38. Nikde nikdo

76 7 2
                                    

Z pohledu Nat.
*Cat měla dost vážný a odhodlaný výraz, tenhle plán jsem neschvalovala ale pokud by se něco pokazilo nebyla by tu jiná možnost* povzdechla jsem si

Můj pohled
Nat: Dobře
Já: Děkuju, Steve nás nějak rozdělí půjdeš s ním. přikývla
Nat: Co ostatní
Já: Nesmíte mě hledat. Jestli se budete snažit dostat Hydru bude to pro mě jen horší. Jsi jediná koho Steve poslechne

Prošel kolem nás Clint
Clint: Tak na co čekáme jdeme
Podívali jsme se s Nat na sebe navzájem a kývli jsme.

Vešli jsme do jetu. Při vzletu jsem seděla za řízením potom už jsem to přenechala Jarvisovi.
Steve: Základna je docela velká. Nachází se dál od civilizace v lese. Přistaneme zde. ukázal na mapu. Je to jihovýchodní strana. Bruce počká tady. Tony dostaneš se dovnitř, bohužel nevíme jestli je tam nějaký štít takže si musíš poradit. Thore ty půjdeš na západní stranu s Clintem dokud pro něj nepřiletí Tony. Clinte Tony tě potom vezme nahoru. Cat ty půjdeš se.

Přerušila jsem ho
Já: Půjdu na severovýchodní stranu kolem základny je elektrický plot. Tam by měl být vypínač.
Thor: Vždyť to můžu klidně usmažit
Já: Thore čemu si nerozuměl na potichu a nenápadně.
Steve: Fajn, ale Natasha půjde s tebou
Já: Steve je to jen vypnutí proudu zvládnu to, netahej si emoce do akce. mrkla jsem na něj
Steve: Fajn Natasha půjde se mnou z jihu. Tony počkáš až Cat vypne proud pak můžeš vyletět. Ti z nás co jdou po svých, se dostanou na svá místa a počkají. Všechno jasné?
Všichni jsme přikývli.

Přistála jsem s jetem a Tony otevřel rampu.
Podívala jsem se na Nat. Kývla na znamení že ví co má dělat.
Čekali jsme až se rampa otevře. Steve přišel ke mě.
Steve: Jsi si jistá
Já: Jo
Steve: Buď opatrná
Já: Neboj budu, miluju tě. dali jsme si pusu.
Vyběhla jsem z jetu a běžela k vypínači.

Já: Jsem tu můžu vypnout plot?
Všichni řekli že jsou na svých místech.

Vypla jsem proud. Viděla jsem Tonyho jak vzlétl nad základnu.
Steve: Jsme uvnitř nikde nikdo

Běžela jsem kousek dál od vypínače a začala přelézat plot. Uslyšela jsem šustit listí. Za mnou byl les. Nefoukalo. Nikdo z našich tu není. Doufala jsem že je to nějaké zvíře. Radši jsem skočila zpět na zem a vzala do ruky pistol. Mířila jsem před sebe k houští.

Chystala jsem se podívat do keře. Ale zpoza stromů vyskočili dva agenti. Jeden mi vykopl zbraň z ruky. Začala jsem s nima bojovat. Jednoho jsem několikrát praštila a kopla. Nevypadalo to že se jen tak zvedne. Druhého jsem položila na zem a skláněla se nad ním. Vzala jsem zbraň která ležela na zemi. Slyšela jsem jak někdo běží přímo k nám. Několikrát jsem tím směrem vystřelila. Najednou jsou uslyšela cvaknutí zbraní. Ne jedno ale asi dvacet.

Rozhlédla jsem se kolem. Kolem mě byli všude agenti hydry. Mířili zbraněmi přímo na mě. Bylo jich asi třicet. Neměla jsem šanci. Chtěla jsem zavolat o pomoc přes vysílačku kterou jsem měla v uchu. Když jsem zjistila že ji nemám a při boji mi pravděpodobně vypadla, pomalu jsem dala ruce nad sebe a zvedla se. Dali mi pouta a odvedli mě.

New Start (Avengers) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat