18. bölüm

3.4K 161 195
                                    

Dediği şey ile kaşlarım havaya kalkarken önce yüzüne sonra alt taraflarına doğru bakıp elimi kemerine, ardından biraz daha aşağı indirip aletine değdirdim. Kısa süreli okşayıp ardından büsbütün kavrarken irkilip geriye çekilmişti.

Berk: yani, tekrar emmemi mi isterdiniz?

Akın: ö-öyle bir şey, söylemedim..

Yine pembeleşen yanaklarına bakarken hafifçe gülümseyip onun nasıl üstte olabileceğini düşündüm. Bu adamın gençlik yıllarında kendini tatmin etmeye çalıştığını bile sanmıyordum.

Berk: ne yapmam gerekiyor o zaman?

Hafifçe öksürüp arkasını dönerken saçlarını kaşıyıp hafifçe mırıldandı.

Akın: onu da sen bul

Akın: şimdi acıkmışsındır, bir şeyler yiyelim

Berk: hı hım, oldukça açım..

Diyerek ince bir ses tonuyla konuştuğumda o, bir süre duraksayıp ardından mutfağa doğru ilerlemeye başlamıştı. Bende onun arkasından adımladım tabii.

Mutfağa geçip her zamanki gibi masaya otururken oda dolaptan bir şeyler çıkarmaya başlamıştı bile.

Berk: bana sinirlendiğiniz zamanı hatırlıyor musunuz?

Akın: hangisini?

Dediğinde göz devirip ayak ayak üstüne attım.

Berk: hani şu beni eve atıp becermeye çalıştığınız zamanı diyorum?

Dediğimde yüksek sesle uyarmaya çalışırmışcasına öksürüp bana döndü. Yüzünde dediklerime anlam vermeye çalışır gibi bir ifade vardı.

Akın: nasıl bu kadar utanmaz olabiliyorsun? Hem şimdi bu konuyu neden açtın?

Akın: bana vicdan azabı çektirmeye çalışıyorsan iyi gidiyorsun.

Diyip tekrar önüne dönerken dudaklarımı ıslatıp gülümsedim.

Berk: Yo, amacım o değil

Berk: tekrarlama şansımız var mı diye soracaktım?

Akın: yok

Berk: ama dediniz ya akşam bir şeyler düşünebilirim diye? Madem yapmayacaksınız niye umut veriyorsunuz yahu!

Nefesini bıkkınlık ile dışarı verirken o arada doğradığı sebzeleri tencerenin içine yerleştirip kapağı kapattıktan sonra kaynamaya bıraktı.

Bana döndüğünde ise dikkatle onu izliyordum. Biliyordum ki benim hakkımda bir şeyler düşünüyordu ama bunu bir öğrenci ile yapmak en son tercihlerinden biri olurdu. Öyle ki daha yetişmemiş bir kişilik olduğumu düşünüyor ve ilerde bundan pişman olacağımı da varsayıyor olabilirdi.

Akın: bak, bunu yaparsak ikimizin de tatmin olacağını sanmıyorum

Akın: bu işlere hiç girişmedim ve anlayacağın üzere pasif bir karakterim var zaten..

Berk: sıkıntı değil! Denersek öğrenmiş oluruz

Akın: neden daha deneyimli biriyle yapmıyorsun? Neden illa ben olmalıyım?

Berk: duygularımı hafife alıyorsunuz ama ben bu konuda ciddiyim

Akın: seninle yaparsam beni rahat bırakacak mısın?

Dediği şeyle gözlerim normalden fazla açılırken bana doğru bakan adamın oldukça ciddi olduğunu anladım.

Berk: ..dediğim şeye inanacak mısınız ki?

HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin