Od Thorova návratu uplynuly dva dny. Vyprávěl nám o Asgardu a jeho dětství s Lokim. Pořád se se mnou snaží flirtovat a Steve žárlí. Jednou už se kvůli tomu Steve a Thor pohádali, kdybych nepřišla pravděpodobně by se poprali.
Lokiho žezlo se stále nenašlo a tak nikdo nebyl na žádné misi.Ráno po snídani jsem šla za Brucem do laborky.
Já: Tak jsem tady
Bruce: Jo vyndat ty stehy
Já: Přesně tak. Konečně můžu trénovat
Bruce: S tím tréninkem, neměla by jsi to přehánět
Já: Seděla jsem na zadku už dost dlouho. Prosím už to neprodlužuj
Sedla jsem si na postel a Bruce mi vyndal stehy.Šla jsem do pokoje a vzala si na sebe černé sportovní kraťasy a světle modré tričko. Vlasy jsem si sepla do culíku a šla dolů. (Je červen)
Steve: Kam jdeš?
Já: Ven projít se možná si i zaběhat
Steve: Jdeš sama nebo by ti má společnost nevadila?
Já: Pojď. mávla jsem na něj
Steve se zvedl a šel za mnou venŠli jsme za město a povídali si.
Vrátili jsme se na oběd a najedli se spolu s ostatními.
Já: Tony co tady poslední týden dělají nějací dělníci? Vím že chodí z druhé strany, asi aby se nám vyhnuli ale proč?
Tony: Potřeboval jsem u sebe něco předělat. tahle otázka ho očividně zaskočila, asi si myslel že to nikdo nevíPo pár minutách se Tony podíval na hodinky a zvedl se.
Tony: Potřebuju vám něco říct. Je to... dost osobní, ale myslím že je čas
Každý z nás měl nechápavý pohled který mířil na Tonyho. Dívali jsme se na sebe navzájem ale nikdo nic nevěděl ani nechápal.
Tony: PočkejteOtočil se a mířil ke dveřím.
Za chvíli vešel zpět do jídelny i s malou holčičkou v náručí a Pepper která šla za ním.Všichni jsme vykulili oči a jen na ně koukali s otevřenou pusou.
Tony: Tohle je naše dcera Morgan.
Morgan zabořila hlavu do Tonyho ramene.
Steve: Proč si nám o ní nikdy neřekl?
Tony: Nechtěl sem ji přivést do nebezpečí. Ututlali jste to před médii i všemi ostatními. Všechno vám vysvětlím
Položil Morgan na zem a ta se ihned chytla Pepper.Tony: Ale myslím že není bezpečné ji nechávat za městem
Nat: Proč když o ní nikdo neví
Pepper: Potom co Caitlin postřelili nám došlo jak rychle se může něco takového stát i nám.
Tony: Pepper i Morgan teď budou bydlet tady.
Steve šel k Tonymu a dal mu ruku na rameno
Steve: Tady jsou v bezpečíJá: Jak se vám tohle podařilo utajit?
Pepper: Sama nevím ale k médiím se to díky bohu nedostalo.
Steve: Kolik jí je?
Tony: Dva a půlPepper se podívala na Morgan která ji držela za nohu.
Pepper: Nemusíš se stydět. pohladila ji po vlasech a Morgan se na nás podívalaŠla jsem směrem k Morgan a klekla si před ní
Já: Ahoj princezno, já jsem Caitlin ale můžeš mi říkat Cat jestli chceš. držela v ruce panenku Elsy
Já: Tyyjo ty máš ráda Elsu? To je moje nejoblíbenější princezna.
Morgan: Já ji mám nejladši.
Já: A znáš taky Olafa? To bylo super jak zpíval viď?
Morgan přikývla
Pepper: Řekneš Caitlin co máš v batůžku?
Morgan: Já mám v baťůšku Anu a a Oafa.
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...