Akın hocadan ayrılıp eve koşmaya başladığımda lanet okuyordum nasıl olur da bunu unutabilirdim.
Eve doğru yaklaştığımda arkamdan gelen sesleri zar zor duymaya başlamıştım. Dumanları gördüğümde ise içimi daha büyük bir korku kapladı.
Evin önüne geldiğimde alevlerin yükseldiği evime doğru baktım çoktan herkes toplanmış ve itfaiye de gelmişti.
Ben hala şoku atlatamamışken beni biraz uzaklaştırarak alevleri söndürme çalışmalarına devam ettiler ve o sırada arkamda nefes nefese bağıran bir kişinin sesini duydum.
Arkamı döndüğümde Akın hoca ile karşılaşmam ile gözlerim hemen yüzünü buldu. Evime doğru kafası karışmış bir biçimde bakıyordu.
Akın: senin evin miydi?..
Berk: evet.. acele ile çıktığımdan ocağı kapatma şansım olmamıştı
Akın: ahh..hepsi benim hatam
Berk: ha? Hayır sizin bir suçunuz yok!
Berk: bunlardan haberiniz bile yoktu
Berk:( neyseki telefonum cebimdeydi..)
Akın: ailene haber vermeliyiz
Berk: kaç kere söyleyeceğim? Onların umrunda değilim
Berk: ev kullanılabilecek gibide gözükmüyor..
Berk:( zaten her hangi bir miktarını ben ödemiyordum çok birşey kaybetmiş sayılmam)
Berk:( aksine sanırım kazandım..)
Berk: nerede kalabilirim ki..kim beni evine almak ister?
*Üzüntülü bir ifade takınır*
Akın hoca bir süre eve kaşlarını çatarak bakıp hemen ardından konuşmaya başladı.
Akın: kalacak düzenli bir yer bulana kadar veya..liseyi bitirene kadar benimle kalabilirsin
Berk: cidden mi!?
Berk: yani..size rahatsızlık vermek istemem ama..
Akın hoca biraz yaklaşıp elini omzuma doğru attı ve gülümseyip konuşmaya başladı.
Akın: sorun değil
Berk: ah.. öyleyse
Akın: yangın söndürülene kadar bana geçelim
Deyip yürümeye başladığında başımı yere doğru eğerek bende yürümeye başladım.
Akın: yarın kullanılabilir bir eşya var mı diye bakmaya geliriz hm?
Berk: olur
Berk:( sevinsem mi üzülsem mi pek bilemedim doğrusu)
Berk:( herneyse çok eşyam yoktu zaten)
Bir süre boyunca yürüdükten sonra onun evine geldik nedensizce içimden gülümsemek geldiğinde kendimi zor tutmuştum. Evden içeri girdiğimizde aklımda ne yapsam acaba soruları dolaşıyordu.
Kendimi sürekli acındırıp Akın hocanın gözüne girmeye çalışacağım kesindi ve bu duruma en uygun duygu sömürüsüydü
*Biraz ilerleyerek kendini koltuğa doğru atar ve üzgün bir ifade takınır*
Berk: ..kesin hiç bir eşyam kurtulamamıştır
Berk: evim gözlerimin önünde yandı
Berk: sırf o cadaloz sürtük yüzünden..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )
عاطفيةSiz her ne kadar istemesenizde sizi ondan ayıracağım. siz ona göre değilsiniz. Her ne kadar red etsenizde siz bana ben size aitim. Tek isteğim beni yanınızdan uzaklaştırmayın ve her şeyi bana bırakın...sizi kendime aşık edeceğim.