Efe'ye bir kez daha göz atarken rolüne hazırlanmak ister gibi sağa sola bakıyor üstünü başını düzeltiyordu. Ben ise toplu kız grubunun yanına gitmiştim. Neyse ki sosyal becerilerim oldukça gelişmişti.
Berk: selam kızlar~
Diyerek elimi kaldırıp ortama girdiğimde 3 kız da bana dönüp yaptıkları spora ara vermişlerdi. Hepsinin üzerinde tayt ve crop benzeri şeyler vardı. Ve birazdan soracağım soruyu muhtemelen sadece onlar bilebilirdi. Hepsi selamıma karşılık verirken ellerimi cebime soktum.
Berk: ya benim popo biraz eridi de squat mı neymiş, galiba siz onu yapıyorsunuz
Berk: bana da öğretir misiniz?
Diyerek muzipçe gülümsediğimde içlerinden birinin kızardığını ve diğerinin kıkırdadığını gördüm. Güzel yüzlü bir erkeğe asla hayır diyemezlerdi..
?: Tabii, ben sana öğretirim. Yaşın kaç senin?
Dediğinde göz devirdim. Bebek muamelesi göreceğimi anladığımda kollarımı sanki esnermiş gibi havaya kaldırdım ve karnımın hafiften açılmasına olanak sağlarken gülümsedim. Hemen ardından kollarımı enseme dayarken soruya cevap verdim.
Berk: 20 yaşındayım
Yalan söylemiştim ama pek bir önemi yoktu. Gözleri alt taraflara indiğinde kıskançlık ve etkilenmişlik arasında bir duygu yaşadıklarına eminken hafifçe sırıtıyordum ki gözüm bir anda giriş kapısına doğru kaydı.
Vücudumdan aşağı sıcak bir hissiyat yayılırken kalbim sıkışıyormuş gibi hissettim. Sonunda içeri girmişti ve dalgın olduğu için henüz beni fark etmemişti. Nefes almaya çalışıp onu izlemeye devam ederken kızlardan birinin bana seslenmesi ile dikkatimi vermeye çalışıp ona döndüm.
?: Başlayalım mı?
Berk: hm? Şey, tabii
İlk önce bana göstermek ister gibi öne eğilip kalkarken bir insanın kalçasını göstermek için nasıl bu kadar çırpınabildiğine şaşmıştım. Ne kadar komik bulsam da onları taklit ederek dizlerimi kırıp yukarı aşağı hareket etmeye başladım. Bu sırada gözüm Akın'a gitmemeye özen gösteriyordu.
Plan şu şekildeydi; ben birileri ile konuşurken Efe, Akın hangi taraftaysa onu takip edecekti. Nerede çalıştığına bağlı olarak ya kızlarla o tarafa gidecektim ya da tuvalet bahanesi ile yanlarından ayrılacaktım. Sonra Efe bir yolunu bulup benimle konuşmak için tek yakaladığı anda en yakın yer Akın'ın yanı olacaktı. İşe yaramaması imkansızdı!
Kızlar ile spora devam ederken göz ucuyla Efe'ye baktım. Oturmuş su içiyordu ve beni görünce hafifçe göz kırptı. Nefesimi dışarı verip bu sefer yanındaki kişiye gözlerimi çevirince bana doğrudan bakan gözler ile karşılaştım. Neredeyse dizlerimi bükerken yere düşüyordum. Benim kim olduğumu anlamak ister gibi kısık gözlerle bakıyordu.
Telaşla başımı yana çevrdiğimde doğruldum ve derin bir nefes aldım. Ona bilerek baktığımı hissetmesini istemiyordum.. bu yüzden kızlarla konuşmaya karar verdim, ama kısa sarı saçlı kız benden önce davranıp telefonunu bana uzatmıştı.
?: Sakıncası yoksa numaranı alabilir miyim?
O keyifle gülümserken telefona bakıp elime aldım ve kafa salladım. Bunu yaptığımda diğer 2 kız da etrafımda toplanmıştı. Şimdi benim hareket etmem gerekiyordu ama. Heyecandan kıpırdayamıyordum.
Yanlış bir telefon numarası yazıp hepsine verdiğimde lavaboya gitmek için izin istedim ve oradan ayrılırken Efe'yle göz teması kurdum. Anlamış olacak ki yerinde kıpırdanmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )
RomanceSiz her ne kadar istemesenizde sizi ondan ayıracağım. siz ona göre değilsiniz. Her ne kadar red etsenizde siz bana ben size aitim. Tek isteğim beni yanınızdan uzaklaştırmayın ve her şeyi bana bırakın...sizi kendime aşık edeceğim.