45. Narazil

69 7 1
                                    

Stála jsem s Nat v obýváku, ale nikdo tam nebyl.
Nat: Jarvisi zavolej všechny ať sem hned přijdou.
Jarvis: Ano jistě. Všichni zde budou během chvilky ale Kapitán Rogers dorazí do 15 minut.

Koukala jsem se směrem ke schodům odkud už jsem slyšela mluvit ostatní. První kdo se objevil na schodech byl Sam. Mluvil s Clintem který šel hned za ním. Sam sešel schody a až potom se podíval naším směrem. Zastavil se a jen koukal. Clint do něj narazil ze zadu protože se zastavil z ničeho nic.

Já: Čaute
Sam si promnul oči.
Sam: Caitlin jsi zpátky! rozběhl se ke mě s nataženýma rukama a pevně mě objal. Objala jsem ho nazpět

Clint byl hned za Samem
Clint: Moc rád tě vidím
Já: Já tebe taky. objali jsme se

Potom co jsme se s Clintem pustili ke mě přišel Thor
Thor: Moje ztracená královna se vrátila. Vzal mou ruku do jeho a políbil ji.

Bruce mi potřásl rukou a dal mi pusu na tvář. Tony a Bucky stáli vzadu.

Ujala jsem se slova dříve než by se začali ptát všichni najednou
Já: Byla jsem na té základně, která explodovala pár dní zpátky. Narazili jsme na sebe s Nat v nedalekém městě. Unesla mě Hydra, chtěli dostat Steva. Podařilo se mi utéct až teď. Jestli by vám to nevadilo promluvila bych si až zítra. Událo se toho hodně, ale nechci to řešit dneska.
Řekla jsem snad na jeden nádech

Bruce: Jsme rádi že jsi zpět. Dej si na čas. Nikdo na tebe nespěchá.
Clint: A jsi v pohodě? Nejsi zraněná nebo něco?
Já: Nic mi není. usmála jsem se na něj

Naše pozornost se obrátila na otevírající se dveře, ve kterých se objevil Steve.
Steve: Promiňte za spož..dě..ní. zastavil se když mě uviděl. Stáli jsme od sebe asi tři metry.
Nat: Pojďte nechte je

Všichni odešli až jsem v obýváku zůstala jen já a Steve.
Steve: Cat? Si to opravdu ty? šel pomalu ke mě a měl slzy na krajíčku
Já: Jo, jo jsem to já
Přišel až ke mě a položil ruku na mou tvář. Po tvářích mu tekly slzy stejně jako mě.
Steve: Já..já tomu .. to není to
Zakoktal se když se snažil zformulovat větu
Já: Jsem to já a jsem tady.

Položil i druhou ruku na mou tvář a vtiskl mi intenzivní polibek. Opřeli jsme se o sebe čely a naše nosy se dotýkali.
Steve mě objal, měl hlavu na mém rameni. Cítila jsem že brečí.
Já: Shhh.. jsem tady
Objala jsem ho a hladila ve vlasech. Otřela jsem mu slzy a podívala se mu do očí.

Objal mě znovu a zvedl mě ze země. Obmotala jsem nohy kolem jeho pasu.
Steve: Ani nevíš jak moc si mi chyběla.
Já: Vím protože jsi mi chyběl úplně stejně
Položil mě na zem

Steve: Byla jsi pryč hrozně dlouho. chtělo se mu brečet znovu
Já: Já vím
Steve: Co se stalo? Kde jsi byla?
Já: Hydra, to ona mě vzala. Utekla jsem díky té explozi. Ta základna v Číně kam Fury poslal Natashu.
Steve: Prosím odpusť mi. Neměl jsem tě nechat jít samotnou. Měl jsem poznat že je něco špatně
Já: Nemám ti co odpouštět. Neudělal jsi nic špatně. Udělala jsem to pro tebe, abych tě ochránila. Abych ochránila nás všechny. Udělal by jsi to samé ne?
Steve: Jo udělal. Udělal bych pro tebe cokoli
Já: Vidíš. Nemáš si co vyčítat

New Start (Avengers) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat