Můj pohled.
Spoutali mi ruce za zády a vedli k autům. Drželi mě čtyři agenti a před autem mi nasadili pytel přes hlavu. Seděli jsme v dodávce. Dokážu stěží odhadnout kolik jich tam se mnou bylo. Tři seděli vepředu a kolem mě se jich mohlo vejít tak 10.
Když jsme vyjeli mířili jsme na jih. Podle vzdálenosti si myslím že jsme dojeli do Rakouska.Zastavili jsme. Někdo otevřel dveře. Agenti mě popadli a táhli ven. Byli jsme na velké otevřené ploše. Poznala jsem že jsme nastoupili do jetu. Vzlétli jsme a létali asi čtyři hodiny v kruzích. Dlouho jsem se snažila rozeznat směr, ale nešlo to. Neměla jsem ani tušení jestli teď letíme nad atlantickým oceánem nebo Asií. Přes pytel co jsem měla na hlavě nešlo rozeznat ani jestli je den nebo noc.
Přistáli jsme. Agenti mě táhli ven. Bylo chladněji než předtím na to že je červen. Dovedli mě do nějaké místnosti a posadili mě na židli. Nohy i ruce mi připoutali k židli. Slyšela jsem zaklapnout dveře, ale přesto se mnou v místnosti někdo byl.
Přišel ke mě a sundal mi pytel. Osobu která se objevila předemnou jsem moc dobře poznala. Rumlow.
Rumlow: Dlouho jsme se neviděli co?
Já: Mohlo to tak zůstat.
Zasmál se a sedl si na židli naproti mě.
Rumlow: Víš kde jsi?
Já: Hmm.. nech mě přemýšlet. Není tohle náhodou DisneyLand?
Zvedl se a chytl mě za bradu a zaklonil mi hlavu
Rumlow: Přestaň si se mnou hrát! Budeš dělat co já řeknu a co budu chtít. Rozumíš?! pustil mě a sedl si zpět na svou židli
Já: Musíš se asi hodně překonávat. Míval jsi pro mě slabost.
Rumlow: Ale pak jsi nás zradila. odešelS Rumlowem jsem pracovala když jsem byla v Hydře. Taky to byl ten kdo zjistil že pracuju pro SHIELD a nechal mě zajmout. Zdrhla jsem.
U Avengers
Pohled Nat
Už je to měsíc co je Caitlin pryč. Steve je skoro pořád zavřený ve svém pokoji. Nevychází, s nikým nemluví. Před týdnem se vrátili Bucky a Sam. Trochu Stevovi zvedli náladu, ale i tak se distancuje. Fury dělá co může. Dokonce sám kontroluje staré kanály jestli Caitlin nezanechala nějakou zprávu. Trápí ho to ale snaží se předstírat že ne.Morgan se na Caitlin často ptá. Nikdo ji neřekl co se stalo. Snažíme se jí uklidnit tím že teta Cat musela odjet za rodiči protože potřebuji pomoct a že se brzy vrátí.
Snažím se být oporou pro Steva. Vytáhnout ho ven aspoň se projít, ale to se mi podařilo jen dvakrát. Aspoň nedělá ukvapené závěry a nesnaží se Caitlin hledat na vlastní pěst.Můj pohled
Už jsem tady měsíc. Jsem v malém pokoji bez oken. Jsem ráda že je tu alespoň postel a záchod. Chtěli mi vymýt mozek tak jako Buckymu. Ukecala jsem Rumlowa na prášky. Je to obyčejná bílá pilulka, zastavuje to funkci mozku. Mozek ví že potřebuje základní věci a tak vzpomínky jakoby zamrznou. Každé ráno mi donesou jednu pilulku a sklenku vody. Myslí si že opravdu zapomínám.
Pilulku vždycky schovám mezi prsty a napiju se vody, potom ji rozškrábu o zeď na prach. Vím že je v místnosti kamera takže si musím dávat pozor.
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...