Nasedli jsme do auta a vyjeli.
Já: kam mě to vlastně vezeš?
Steve: to je překvapení. usmál se a věnoval se řízení
Asi za patnáct minut jsme zastavili pod tím samým kopečkem, kam jsme šli ještě než jsme spolu začali chodit. Když nad tím víc přemýšlím na naše první rande mě Steve vzal na večeři a potom jsme se projeli na motorce a skončili nahoře na tomhle kopečku.Steve vystoupil z auta a běžel k mým dveřím, aby je pro mě mohl otevřít.
Steve: Prosím krásná slečno. řekl když otevřel dveře a nabídl mi ruku.
Já: jaký to gentleman
Ruku v ruce jsme se rozešli nahoru na kopeček. Když jsme došli na tu travnatou plochu byla tam rozložená deka. Kolem svíčky a uprostřed byl košík s jídlem a vedle něj stala láhev šampaňského.Já: wow
Jen jsem stála a koukala z otevřenou pusou. Už se pomalu stmívalo a já se nemohla dočkat až budou vidět hvězdy.
Steve: co líbí?
Přišel ke mě zezadu. Dal mi ruce kolem pasu a pusu na tvář.
Já: Moc
Otočila jsem se k němu a chvíli jsme se líbali.Tahle noc byla úžasná. Jedli jsme a smáli se. Když už byla tma lehli jsme si a koukali na hvězdy. Vrátili jsme se domů dost pozdě a hned jsme oba usnuli.
Ráno
Probudila jsem se dřív než Steve a tak jsem toho chtěla využít a udělat mi snídani. Když jsem vešla do kuchyně byla tam jen Nat
Já: Dobré ráno
Nat: Dobré, jaký bylo rande?
Já: Moc jsme si to oba užili. Jak ty o tom vlastně víš?
Nat: Myslíš že by to Steve celé zvládl sám? ušklíbla se
Já: Teď už vím že ne. zasmála jsem seRozhodla jsem se udělat Stevovi volská oka se zeleninou. V troubě jsem opekla chleba a do sklenky nalila džus.
Nat: Máš dneska něco v plánu?
Já: Jen trénovat, jinak nic
Nat: Nechceš jít se mnou odpoledne do nakupaku?
Já: Jasně proč ne. Jdeš tam pro něco konkrétního?
Nat: Bruce má pozítří narozeniny
Já: Jo jasně. V kolik vyrazíme?
Nat: Třeba ve dvě
Já: Okey. Sejdeme se tady dole. Ahoj
Nat: AhojPopadla jsem tác se snídaní a šla nahoru.
Společně jsme se se Stevem na snídali. V televizi hráli přátelé takže jsme se koukli i na dva díly a pak konečně vstali. Při tréninku jsem byla v ringu s Nat. Samozřejmě jsem nepoužívala schopnosti.14:00
Já i Natasha jsme řekli ahoj ostatním co byli v obýváku a vydali se k autu. Před nákupák jsme dojeli během deseti minut.
Já: Už víš co mu chceš koupit nebo jen čekáš že se ti něco zalíbí?
Nat: Přemýšlela jsem o hodinkách a voňavce.
Já: Myslím že jeden obchod, kde prodávali hezké hodinky jsem viděla na druhém patře
Nat: Tak můžeme jít prvně tamPrávě jsme si koupili kafe a už mířili směr ke garáži, která pro naše štěstí byla na druhé straně obchodu. Natasha koupila pro Bruce všechno co chtěla. Já mu za mě a Steva koupila flašku nějakého alkoholu. To nakupování jsem si užila, ale už se těším domu. Je to poprvé co jsem šla na veřejnost mezi tolik lidí od toho...
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...