanıma inen yumruk ile hafiften titreyip soluma doğru baktım, sinirden elleri titriyordu ve ben bunun artmasına daha da olanak sağlıyordum.

Berk: ..a-artık gidebilir miyim?

Akın: ...

Akın hoca birşey demeden biraz geri çekildiği sırada gitmeme olanak veriyor sanıyordum ama bu sefer de bileğimden tutup beni sürüklemeye başlayınca afalladım bu sefer nereye gidiyorduk?

Berk: n-nereye?

Hala birşey demediği sırada okuldan çıktık ve birinin arabasının yanına geldiğimizde arka kapıyı açıp beni arka koltuğa doğru attı ve kendisi de ön koltuğa geçti.

Berk:( kimin arabası bu?..)

Berk: hocam nereye gidiyoruz!?

Yine birşey demeyip kemerini bağladığı sırada daha fazla endişelenmiştim ve bir hamlede kapıya yönelip kulpunu açmaya çalıştım ama kilitlenmişti.

Berk: n-ne demek bu?

Akın: anlarsın

Deyip arabayı sürmeye başladığında zaten çıkacakmışcasına atan kalbim daha da hızlandı, bu tavrı beni korkutuyordu ve nereye gideceğimizi de bilmiyordum.

HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin