33. bölüm

1.7K 91 200
                                    

Kendi yazdığım hikayenin karakterlerine içerlenmem normal midir 😾
______________________________________

Efe: olum kalk şu yataktan yeter! Sen depresyona girecek adam mısın??

Sırtımı dönüp battaniyeyi daha çok üzerime çekerken annemin bir süredir kapı pervazından ikimizi izlediğini biliyordum. Doğru düzgün bir şey yemediğim için buraya Efe'yi çağırmıştı.

Efe battaniyeyi çekiştirmeye devam ederken direnip daha sıkı tutuyordum. Biraz beni kendi halimle bıraksalar şaşardım zaten!

Anem: hiç bana çekmemiş.. aynı babası!

Efe: Berk, tipsizdi zaten boşver

Berk: tipsiz değildi..

Diyerek mırıldandığımda Efe tabii ki galip gelerek battaniyeyi üzerimden alıp yere bırakmıştı. Yatakta yumulmuş bedenim ani gelen soğukla gerilirken iç çekme sesleri duyabiliyordum.

Efe: hâlâ onu mu övüyorsun?

Dağılmış saçlarım ile oturur pozisyona geldiğimde annem kollarını çaprazlamış memnuniyetsizlik ve endişe karışımı bir ifade ile bakıyordu. Gözlerim o kadar ağrıyordu ki ağlamaktan mı yoksa uykusuzluktan mı olduğunu çözemedim.

Emin olduğum tek bir şey ise güzel yüzümde göz altı morlukları oluştuğuydu.

Efe: zombiye benziyorsun..

Anem: şuna söyle kendine çeki düzen versin.. elin adamı için geldiği şekle bak

Anem: benim zamanımda elimi sallasam ellisiydi

Derken söylenerek odamdan çıktığında Efe yatağa oturup önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına taramıştı. Sanırım depresyon buraya kadardı çünkü açlığa biraz daha dayanabileceğimi sanmıyordum.

Efe: yetmez mi lan üzüldüğün? Doğru düzgün anlat artık bana şunu

Efe: onun yanında gördüğün kadın sevgilisi falan mıydı?

Berk: kol kola geziyorlardı başka ne olacak!

Efe: ne diye peşinden geldi o zaman?

Berk: bilmiyorum.. yaklaşık 25 kere filan aradı

Efe: açmadın mı??

Berk: ne açıcam be! Kuklasını kaybedince panikledi tabi!

Efe: unutmaya niyetlisin yani..?

Berk: ben çoktan unuttum

Efe: belli oluyor

Dediğinde kolumdan tutup yataktan kaldırdığında uzunca esnedim ve gözlerimi ovuşturdum.

Berk: nereye?

Efe: hadi biraz yemek ye, annen sevdiğin için şırdan bile almış

Efe: sürekli kokusundan şikayet ediyordu

Dediğinde hafifçe güldüm ve kapıya doğru adımladım.

Berk: o zaman yemezsem ayıp ederim..

***

*Akın'dan*

Ders bittiği gibi kitaplarımı bile toplamadan aceleyle ayağa kalktığımda çoktan kapıya doğru yürüyen Efe'ye yaklaştım. Her zaman ki gibi beni görmezden gelerek hızla çıkmaya çalıştığı sıra omzundan tutup onu durdurdum.

Akın: Efe, konuşmamız gerekiyor

Efe: hocam acelem var, müdür çağırmış..

HOCAM ( Gay ) ( BXB ) ( YAOİ ) ( ÖĞRETMEN X ÖĞRENCİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin