Bylo odpoledne když jsem seděla na gauči a prohlížela si na notebooku nějaké složky ohledně základen Hydry.
Dopoledne jsem se pohádala s Tonym. To že se na něčem nezhodneme není nic nového, ale tentokrát to bylo jiné. Tony chtěl abych opustila tým, že jsem prý nebezpečná. Ostatní se buď nevyjádřili nebo se přidali na mou stranu. Snažili se Tonymu vysvětlit že nejsem nebezpečná ale že jsem pro tým přínosem. Tony se ke mě takhle chová protože má strach. Má to vepsané ve tváři i když se to snaží maskovat. Většina z nás jsou špičkoví agenti museli si toho všimnout.Četla jsem si nějaké novinky ze světa když se otevřeli vchodové dveře. Do obýváku vešla Pepper a vedle ní Morgan. Odložila jsem notebook a stoupla si.
Já: Ahojte
Morgan se na mě chvíli dívala
Morgan: Teto Cat!
Zapištěla, hodila na zem nějakého plyšáka a panenku co měla v rukou a rozeběhla se ke mě. Skočila mi do náruče a objala mě. Objala jsem si taky.
Já: Ty si vyrostla
Usmáli jsme se na sebe a položila jsem ji na zem. S Pepper jsme se taky objali.Pepper: Moc ráda tě vidím
Já: I já vás
Pepper: Jak jsi se dostala zpátky? A kde jsi byla?
Já: Noo.. to je na delší vyprávění
Podívala jsem se směrem na Morgan. Pepper pochopila že asi není dobré abych o tom mluvila před ní.
Morgan: Teto Cat. Natahovala ruce že chce zvednout.
Pepper: Nejsi na tohle už trochu velká?
Morgan jen zavrtěla hlavou a zvedla jsem ji.
Já: Kolik ti vůbec je už tři?
Morgan: nee už čtyzi. Ukázala na prstech 4.Do obýváku přišel Tony. Měl dobrou náladu než uviděl Morgan u mě v náručí.
Tony: Pepper můžeš nachvili?
Pepper kývla a šla směrem k Tonymu.
Tony: A Morgan vem sebou.
Pepper: Proč stalo se něco?
Tony se podíval na mě a pak zpět na Pepper.
Tony: Ne všechno v pohodě. Pojď Morgan jdeme.
Morgan: Já chci zůstat s tetou
Tony: Ne Morgan jdeme
Pepper: Tak ji nech
Tony: Jestli se jí něco stane. podíval se mi naštvaně do očí
Pepper: Prosimtě co by se jí tady mohlo stát
Tony se na mě ještě chvíli díval a pak oba odešli.Potom co odešli jsem se otočila zpět na Morgan.
Morgan: Teto Cat kde jsi byla tak dlouho?
Já: No to víš, že já, tvůj taťka, strejda Steve a ostatní co jsou tady tak zachraňujeme svět.
Morgan: ahmm. přikývla
Já: No tak byla taková skupina zlých lidí a ti dělali problémy tak jsem tam jela a
Morgan: A nakopala si jim zadek
Začala jsem se smát a Morgan taky
Já: Jo přesně. A nakopala jsem jim zadek
Dala jsem Morgan dolů a pořád se smála
Já: Tak co bys chtěla dělat? Mám celé odpoledne jen a jen pro tebe
Morgan: Půjdeme si hrát na princezny ! Vykřikla nadšeně a táhla mě směrem k jejímu pokoji.Až do večera jsem byla s Morgan a hráli si sní. Až dneska jsem si uvědomila jak moc mi chyběla. Po společné večeři s týmem šel Tony uložit Morgan a my ostatní jsme si šli sednout do obýváku. Seděla jsem vedle Sama a to vždycky znamená hromadu vtipů. Ať už jen mezi námi nebo my proti všem. Tony se už neukázal asi si zalezl do laborky dělat bůh ví co.
Pepper se k nám připojila trochu později a zůstala s námi skoro do půlnoci kdy už většina týmu odešla spát.
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...