10. bölüm

3.7K 188 265
                                    

Bütün bulaşıkları sırf biraz övgü almak için özenle yıkadım ve elimi kuruladıktan sonra oturma odasına doğru geçip bir koltuğa oturdum.

Berk:( banyoya girmişti değil mi..?)

Berk:( umarım duş alıyordur..umarım tek bir havluyla çıkar, umarım buraya gelirken havlusu bir anda üzerinden düşer..)

*Kızarır*

Berk:( düşünme düşünme..eminim direk odasına geçecektir)

Berk:( odasında mı beklesem?)

Aklımda ki düşünceler ile ayağa kalkıp onun odasına doğru ilerledim bu görüntüyü elbette kaçıramazdım. Aslında aklımda direkt olarak onu soyunurken izlemek vardı ama büyük ihtimalle kovulacağım için ıslak saçlarıyla beraber mükemmel vücudunu görmek bana yinede yeterdi.

Odasına geldiğimde yatağa doğru serilip tavana bakarak onu beklemeye başladım. Bir süre hâlâ tavanı izlerken kapı kapanma sesiyle gözlerimi önüme çevirince hemen ardından bir ses daha duyuldu.

Akın: Berk? Burada ne yapıyorsun?

Berk: ah hocam!

Heyecanla yerimde doğrulduğum da yüzümde ki beklenti içinde olan gülümseme bir anda yok olunca suratımı astım.

Berk: bu ne amınakoyayım!?

Akın: ...

Akın: neden bu kadar terbiyesiz-

Berk: sadece havlu beklerken bornoz ile gelmek nedir ya!?

Berk: tamam bacaklarınız güzel görünüyor ve göğsünüzün bir kısmı da görünüyor olabilir ama beklediğim bundan daha fazlasıydı!

Ben sinirden kaşlarım çatık vücudunu incelerken Akın hoca utanmış olacak ki elini bornozun uçlarına doğru atıp aşağı çekiştirdi.

Akın: nereye baktığını sanıyorsun!? Çık dışarı

Berk: burada kalsam olmaz mı? Söz veriyorum bakmam..

Akın: çık dışarı..

Berk: bari..yani şu bornozu belinize filan kadar indirin

Akın: Berk!

Berk: of..bornoz olmak istiyorum

Söyleme söylene ayağa kalkıp yanına doğru ilerlediğimde tedbirli bir şekilde birkaç adım geri attığında kıkırdayıp yanından geçip kapıya doğru ilerledim.

Giderken kaşlarını çattığını görebiliyordum ve bu beni daha da eğlendiriyordu. Kapı önüne geldiğimde telefonumu çıkarıp acele ile kameraya girdiğimde birkaç güzel fotoğraf alıp hızlıca dışarı doğru çıktım.

Akın: Berk!

Berk: görüşürüz~

*Kapıyı kapatıp oturma odasına doğru ilerler*

Berk: neyse..bununla yetineceğim artık

Yine koltuklardan birine geçip oturduktan yaklaşık yarım saat sonra
Akın hoca yanıma yaklaştığında telefonumu ne olacağını bildiğim için cebime atıp önümde açık duran televizyona doğru baktım.

Akın: Berk..

Berk: hmm?

Akın: ne için geldiğimi biliyorsun

Berk: hayatta silmem

Akın hoca tam yanıma oturduğun da biraz yana doğru kaydım. O fotoğrafları benden almasının imkanı yoktu.

HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin