Večer
Nat: Asi už půjdu, je dost hodin. zvedala se a šla ke dveřím
Já: Ne
Otočila se zpět na mě
Já: Nechci tu být sama, mám strach. Mám strach že se ráno probudím a budu zpátky, že tohle všechno je jen sen. Že se to zas stane. začala jsem panikařit a hůř se mi dýchalo
Nat: Jsi v bezpečí, tohle není sen.
Klepaly se mi ruce a po tváři mi sjelo několik slz. Natasha si sedla přede mě. Nat: Zhluboka se nadechni a nemysli na to jo. donesla mi sklenku vody, uklidnila jsem seNatasha zůstala u mě v bytě. I přes to že mám pořád strach, spalo se mi lépe. Věděla jsem že je u mě někdo komu můžu věřit.
Ráno jsme vyrazili v šest. Došli jsme až ke quinjetu. Zpomalila jsem, zhluboka se nadechla a vešla na palubu. Byli tam tři agenti, kteří okamžitě upnuly zrak na mě.
Nat: Na co koukáte, máte už všechno?
Všichni se otočili a každý ještě kontroloval věci.Natasha se otočila ke mě. Klepaly se mi ruce
Nat: Bude to v pohodě
Já: Kolik lidí to ví? To že mě vzala hydra. šeptala jsem
Nat: Ze SHIELDu jen agenti 9 a 10 stupně. (Na 10 stupni je ředitel a na 9 stupni je nás asi 10 /já, Nat, Steve, Clint, Coulson, Hillová, Hendová a pár dalších/), ti ostatní nic neví.
Jen jsem přikývlaAgent: Máme vše můžeme odletět.
Sedla jsem si a připoutala se. Pořád se mi klepaly ruce a byla jsem nervózní. *Sakra uklidni se* Několikrát jsem se zhluboka nadechla a trochu se uklidnila.Za několik hodin jsme přistávali na základně SHIELDu. Zvedla jsem se a otevřela rampu. Vyšli jsme z hangáru kde už na tým čekala Hillová. Šla jsem vedle Nat a tři agenti šli před námi. Agenti ji předali tablet s informacemi a odešli. Hned co mě uviděla zarazila se.
Hill: Caitlin?
Já: Ahoj
Hill: Jak? Kdy? Kde?
Já: Řeknu to jednou a všem, ale ne teď a tady.
Hill: Pojďme za Furym. vzpamatovala se a otočilaVešli jsme do Furyho kanceláře. Fury byl k nám otočený zády.
Hill: Pane, tým který byl v Číně se vrátil.
Fury: Už bylo načas...
Při posledním slově se otočil a uviděl mě stát u dveří.
Já: Pane
Vůbec nevěděl co říct.
Já: Byla jsem na té základně. Narazila jsem na agentku Romanovovou v nejbližším městě.
Hill: Ale vždyť to nikdo nepřežil
Já: Já ano, prosím stalo se toho tolik a já se nechci opakovat. Řeknu to jen jednou.
Hill: Nikdo z vašich by teď žádnou misi mít neměl.
Fury: Dorazím zítra do Avengers Tower a chci slyšet všechno.
Hillová se rozešla ke dveřím, potom Nat a nakonec já
Fury: Agentko Nouri. otočila jsem se. Rád vás zase vidím a jsem rád že jste v pořádku.
Přikývla jsem a odešla.Na chodbě
Hill: Jsem ráda že jsi v pořádku. Všichni jsme měli strach. Uvidíme se zítra
Hillová odešla a já se s Natashou vydala do garáže. Nasedli jsme do auta a vyjeli. Zanedlouho jsme dorazili před Avengers Tower. Natasha vypla motor a podívala se na mě.
Nat: Připravena?
Já: Ani trochuVystoupili jsme z auta. Vešli jsme a šli do obýváku.
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...