47. Jak malé dítě

71 7 1
                                    

Já: Bude snazší když ti to ukážu.
Natáhla jsem před sebe ruku a kolem ní se objevila fialová energie

Natáhla jsem před sebe ruku a kolem ní se objevila fialová energie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Steve: Co.. co je to?
Já: Udělala to Hydra. Dokážu to kontrolovat, ale je to silné.
Steve: Co s tím dokážeš?
Podívala jsem se kolem sebe a uviděla na stole propisku. Kolem ní se objevila energie a propiska doletěla až k nám.
Steve: Pohybuješ věcmi myslí?
Já: Jo, je to definované jako telekineze.
Steve: To.. to je neuvěřitelný. Jsi teď nejmocnější Avenger!
Já: Jo, asi jo

Byla jsem ráda že to vzal dobře. Neskutečné jsem se bála jeho reakce.

Steve: Takže ten výbuch, to bylo tohle?
Já: Jo, zrovna bylo na základně více výbušnin tak jsem to využila. Řeknu to zítra všem. Je toho víc, ale nechci teď
Steve: V pohodě. Jsem rád že to vím. Chceš něco?
Já: Asi si jen lehnout.

Steve se opřel a polštář a natáhl ke mě ruce. Lehla jsem si k němu a objala ho.

Pohled Steva
Caitlin usnula mém náručí. Byl jsem šťastný že je zpátky, věděl jsem že teď je v bezpečí. Koukal jsem se na ni jak spí a usnul jsem asi za hodinu.

Ráno
Můj pohled
Steve: Caitlin, Cat. mluvil klidně až skoro šeptal. Hladil mě po tváři a snažil se mě probudit
Pomalu jsem otevřela oči, když jsem uviděla Steva spadl mi obrovský kámen ze srdce, že to všechno nebyl jen sen a že jsem doopravdy zpět.
Steve: Dobré ráno. usmál se
Já: Dobré
Dal mi pusu
Steve: Chybělo mi probouzet se vedle tebe.
Já: Mě taky
Steve: Měli by jsme vstát. Fury tu bude za ani ne dvě hodiny.
Já: Co? Kolik je hodin?
Steve: 12:18

Vstali jsme. Nechala jsem si na sobě Stevovu mikinu a šli jsme dolů. Celý tým zrovna seděl a obědval.
Pozdravili jsme a já jim popřála dobrou chuť.
Clint: Dáš si taky?
Někdo měl zapečené brambory a někdo těstovinový salát.
Já: Asi ne, nějak nemám hlad
Steve: Víš že by jsi měla něco sníst.
Já: Hmm...
Steve: Běž si sednout
Šla jsem ke stolu a sedla si

Steve šel do kuchyně a za chvíli se vrátil s talířem těstovin a lžící.
Sedl si vedle mě a nabral těstoviny. Dal mi lžičku před pusu
Steve: No tak, jen trochu
Po chvíli rozmýšlení jsem otevřela pusu a snědla těstoviny.
Steve: Není to tak hrozný ne?
Zavrtěla jsem hlavou.
I když mě Steve krmil jak malé dítě neprotestovala jsem. Vždycky dal jednu lžíci mě a druhou sobě.

Chvíli potom co jsme dojeli
Jarvis: Pan ředitel Fury a agentka Hillová dorazí za šest minut.
Tony: Tak se všichni přesunem do meetingove místnosti ne
Zhluboka jsem se nadechla. Zvedla jsem se a šla za ostatními. Všichni jsme si sedli ke stolu. Po mé pravé straně seděl Steve a po té levé Natasha. Klepaly se mi ruce a snažila jsem se dýchat zhluboka a pomalu. Steve si toho všiml a chytl mě pevně za ruku.
Steve: Jsem tu s tebou, bude to dobrý. Pošeptal mi a pohladil mě po ruce.
Nezmohla jsem se na nic jiného než jen na kývnutí

Pár minut na to do místnosti vešel Fury a za ním Hillová. Všichni jsme se na ně podívali.
Fury si sedl na křeslo v čele stolu. Hillova si sedla na kraj vedle Furyho.
Otočil se na mě
Fury: Víme proč tu jsme.
Kývl na mě na znamení že můžu začít mluvit.

Nějakou dobu jsem nic nepřidala, ale prostě škola. Už potřebuju vánoční prázdniny.

New Start (Avengers) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat