17. bölüm

3K 163 92
                                    

Emir: kim lan bu..

Emirin sesi mırıldanır gibi çıktığında içeri oflayarak birinin girdiğini gördüm. Üstelik söylene söylene giriyordu.

Efe: off, ceketimi bir günde unutmayayım şu sınıf-

Diyeceği sıra gözleri yerde ki bene ve üstümde ki Emire iliştiğinde o kadar rahatlamıştım ki neredeyse pişkin pişkin sırıtacaktım. Efe'nin vücudu oldukça iyiydi..yani bu serserilerle kolayca baş edebilirdi.

Bir tanesi hemen telefonunu cebine atıp kayıt yapmayı durdururken Efe konuşmaya başladı.

Efe: ne oluyor lan burada?

Emir: geldi bizimkinin yancısı..

Emir: yaylan yoksa sonun onun gibi olur

Derken bacaklarımın arasında ki bacağını bana doğru bastırırken irkilip bileğimi oynattım, daha ne diye diretiyordu ki bunu..

Gözlerim Efedeyken dişlerini sıktığını çenesinin kasılmasından anlamıştım. Ardından derin bir nefes alıp sakin olmaya çalışır gibi yanımıza doğru ilerledi ama bunu başaramamış olacak ki yere eğilerek Emir'i yakasından tuttuğu gibi kaldırdı ve hizasında durdurdu. Emir oltaya takılan bir balık gibi yükselmişti..

Diğerlerinin elleri anında gevşeyip beni bıraktıkları zaman hemencecik ayaklanıp Efe'nin arkasına doğru geçtim ve onun sinirle yumruğunu Emir'in yüzüne geçirmesini izledim. Emir afallayıp geriye sendelerken ağzından belli belirsiz bir küfür çıkmıştı.

Efe: onunla uğraşmayı kesmen için seni güzelce benzetmem mi gerekiyor!?

Dediğinde kendini yine öne doğru atıyordu ki kolundan yakalayıp onu durdurdum. Bir ses daha işitmiştim ve eğer bu okul görevlisiyse olan kesinlikle Efe'ye olurdu.

Berk: boşver hadi gidelim

Efe: yanına kâr mı kalsın? Anlaşılan dayak yemeden idrak edemeyecekler

Diyerek sinirle konuştuğunda Emir her hangi bir şey yapamıyordu çünkü Efe ile arasında ki güç farkını oda sezmişti. Onun yerine sessizce izlemeyi tercih ediyordu. Efe'yi biraz geriye çekerek söylendim.

Berk: istemediğimden değil, eğer ona burada vurursan haksız duruma düşersin

Berk: şimdilik gidelim..

Dediğimde bir süre olduğu yerde Emire dik dik baktı, ardından başıyla onaylayıp elleriyle omzumu kavrayarak dışarı doğru ilerledi. Yanımda o da olmasa kim bilir ne yapardım.

Çıkışa ilerlerken morali o kadar bozuk görünüyordu ki sanki az önce ki olayı ben değilde o yaşamış gibiydi. Üstelik ceketini de almayı unutmuştu..

Berk: bu kadar surat asma.. bir şey yapmadılar, tam vaktinde geldin

Efe: öyle olsa bile sinirimi bozuyor, seni tek bırakmamalıydım

Dediğinde kıkırdayarak ellerimi cebime soktum. Efe'nin çoğu zaman bir abi gibi davranması hoşuma gidiyordu. Hep hak etmediğim ilgiyi ondan alıyordum.

Berk: ne olacağını bilemezdik

Dedim beni baştan aşağı süzen Efe'ye dönerek, büyük ihtimalle bana inanmıyor ve bir şey olmuş mu diye kendi kontrol ediyordu. Bir süre buna devam edip emin olduktan sonra önüne döndü. Eli omzuma bir kaç kez desteklercesine dokunurken konuşmaya başladı.

Efe: okuldan sonra seninle gelmeye başlamalı mıyım?

Berk: gerek yok, ayrı yollardan gidiyoruz

Efe: o lanet aşık olduğun adamla da aynı anda gidemiyorsunuz??

HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin