3. bölüm

4.1K 194 318
                                    

Akın hoca biraz geriye çekildiğinde duvara yaslanmış olan bedenimi biraz gevşettim ve hemen ardından Akın hoca konuşmaya başladı.

Akın: benim bir sevgilim var saçma sapan şeyler yapma

Akın: bu ders dışarıda bekleyeceksin

Deyip sınıfa girdi ve kapıyı kapatıp beni dışarıda bıraktı.

Garip bir yüz ifadesiyle olduğum yere oturdum ve dizlerimi kendime çekerek kollarım ile sarıp başımı koydum.

Berk: bu kadar çabuk olacağını tahmin etmemiştim

Berk: hepsi o sikik herif in yüzünden..

Berk:( şimdi okulun ağzına sakız olacağım iyi mi?)

Berk: tahmin ettiğim tepkileri verdi

Berk: bana vurmayacağını ve müdüre vermeyeceğini zaten biliyordum..

Ders bitimine kadar olduğum yerde oturdum ve ara zili çaldığında herkes sınıftan yavaş yavaş çıkarken bazıları arkamdan konuşsada bazıları yüzüme doğru iğneleyici sözler geçiriyordu.

Bir sürenin ardından Emir kapıdan çıktığında bana doğru iğrenir gibi bir bakış atıp söylenmeye başladı.

Emir: mümkünse benden uzak dur ibne çocuk

Emir: Akın hocaya da üzüldüm değer verdiği öğrencisi değerini yanlış anlamış pfft

Bunu demesi ile ayağa kalkıp ona hızlı bir şekilde yumruk geçirip bağırmaya başladım.

Berk: KAPA ŞU SİKİK ÇENENİ FİKRİNİ DUYMAK İSTEYEN OLMADI!?

Emir yediği yumrukla hafiften sarsılırken gözü sinirle açıldı ve hemen ardından karşılık olarak bana vurduğunda yere doğru düştüm ama o hızını alamamış olacak ki üstüme geçip bir bir yumruk geçirmeye başladığında sadece kollarım ile yüzümü korumaya çalışıyorum. Biliyordum ki ona göre zayıftım ve dayak yemek ile yükümlüydüm ama vurduğum için bir gram pişman değildim.

Sıra sıra yumrukları vücudumun değişik yerleri ile buluşurken acı içinde birkaç kez bağırıyordum ve neyseki kısa süre de tanıdık bir ses onu üzerimden aldı.

Akın: emir ne yapıyorsun!?

Emir: bırakın hocam haddini bildireyim şu ibneye!!

Akın: ne olursa olsun birine vuramazsın

Deyip arkadaşlardan onu almalarını istediklerinde hafiften dudağım patlamış bir şekilde yerde Akın hocaya doğru bakıyordum.

Akın: ...

İstemsizce elini bana uzattığında bir süre eline boş boş bakıp hemen ardından elini tutarak ayağa doğru kalktım.

Akın: revire git..

Başımı onaylar bir biçimde sallarken Akın hoca elini çekeceği sırada iki elimle ellerini daha sıkı tutup söylenmeye başladım.

Berk: hocam sizde gelin!

Berk: belki tek başıma yapamam yardımcı olursunuz~

Akın hoca kaslarını çatarak elini hızlıca çektiği sırada hafif aralıklı olan gözlerim ile onun arkasını dönüp gidişini izledim.

Berk: huh..bu zor olacak...

Sallana sallana revire doğru gittim ve gerekli şeyleri hallettikten sonra bir şişe buz ile beraber sınıfa doğru döndüm.

Bir şişe buzu bütün dersler bitene kadar vurulan yerlerime tuttum ve dersler bitince girdiği sınıfı harfi harfine bildiğim Akın hocanın en son girdiği sınıfa doğru hızlıca ilerlemeye başladım.

Berk:( genelde hep geç çıkar..)

Sınıfa geldiğimde diğer öğrencilerin çıkmasını bekledim ve bir sürenin ardından daha sınıftan çıkan kimse kalmadığında başımı kapının kenarından çıkarttım ve Akın hocaya bakmaya başladım. Eşyalarını topluyordu.

Kapıyı hafifçe tıklattıktan sonra içeri girer ve arkasından kapıyı kapatır.

Berk: hocam birlikte çıkalım mı?

Akın: ...

Akın: burada ne işin var Berk?

Berk: sizi görmek için geldim

Deyip ona doğru adımlamaya başladım. O sırada Akın hoca eşyalarını orta boyutlarda çantasına yerleştirmiş ve masaya doğru koymuştu.

Bende onun yanında durup bana soru sorar gibi bakan gözlerine doğru baktım.

Berk: hocam o sürtüğü bırakıp benimle çıkın

Akın: sana öyle hitap etmemen gerektiğini söylemiştim..

Ona doğru göz devirip biraz daha yaklaşarak bir bacağımı sandalyenin diğer tarafına doğru atıp Akın hocanın üstüne doğru oturdup elimi boynuna doladım.

Akın: n-ne yapıyorsun!?

Berk: ben o sürtükten daha iyi hissettirebilirim..

*Alt tarafını akına doğru sürter*

Akın: çekil üzerimden Berk!

*İttirir*

O beni ittirmeye çalıştığında boynundaki kollarımı ona daha sıkı dolayıp boynuna doğru eğildim ve dudaklarımı yerleştirdim.

Akın: Berk sana çekil üstümden dedim hareketlerine dikkat et!

Alt tarafımı biraz daha ona sürttüğümde kesik bir şekilde inlediğini duymam ile kıkırdadım.

Akın: Berk!

Dediği sırada kapı açılması ile ikimizinde başı o tarafa doğru döndü ve giren kişiye doğru baktık.

Sürtük: ...

HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin