Sınıfa girdiğimde matematiğin son saatlere yakın olduğunu hatırlayıp oflayıp poflayarak sırama geçtim. En sevmediğim günler matematiğin son ders olduğu veya hiç olmadığı günlerdi.
Kendimi yine onu düşünürken ve deli gibi gülümserken bulmuştum. Tabi bu arada dibime kadar girip kulağıma fısıldayan kişiyi görmemiş olacağım ki irkilerek yerimde sıçradım.
Efe: günaydın~ yine ne düşünüyorsun dalgın dalgın?
Berk: hiiç
Berk: biliyor musun bugün Akın'ın fotoğraf albümüne baktım
Dedim heyecanla söylenirken. Artık Akın lafını duymaktan bıkmış gibi kaşlarını şaşırmış gibi yapmacık bir tavırla kaldırıp kafa salladı.
Efe: hâlâ Akın demen garip geliyor
Berk: dimi ya? biz niye tatlım,bebeğim aşamasına geçemiyoruz?
Efe: öyle değil be olum, Akın hoca dan Akın'a geçmek garip geliyor
Berk: üst sınıflardan bir sevgilin olsa ''abla'' der miydin canım benim
Efe: bizden üst sınıf yok ki
Berk: farz et diyorum, gerçi senin sevgilin vardı
Efe: he o iş yattı ya, ayrıldık
Berk: bana bir şeyleri söylemeye tahminen ne zaman başlarsın?
Berk: ne zaman ayrıldınız?
Efe: 2 hafa olmuştur
Berk: yuh! böyle kalleşlik görülmedi!
Efe: ya biliyorsun, tarzım değil
Berk: tarzına başlatma be
Efe: ne yapacaksın hem? kızla mı barıştıracaksın?
Berk: yok, kızı gözüm tutmamıştı zaten
Efe: göğüsler iyiydi ama..
Berk: ne iyi bir öğrenci modeli diye öve öve bitiremediğimiz adama bak
Efe kısaca gülerken Tarih kitabını çıkardı. Bende kafamı sıraya yaslayarak uçlu kalemimin arkasına elimle bastırıp ucunu açmaya başladım. O sırada hoca sınıftan içeri girmiş derse başlamıştı.
***
Henüz öğlen arasındaydım. Yemek için basit şeyler alıp sınıfa çıkmaya başladığımda koridorun sonunda Akın'ı gördüğümde ister istemez gülümseyerek ona baktım. O beni henüz fark etmemiş olacak ki müdürün kapısını sinirle çarpıp dışarı çıkmıştı. Gülümsemem yavaş yavaş azalırken gözlerimiz buluşunca konuşmak için bir adım atıyordum ki arkasını dönüp sadece öylece uzaklaşmıştı.
Kelimelerim içimde kalırken aralık ağzımı kapayıp gidişini izledim. Bizim salak müdür hangi sebeple onun moralini bozmuş acaba diye düşünürken yine de beni görmezden gelmesi garip gelmişti.
Berk: eh.. zaten öyle söz vermiştik..
Sandivicimi sınıfa gelene kadar çoktan bitirdim. Nasıl olsa şimdi ki dersimiz onaydı. Eminim pişman olup en azından bir göz kırpardı değil mi!
Olmadı, bana bakmadı bile. Sınıfa zaten garip bir şekilde asabi girmişti.. Müdür ne diyebilir diye düşünürken birkaç kez soru için el kaldırmıştım ama başka biri el kaldırana kadar beni görmezden gelmeye devam etti. Hevesim kırılıp sadece onu izlemeye dalmışken bir iki kere gerginlikle iç çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )
RomanceSiz her ne kadar istemesenizde sizi ondan ayıracağım. siz ona göre değilsiniz. Her ne kadar red etsenizde siz bana ben size aitim. Tek isteğim beni yanınızdan uzaklaştırmayın ve her şeyi bana bırakın...sizi kendime aşık edeceğim.