8. Přítel?

188 14 0
                                    

Ráno jsem se probudila v šest. Oblíkla si sportovní oblečení a šla ven běhat. Oběhla jsem nedaleký park a vrátila se zpět. Procházela jsem kolem kuchyně kde všichni snídali.
Já: Dobré ráno
Všichni: Dobré
Steve: Dáš si taky? Máme chleba ve vajíčku
Já: Jasně jen se převlíknu a hned budu zpátky.
Šla jsem nahoru dala si rychlou sprchu a za pět minut už jsem seděla u stolu a snídala.

Postupně všichni dojedli, uklidili nádobí a rozešli se každý svým směrem. Šla jsem do tělocvičny a začala boxovat. Asi po půl hodině do tělocvičny vešla Nat.

Nat: Nechceš bojovat i s někým skutečným než jen s pytlem?
Já: Jasně proč ne.
Obě jsme vešli do ringu a začali bojovat. Po 7 minutách jsem konečně dostala Nat dolu.
Já: 1:0
Podala jsem Nat ruku a ta se zvedla. Postavili jsme se proti sobě a znovu začali bojovat. Za nějakou dobu jsem ležela na zemi a Nat už myslela že vyhraje jenže jsem se otočila a položila Nat na zem.
Já: 2:0 agentko Romanovová nějak se vám nedaří.
N: Do třetice už se zadaří
Při třetím boji mě Nat dostala na zem. Obě jsme se potom zvedli a já šla do sprchy.

Šla jsem do obýváku kde Bruce sledoval zprávy. A sedla si na gauč. Po chvíli přišla i Nat.
Bruce: Nemáte hlad? Napadlo mě objednat čínu.
N: Dobrý nápad.
Bruce objednal čínu a všichni tři jsme se najedli.

Byly dvě hodiny odpoledne. Vyšla jsem z pokoje a na chodbě potkala Steva.
Steve: Kam jdeš?
Já: Projít se. Můžeš jít taky jestli chceš.
Steve: Počkej na mě dole.
Šla jsem dolů a čekala na Steva
Steve: Jsem tu můžeme jít. Kam vlastně jdeme?
Já: Nevím chtěla jsem jít někam za město
Steve: Tak půjdeme někam za město

Šli jsme za město, smáli se a povídali o všem možném.
Já: Noo a co ty a vztahy, máš někoho? zasmál se
Steve: Taktická otázka.
Já: Takže máš? řekla jsem trochu smutně, ale nedala to na sobě znát
Steve: Ne nikoho nemám, tahle práce mi zabírá všechen čas, no a co ty?
Já: Mohla jsem čekat že se zeptáš. Už je to dlouhá doba co jsem někoho měla, tahle práce není dobrá pro vztah.
Steve: Pravda, jak je to dlouho?
Já: Před měsícem jsem se vrátila z Hydry a byla tam dva roky. Předtím než jsem odjela jsem měla přítele ale asi po měsíci co jsem odjela napsal že je konec.
Steve: Proč si byla dva roky v Hydře?
Já: V utajení posílala jsem plány a data Furymu.
Steve: Tak to ty si byla ten Furyho tajný zdroj.
Já: Cože? Tajný zdroj
Steve: V posledních dvou letech jsem byl na misích hlavně kvůli Hydře. Taky jsem se vypořádal s Winter Soldierem což je
Já: Bucky znali jste se za války.
Steve: Jo, jak to víš?
Já: Vím že ho Hydra poslala aby tě zabil a že je teď s Falconem kdesi ve světě.
Steve: Fury je k tobě hodně otevřený
Já: Jo je a jsem za to ráda. A kdy si ty byl na posledy ve vztahu?
Steve: To už je hodně dávno.
Já: Měl si vůbec někoho potom co tě vytáhli z ledu?
Steve: Jo ale jen chvíli.
Došli jsme zpět a začali se chystat na párty.

New Start (Avengers) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat