Sallana sallana keyifle onun yatak odasına geldiğimizde etrafa doğru bakındım. Düzenli ve toplu odasında yatağın yanında ki lambada hafif bir loş ışık etrafa yayılıyordu.
Berk: ne kadar romantik..
Akın: babanın yanındayken bunu mu diyorsun?
Berk: bir baba gibisiniz ama babam değilsiniz, arada fark var
Deyip gülümsediğimde Akın hoca başını iki yana doğru sallayıp yatağına ilerlemeye başladı ve bende vakit kaybetmeden diğer taraftan yatağa girmek için ilerledim.
Akın: demin söylediklerimi tekrar etmeme gerek yok değil mi?
Berk: buna zemin hazırlayan sizsiniz hocamm
Akın: bana duygu sömürüsü yapanda sensin hm?
Dediğinde ikimizde aynı anda yatağın içine doğru girmemizle beklediğim gibi Akın hoca arkasını döndü. Bense arkasından biraz yaklaşıp karın bölgesine elimi koyarak kafamı da sırtına yaslayıp ona sarıldım.
Berk: bu hissettiğim şey..kas mı?
Akın: gevezeliği bırakıp uyu
Akın: ve çok yapışkan olma
Berk: bir erkeğe göre oldukça utangaçsınız..gizli gay olabilir misiniz?
Deyip kaslarını daha fazla yokladığım sırada önünü bana doğru dönüp ciddi bir ifadeyle yüzüme baktı. Ardından yüzümü ellerinin arasına aldığında yine heycana kapılmaya başlamış kalbim ritimlerini değiştiriyordu.
Akın: bir bana birde sana bak.
Akın: gay olsam bile bir çocuğa karşı bu hisleri taşıyabileceğimi mi düşünüyorsun?
Berk: reşit..o-olmama az kaldı
Akın: yaşıtın birine aşık olmanı öneririm.. güzel çocuksun seni red edende çok olmaz hm?
Deyip ellerini benden çektiğinde kaşlarımı çatıp konuşmaya başladım.
Berk: sizce ben isteyince mi birine aşık oluyorum??
Berk: gerçi istemek ile olsaydı yine sizi seçerdim
Akın: ileride bu yaptıkların için pişman olmada..
Berk: olmayacağım
Deyip ona doğru tekrar sıkıca sarıldığımda gözlerimi sıkıca kapattım. Hayatımın sonuna kadar birlikte geçirmek istediğim kişinin o olduğuna emindim. Bir süre bunun hakkında düşünürken belime doğru sarılan bir kol hissetmem ile gözlerimi sonuna kadar açtım.
Akın: amma da inatçısın..
Berk: hm? Böyle yaparsanız yanlış anlayacağımı biliyorsunuz
Akın: elimi çekmemi mi istiyorsun?
Berk:( ben onu mu diyorum!?)
Berk: hayır! Lütfen kalsın..
Dediğimde sıcacık elinin belimde oluşuna odaklanmamaya çalışıp uyumak için çabaladım. Aklıma her seferinde başka şeytanlıklar gelirken bir yandan da bunları unutmaya çalışıyordum.
Berk:( hayır..bu sefer beni kesin atar)
Berk:( az sapık değilim bende..ama iş onu yapmaya gelince nedense götüm tutuşuyor)
Berk:( ah! Onu yapmak demişken..)
Berk: hocam, o sürtükle hiç yattınız mı?
Dediğimde Akın hoca olduğu yerde öksürüp gözlerini hafifçe aralayarak bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )
RomanceSiz her ne kadar istemesenizde sizi ondan ayıracağım. siz ona göre değilsiniz. Her ne kadar red etsenizde siz bana ben size aitim. Tek isteğim beni yanınızdan uzaklaştırmayın ve her şeyi bana bırakın...sizi kendime aşık edeceğim.