Uplynuly dva dny od chvíle kdy mě Fury přizval do programu Avengers. Právě vcházím do meetingové místnosti a sedám si na své místo. V místnosti už je Steve, Nat a Bruce takže čekáme na Clinta, Furyho a jak jinak než Tonyho.
Všichni už sedí na svých místech a Fury se ujímá slova.
Fury: Jsem rád že jste se všichni konečně dostavili. podíval se na Tonyho. No nicméně všem jsem vám řekl co program Avengers obnáší. A rád bych věděl jak jste se rozhodli. Takže je tu někdo proti?
Všichni jsme se na sebe podívali, ale nikdo se neozval.
Fury: To jsem nečekal ale jsem za to rád. Byl bych rád aby jste všichni bydleli na jednom místě, ale jelikož je tento program teprve na začátku nemáme žádnou volnou základnu.
Tony: Takže co chcete dělat?
Fury: Dobře že se ptáte pane Starku. Chtěl jsem vás požádat zda by tímto místem prozatím mohla být Stark Tower.
Tony: No tak to ne. To v žádném případě. Nenechám si jen tak ve svém domě chodit úplně cizí lidi.
Fury: Pokud vím Starku bydlíte za městem.
Tony: To je možná pravda ale
Fury: V tom případě by prozatím Stark Tower mohla poskytovat domov pro Avengers.
Tony: No jo. Fajn. Když jinak nedáte ale kdo mi to zaplatí. Voda, elektřina to jako budeme nakupovat společně?
Fury: Jakožto ředitel vám na věci jako je elektřina a voda mohu přispět, ale co budete jíst už opravdu není moje starost. Ale Starku jste bilionář pár stovek navíc za vodu vás nezabije.
Tony se na něj uraženě podíval a už radši mlčel.Bruce: Pane, já tento program 100% schvaluji, ale nemyslím si že je bezpečné abych se teď pohyboval někde v blízkosti lidí. Svět poprvé poznal skutečného Hulka a já se bojím že se něco pokazí a neovládnu to.
Fury: Doktore myslím že to ovládáte dobře. Každý bude pracovat i sám na sobě a vy se třeba můžete chytit tohoto. Určitě se najde někdo kdo vám pomůže. Musí existovat cesta jak Hulka uklidnit.
Bruce: Asi máte pravdu.Já: Pane, co budeme jako Avengers dělat v mezičase. Myslím mimozemská invaze se neodehrává každý den.
Fury: Každý má nějaké povinnosti, stále budete agenti SHIELDu a dostávat mise. Ne vždy na ně půjdete všichni to je vám doufám jasné. Každý má svůj soukromí život.
Steve: Takže mise budete zadávat vy.
Fury: Ano, budu.
Nat: Pane, ale přece každý někde bydlíme proč bychom měli najednou bydlet spolu.
Fury: Protože proto abyste tvořili dobrý tým tam venku na bojišti musíte poznat jeden druhého. Stát se týmem, být něco víc než jen skupina zvláštních lidí.Clint: Tak mám takový nápad. všichni jste se podívali na Clinta. Co kdyby jsme si všichni tykali? Když bychom měli být jeden tým.
Já: Myslím že je to dobrý nápad určitě se nám tak bude lépe pracovat. všichni souhlasili takyFury: Starku za jak dlouho se budou moct nastěhovat?
Tony: Tak jelikož i Stark Tower byla zasažena tím mimozemským cosi, bude trvat tak dva týdny než bude vše hotovo.
Fury: Fajn tak to popožeňte. Ještě někdo nějaké otázky? Dobře můžete jít.Odešli všichni až na Clinta.
Fury: Vím na co se chcete zeptat. A ano můžete létat za rodinou kdy budete chtít. Počítám s tím že váš domov je někde jinde a že rodina je pro vás nejdůležitější. Jen myslete na to abyste byl vždy připraven. Nikdy nevíme kdy vás budeme potřebovat.
Clint: Dobře, děkuji pane.
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...