1. bölüm

8.5K 259 432
                                    

bilinmeyen numara( b.n )

b.n: iyi dersler hocam!

b.n: ah..nereden başlasam ki? heyecan bastı şimdi

b.n: ahaha kelime oyunu yaptım

b.n: yada ona kafiye mi deniliyordu?

b.n: neyse...bir sikiş teklifinde bulunmak istiyorum

b.n: büyük olduğuna, gay olduğunuz kadar emin olduğum aletinizi içime almaya ne dersiniz?

yazarken bir yandan da göz ucuyla hocaya bakıyordum ve ardı ardına gelen bildirimlerden yorulmuş olacak ki telefonu eline alıp sessize aldıktan sonra tekrar masasına koyarken dersine devam etti.

bende hala bir gözüm ondayken telefonumu çantama doğru atıp derse odaklandım. İlk defa böyle birşey yaptığım için yakalanma korkusu beni yiyip bitiriyordu.

ara zili çaldığında herkes bir bir sınıftan ayrılırken ben en arkada olan sırama büzülmüş hala ona bakıyordum. Acaba mesajlarımı ne zaman okuyacaktı?

ilk önce sınıfı yokladığında bir anlığına gözleri benimle buluşunca sınıfta benimle beraber birkaç kişinin olduğunu gördü. Hemen ardından koltuğuna yaslanıp eline telefonunu aldığında dudağımda küçük bir gülümseme ile hareketlerini seyretmeye başladım.

bir süre beklediken sonra yüzündeki anlamaz ifadeyi ve birazcıkta şaşkınlığı görmem ile yerimde ayakanıp telefonumu da aldıktan sonra sınıftan dışarı doğru çıktım. Büyük ihtimalle bana yazacak ve kim olduğumu soracaktı.

üst kata çıkan merdivenlere doğru ilerleyip her hangi birine oturduğumda çoktan bildirimin geldiğini görmem ile mesajlar kısmına girip yazılan şeyi okumaya başladım.

akın hoca( a.h )

a.h: kimsin?

b.n: bir öğrencin

a.h: ha? neden böyle terbiyesiz birşey yazdın?

b.n: hocam ilk ben size somuştum amaa, cevap verir misiniz?

a.h: eğer öğrencim isen sevgilim olduğunu biliyorsundur

a.h: ayrıca ben gay değilim

berk: kesin öyledir

b.n: efendim sevgilinizden ayrılacağınız için bu bir sorun değil

a.h: ne saçmalıyorsun?

b.n: saçmalık olduğunu düşünebilirsiniz ama bu gerçek :)

a.h: ah..engelliyorum seninle uğraşacak vaktim yok

b.n: efendim lütfen bekleyin!

a.h: ?

b.n: ondan bin kat daha iyiyim, sexiyim, fiziğim mükemmel, ayrıca içimde olmak o sürtükten daha iyi hissettir!

a.h: laflarına dikkat et

a.h: ben o türden bir insan değilim bir ilişki içerisindeyken öğrencim ile mi?

b.n: o tür bir insan olmadığınızı biliyorum ama o sürtük

b.n: pardon..nisa hoca sizin gibi mükemmel bir kişiyi hak etmiyor

b.n: gelin beraber boşalalım

b.n. bunu da red etmezssiniz yani :)

a.h: boşalmak? erkek falan mısın lan yoksa!?

b.n: oh..oysaki zeki olduğunuzu düşünürdüm

b.n: şimdiye kadar anlamanız gerekmez miydi?

HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin