Kafam biraz dağınık ve dalmışken birinin üstüme bir yorgan örtmesi ile dikkatim dağıldı ve gözlerimi yanıma doğru çevirdim. Elinde bir tane de yastık vardı.
Akın: bunu da al, rahat edemezsin
Dediğini yapıp elimi yastığa uzatarak aldım ve başımın altına doğru yerleştirdim. Hala başımda dikildiğini gördüğümde ise ona arkamı dönerek yorganı daha fazla çektim üzerime.
Normalde trip atan biri hiç değildim. Ama bunu yapasım vardı işte. Kırılmaya hakkım dahi olmasa da kırılasım vardı ona.. belki, olurda biraz ilgi gösterirdi. Bunu istemek çok mu çocukçaydı?
Akın: iyi geceler..
Berk: iyi geceler
Berk:( ..iyi ki bir trip atacaktık)
Berk:( ama böyle hoş bir sesle söylerken dayanamıyorum)
Düşüncelerim ile baş başayken saçlarımda hissettiğim bir el ile irkilmiştim. Henüz gitmemiş miydi? Birde güzel parmakları ile saçlarımı karıştırıyordu aptal herif..
Bir süre okşadı saçlarımı, bu beni rahatlatıp daha da uykumun gelmesini sağlamıştı. Bir sürenin ardından ise çekti ellerini ve ayak sesleriyle beraber ayrıldı salondan. Cidden ona kırgın falan kalabileceğimi düşünmüyordum.
************************************
Elimde ki çikolatalı ekmeğe uzun süreli bakışlar atarken kahvesini içmekte olan adam gözlerini benden çekmiyordu. Ekmeği biraz daha inceleyeyim derken elinde ki fincanı masaya doğru bırakınca bakışlarımı ona çevirdim.
Akın: neden yemiyorsun?
Berk: hm?..yiyorum
Akın: tek bir lokma dahi almadın
Akın: seversin diye marketten birkaç kavanoz almıştım halbuki
Dediği şey ile gözlerim anında parlarken sırıtacaktım ki kendimi tutup gözlerimi masaya doğru çevirerek elimde ki ekmeği bıraktım.
Berk: çok severim.. yinede iştahım yok
Hüzünlü bir tavır takınmaya çalışırken Akın hocanın derince nefes alıp ardından dışarı verdiğini duyabiliyordum.
Akın: özür dilerim, öyle demek istememiştim
Berk: neyden bahsediyorsunuz? Sadece iştahım yok işte..
Akın: neyden bahsettiğimi biliyorsun
Berk: ahh dün söyledikleriniz, unuttum bile sorun yok
Akın: öyleyse lütfen önündekileri bitir
Berk: benden hoşlanma şansınız hiç mi yok?
Akın: az önce diyordun ki-
Berk: hayır unutmadım! Tabiki unutmadım
Berk: sorumu cevaplayın
Akın: ..bilmem var mıdır ki?
Deyip keyifle gözlerini kısarak gülümsediğinde nefsim tutulmuş bir şekilde ona baktım. Bu adamın her hareketine yükseliyordum resmen..
Berk: düzgün bir cevap vermeyecekseniz trip atmaya devam edeceğim..
Dediğimde iki kolumu da göğsümde birleştirip kafamı başka yöne çevirdim. O ise sessizce bu halime gülüyordu. Neden beni ciddiye almıyordu ki? Gerçekten kırgındım! Ona bakmazken elini bana doğru uzattığını hissetmem ile göz ucuyla o tarafa bakacaktım ki bir anda okul formasının üzerine giydiğim kıravattan tutularak öne doğru çekilmem ile afalladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )
RomanceSiz her ne kadar istemesenizde sizi ondan ayıracağım. siz ona göre değilsiniz. Her ne kadar red etsenizde siz bana ben size aitim. Tek isteğim beni yanınızdan uzaklaştırmayın ve her şeyi bana bırakın...sizi kendime aşık edeceğim.