35. Koupel

98 7 2
                                    

Pepper večer přijela dříve a tak dala Morgan spát ona.

Seděla jsem v pokoji u stolu a koukala do počítače. Prohlížela jsem si nějaké dokumenty který mi poslal Fury. Měla jsem pootevřené dveře.
Steve: ťuk ťuk. zaklepal a vešel.
Já: Ahoj. neodtrhla jsem oči od počítače
Steve ke mě přišel a dal mi ruce na ramena. Začal mi je masírovat.
Steve: Nad čím pracuješ
Já: Jen prohlížím nějaké složky co poslal Fury.
Steve: Máš ty ramena úplně ztuhlé. při jeho doteku se mi zavírali oči. Přestala jsem zírat do počítače a opřela se.
Steve: Co kdybych ti napustil vanu Hmm?
Já: Nebudu proti

Steve odešel do koupelny, opět jsem koukala do počítače. Vyšel asi za deset minut
Steve: Vaše koupel je připravena. podržel dveře a čekal. Zvedla jsem se a šla do koupelny.
Já: To jak jsi stihl tak rychle?
Ve vaně byla pěna a okolo svíčky a světlo bylo ztlumené.
Steve: Dal bych si šampaňské. Mam pro něj zajít?
Já: Dobrý nápad. Steve odešel
Sundala jsem si oblečení a vlezla do vany. Ponořila jsem se do horké vody a čekala. Steve se za chvíli vrátil s lahví a dvěma skleničkama. Bouchl šampaňské a nalil do obou skleniček.

Já: Nechceš sem taky? Místa je tu dost
Přikývl a vlezl za mě. Opřela jsem se o něj a vzala do ruky skleničky. Jednu jsem podala Stevovi.
Steve: Tak na co?
Já: Na nás
Přiťukli jsme si a napili se.
Položila jsem skleničku na okraj vany a položila hlavu na Stevovo rameno.

Zavřela jsem oči. Necítila jsem nic jiného než horkou vodu, Steva a voňavé svíčky. Pomalu jsem usínala. Usnula jsem na deset minut. Steve mi začal dávat jemné polibky na krk a ramena. Pomalu jsem otevřela oči.
Když viděl že jsem vzhůru
Steve: Copak si dneska dělala že jsi tak unavená. objal mě ze zadu okolo krku
Já: Hlídala jsem Morgan, ale narozdíl od tebe jsem to odpoledne nezalomila

Vyšli jsme po chvíli z vany a šli spát.
Steve se ráno probudil dřív. Ležela jsem na zádech a jednu ruku měla pod hlavou a druhou podél těla. Steve se naklonil na de mě. Začal mi dávat pusy na krk. Probudila jsem se a dala mu jednu ruku za krk a druhou na záda. Otevřela jsem oči a Steve mě začal líbat.
Koukali jsme si navzájem do očí
Steve: dobré ráno
Já: Dobré
Dívala jsem se na jeho rty a on na ty mé. Znovu jsme se začali líbat ...😏

Steve: Taková rána si nechám líbit
Já: kdo by taky ne, budem dneska stěhovat ty věci?
Steve: Jo nemám nic na práci

Jarvis: Pan Fury volá pana Rogerse a Bartona na misi. Mají letět quinjetem odsud. Informace obdrží hned.
Já: Tak vstávat. poplácala jsem Steva po noze a zvedla se. Vzala jsem si mikinu a kraťasy.
Já: tak stěhování musí počkat
Steve: Klidně začni
Já: Uvidím
Steve si vzal oblek a vyrazili jsme na střechu.

Já: Buď opatrný. dala jsem mu pusu a Steve a Clint odletěli.

Sešla jsem do kuchyně a nasnídala se. Neměla jsem co na práci tak jsem šla k Stevovi do pokoje. Otevřela jsem skříň a prvně přestěhovala oblečení.

New Start (Avengers) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat