Všichni jsme se zasmáli. Clint se vracel zpět na své místo na gauči a podíval se na Tonyho.
Clint: Prosím Starku
Tony a postavil a šel ke kladivu
Tony: Nikdy jsem před žádnou výzvou necouvl. otočil se na Thora. Takže když to zvednu budu vládcem Asgardu?
Thor: Ano jistě.
Tony: Tak to znovu zavedu právo první noci.
Tony chytl kladivo oběma rukama a pokusil se ho zvednout.
Tony: vydržte chviličku. odešel a za chvíli se vrátil i s částí Ironmanova obleku, kterou měl jen na dlani a zápěstí. Pokusil se ho zvednout znovu. (Bez úspěchu).
Potom co se Tony posadil se otočil na Steva.Steve se zvedl a stoupl si ke kladivu. Vyhrnul si rukávy a zatáhl. Při prvním dotyku se kladivo zvedlo asi o centimetr ale jediný kdo si toho všiml byl Thor, kterého to zaskočilo. Další na řadě byl Bruce. Když si Bruce sedl všichni se podívali na mě a Nat.
Nat: Ne,ne tohle fakt vědět nemusím.
Thor se podíval na mě a ukázal na kladivo
Já: To si zkoušejte vy. Nepotřebuju kladivo ani Asgard.
Napila jsem se piva a sedla si vedle Steva.Thor: Mě by se líbilo mít královnu jako si ty.
Já: To se se mnou právě snažíš flirtovat? podívala jsem se na něj a zvedla jedno obočí
Thor: Holky mají rády komplimenty ne snad?
Já: To samozřejmě, ale ty zadané to chtějí slyšet od někoho jiného. podívala jsem se na Steva
Steve: Kdybych já byl králem Asgardu ty by jsi byla moje královna.Tony se postavil a podíval se na nás dva
Tony: Nechte toho cukrování. Chci vám všem něco ukázat. mávl na nás rukou ať se zvedneme a následujeme ho.
Všichni jsme se zvedli a šli za Tonym který vyšel ven.
Tony: Takže. Když už jsme se stali Avengers a žije se nám tu celkem dobře. A myslím že tenhle tým za něco stojí tak jsem to chtěl udělat více oficiální. podíval se nahoru na Stark Tower.
Tony: Jarvisi můžešVšichni jsme se dívali nahoru. Na místě kde bylo ještě před měsícem napsáno STARK teď bylo obrovské A. Pomalu se rozsvítilo.
Zatleskali jsme
Nat: Tony tohle tě muselo stát hodně dobré vůle
Zasmáli jsme se
Steve: Je to oficiální. JSME AVENGERS.Potom co jsme se vrátili dovnitř šel Tony, Clint a Thor spát. Byli opilí a už nás nebavilo je poslouchat. Já, Steve, Nat a Bruce jsme trochu uklidili a potom šli taky do svých pokojů.
Došla jsem do svého pokoje a dala si sprchu, vyčistila zuby a vzala si pyžamo. Bylo půl čtvrté, byla jsem stále vzhůru. Ležela jsem na zádech s rukama za hlavou a koukala do stropu. Rozhodla jsem se zajít ke Stevovi.
Zavřela jsem za sebou dveře a šla k jeho pokoji. Lehce jsem zaklepala a pomalu otevřela dveře a zašeptala.
Já: Spíš?
Steve: Ne nemůžu usnout, co tu děláš?
Vešla jsem do pokoje a přivřela dveře
Já: Taky nemůžu usnout. podívala jsem se do země
Steve: Pojď ke mě. posunul se na druhou půlku postele a nadzvedl peřinu.
Zavřela jsem za sebou dveře a vlezla k němu do postele.Objala jsem Steva a on mě. Oba jsme usnuli do deseti minut.
Přes prázdniny nebudu mít moc času psát, ale pokusím se. Nečekejte žádnou aktivitu ani pravidelnost.
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...