Dnes vcházím do Triskelionu po dvou letech. Opět jako agent SHIELDu. Byla jsem dva roky v utajení v Hydře a po celou dobu posílala jejich tajné informace a plány Furymu. Chyby v podstatě nedělám, ale ne vždy se daří. Hydra zjistila, že pracuji pro SHIELD a tak jsem musela zmizet. Naštěstí mě nechytili.
Zaklepu na Furyho dveře a vcházím dál.
Fury: Agentko je skvělé vás opět vidět. usmál se
Já: Jsem ráda, že jsem zpět.
Fury: Posaďte se. a ukázal na volnou židli
posadila jsem se
Fury: Asi se vás radši nemám ptát jestli chcete volno co?
Já: To opravdu ne. zasmála jsem se
Dlouho jsme mluvili o všem co se událo během mé mise, aby jsem byla trochu v obraze.Když jsem přišla do svého bytu, uklidila jsem si věci, dala si sprchu a šla spát.
Jsou to už dva týdny co jsem zpět. Zatím jsem měla jen čtyři ne moc náročné mise. Ale i tak je to má práce a vždy dělám co můžu.
Je úterý a Fury svolal schůzi. Po tom co se všichni posadili Fury začal mluvit
Fury: Jistý muž jménem Loki ukradl z tajné laboratoře SHIELDu krychli zvanou tesseract. Musíme ho najít a získat tesseract zpět. Agent Barton je nyní pod jeho mocí a Loki ho ovládá, bohužel Barton není jediný, který nyní slouží Lokimu. Proto se všichni nalodíme na helikarier. Agentka Romanovová se vypráví s týmem pro doktora Bannera. Myslím, že je schopný tesseract najít. Agent Coulson zkontaktuje pana Starka a předá mu ode mě toto. podal Coulsonovi fleshku. Agentka Nouri přivede Steva Rogerse. Nějaké otázky?
všichni kývli hlavou, že ne
Fury: Tak do práce. zavelel Fury a všichni se rozešli po svýchDo mobilu mi přišla lokace Steva. Vydala jsem se tedy do garáže, nasedla do auta a vyjela. Za patnáct minut jsem dojela ke staré tělocvičně. Když jsem vešla uviděla jsem Steva boxovat.
*wow* pomyslela jsem si
Já: Kapitán Rogers?
Steve: Ano, kdo jste vy?
Já: Agentka Nouri, jsem z SHIELDu.
Já: Posílá mě pro vás ředitel Fury. Potřebujeme vaši pomoc. podala jsem mu složku z informacemi.
Steve otevřel složku a soustředěně se do ní díval.
Steve: Takže nějaký Loki ukradne tesseract z tajné laboratoře SHIELDu a Fury chce abych ho našel?
Já: Tesseract najde někdo jiný, Loki má ve své moci několik našich agentů včetně Bartona. Jste nejlepší voják všech dob a Fury doufá, že pomůžete.
podíval se na mě a usmál se
Já: Takže?
Steve: Dobře pomůžu
Já: Pojedete zpět se mnou nebo se dostavíte sám?
Steve: Nemám tu věci, jedině že by vám nevadilo se po cestě zastavit u mě.
Já: Nevadilo, tak jdeme.Nasedli jsme do auta a po cestě do Triskelionu jsme zastavili u Steva. Počkala jsem v autě a on si šel pro věci. Po cestě jsme si povídali a trochu se poznali.
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...