14. Večeře

150 9 0
                                    

Bylo sedm a šla jsem se nachystat. Vzala jsem si černou sukni, bílé tílko a silonky.  Vlasy jsem si natočila kulmou a přes ramena si přehodila sáčko, protože je duben a není ještě teplé počasí. Do ruky jsem vzala malou kabelku a vyšla z pokoje. Dole už na mě čekal Steve.
Steve: Sluší to to
Já: taky nevypadáš špatně
Společně jsme nasedli do auta a vyjeli do restaurace.

Zastavili jsme se před restaurací "U Bílého drápu". Vystoupili jsme z auta a Steve mi nabídl rámě to jsem přijala a vešli jsme dovnitř. Číšník nás usadil ke stolu a nabídl nám jídelní lístek.
Steve: Dáš si víno?
Já: Asi jo a ty?
Steve: Já jen nealko pivo musím řídit.
Číšník: Mohu nabídnout něco k pití?
Steve: Ano poprosím jedno víno mm. podíval se na ně
Já: Sladké červené
Steve: A ještě nealko pivo
Číšník odešel. Podívala jsem se do jídelního lístku.
Já: Páni tady mají ale výběr
Steve: To mi povídej nevím co si dát
Já: To ani já

Steve: Jsem rád že jsi se mnou šla
Já: Je fajn vypadnout a hodit práci za hlavu.
Číšník nám na stůl dones pití
Číšník: Máte vybráno?
Já: Ano jednou pstruha na smetaně a jako přílohu pečené brambory
Číšník: Dobrá volba a vy pane?
Steve: Já zkusím hovězí steak se zeleninou a vařenými bramborami.
Číšník: Dobře
Zapsal si objednávku a odešel.

Steve se mi zadíval do očí
Steve: Si úplně jiná než holky které jsem kdy poznal a to se mi na tobě líbí. Jak tak hezká holka může pracovat jako agent?
Já: Tak nějak jsem neměla na vybranou, ale nelituji toho. Jaké to bylo vyrůst v Brooklynu?
Steve: Na ulici před domem jsme hrávali fotbal, hráli na babu a takové ty další hry.
Já: Musel si mít hezké dětství
Steve: Jo měl jsem. na chvíli se jakoby zasnil. No a co ty?
Já: U nás se do školy začínalo chodit v pěti letech a na hraní potom nebyl čas. Měla jsem malého plastového koníčka a tahala ho všude. zasmála jsem se

Číšník přinesl jídlo a oba jsme začali jíst. V restauraci byla živá hudba a pár lidí tancovalo.
Steve: Smím prosit?
Já: eem jo
Vzala jaem jeho ruku a šli jsme na parket. Steve mi dal ruce na boky a já jemu kolem krku. Po dvou písničkách jsem položila hlavu Stevovi na hruď a pravou rukou chytla tu jeho.

Bylo už půl desáté a rozhodli jsme se jet zpět

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo už půl desáté a rozhodli jsme se jet zpět. Vystoupili jsme z auta před Stark Tower.
Já: Nechceš se jít ještě kousek projít?
Steve: Mám jiný nápad počkej chvilku. Za chvíli se otevřeli vrata od garáže a Steve vyjel na motorce.
Steve: Nasedni. sedla jsem si za něj a objala ho.

Jeli jsme nočním New Yorkem, který byl plný světel. Vyjeli jsme na takový malý travnatý kopeček s pár stromy. Sesedli jsme z motorky a sedli si do trávy. Steve si po chvíli lehl a já si lehla na jeho paži.
Já: Nevadí?
Steeve: Jasné že ne
Koukali jsme se na hvězdy a povídali si.

Bylo skoro dvanáct když jsme se vrátili. Zastavili jsme se před mím pokojem
Já: Děkuju moc za večer. Moc sem si to užila
Steve: To i já.
Stáli jsme u sebe dost blízko a já dala  Stevovi pusu na tvář a podívala se mu do očí. Položil ruku na mou tvář a dal mi lehkou pusu.
Já: A-asi už půjdu spát, ještě jednou díky za večer. Dobrou noc
Steve: Dobrou noc
Vešla jsem do pokoje a zavřela za sebou dveře.

New Start (Avengers) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat