Steve přišel asi za deset minut i se snídaní. Přinesl mi tvarohový závin a pro sebe si vzal chlebíčky.
Steve: Na. podal mi talíř a sedl si na židli.
Snědli jsme snídani a nějakou dobu koukali na zprávy o tom co se stalo v Súdánu. Doktor mě přišel naposledy zkontrolovat, bylo 12:45 a slyšeli jsme přilétající quinjet.Já: My neřekli Clintovi kde nás najde
Steve: Půjdu mu naproti
Steve odešel a vrátil se společně s
Clintem za pět minut.Clint: Ahoj
Já: Ahoj. přišel ke mě a opatrně mě objal
Clint: Jsem rád že jsi v pořádku
Já: Prosím nevyčítej si to
Clint: Já vím. Tady máš věci. podal mi malý batoh s oblečením.
Já: Díky
Steve: Máme odejít ať se můžeš převléct nebo chceš pomoct?
Já: Sestra by měla přijít každou chvíli mi odpojit kanilu poprosím ji.
Steve: DobřeZa pět minut přišla sestra a kluci odešli. Odpojila mi kanilu a naposledy zkontrolovala rány. Donesla mi zbraně a oblek který už byl nepoužitelný. Pomohla mi převléct se a začala si tam něco srovnávat. Za deset minut se ve dveřích objevil Steve a Clint i s vozíkem.
Steve: Váš kočár princezno. zaparkoval ho vedle postele a podal Clintovi mou tašku s věcmi.
Steve: Chceš pomoct přesednout?
Já: uvidíme
Pomalu jsem svěsila nohy z postele a posunula se na kraj. Steve ke mě natáhl ruku a já ho za ní chytla. Opatrně jsem si stoupla na pravou nohu a sedla si na vozík. Vyjeli jsme z pokoje a zastavili se na recepci pro propouštěcí zprávu. Jeli jsme k výtahu a vyjeli na střechu ke quinjetu.Steve zastavil vozík vedle postele. Pomalu jsem si stoupala ale Steve mě vzal do náručí a pomalu mě položil na postel. Zvedl mi opěrátko a jel vrátit vozík. Clint si sedl za řízení a čekal na Steva. Když se vrátil sedl si na sedačku a připoutal se.
Clint: Můžeme?
Steve: Jo
Clint zavřel rampu jetu a vzlétl. Po vzletu se Steve odpoutal a sedl si vedle mě na postel.
Steve: Dobrý? Nebolí tě něco?
Já: V pohodě. Clinte jak dlouho poletíme?
Clint: Tak 9 hodin
Obrátila jsem se zpět na Steva
Já: Mluvil někdo s Furym?
Steve: Teď si vyšla z nemocnice a už myslíš na práci. zasmál se
Já: No co někdo musí
Steve: Dostal podrobnou zprávu o všem co se stalo v Súdánu včetně tvého stavu. Nevadí když si půjdu sednout za Clintem?
Já: Jasně že ne, jestli mi můžeš prosím podat můj telefon? Je v batohu.
Steve se zvedl a podal mi můj telefon a šel si sednout vedle Clinta.Clint: Uniklo mi něco? zeptal se hned co si vedle něho Steve sedl
Steve: Co myslíš?
Clint: Ty a Caitlin?
Steve: Jo tohle
Clint: Co je?
Steve: Dali jsme se dohromady
Clint: Wow přeju ti to. Už bylo načase
Steve: Jak jako bylo načase
Clint: Koukal si po ní už tehdy v New Yorku a nejsi zrovna nenápadný. Nebyl jsem jediný kdo si toho všiml. A Sam mi dluží kilo.
Steve: Za co?
Clint: Vsadil se že se dáte dohromady až v červnu (je květen)
Steve: Tohle není jediná sázka že?
Clint: Pár jich ještě bude
Koukala jsem do telefonu a přitom jejich konverzaci poslouchala. Pousmála jsem se nad tím a četla si zprávy.
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...