Jsem tu už skoro tři měsíce. Každý den je stejný. Ráno (ne)zapiju pilulku, v poledne dostanu najíst a napít. Jednou za týden se můžu vysprchovat. Často poslouchám jejich rozhovory. Vím že na základnu přijíždí dva kamiony za měsíc. Přivezou zásoby jídla, vody, zbraní a ostatních věcí na měsíc. Slyšela jsem že před týdnem napadli Avengers jednu jejich základnu ve Finsku.
Jeden z nich se jednou prokec a už aspoň vím kde jsem. Jsem v Asii v Číně v jedné z podzemních základen.U Avengers
Pohled Steva
Caitlin je pryč skoro tři měsíce. Hrozně mi chybí. Nemůžu vedle ní usínat ani se probouzet. Všichni pomalu ztrácí naději. Napadli jsme jednu základnu ale nic jsme nezjistili.Už je to téměř devět měsíců. Devět měsíců co jsem bez Caitlin. Nikdo nezachytil žádnou zprávu. Před dvěmi měsíci jsme napadli základnu Hydry v Argentině ale nenašli jsme ani Caitlin ani žezlo které stále hledáme. Jsem jediný kdo ještě neztratil naději. Spíš si nedokážu připustit že je doopravdy pryč.
Morgan už se na ni přestala ptát. Je malá a nebude si to pamatovat. Před čtyřmi měsíci oslavila 3 narozeniny. Nejvíc je mi líto toho že jsem s Cat strávil tak málo času. Všechny její věci v pokoji jsem nechal tak jak byly. Dokonce i tričko které měla přehozené přes židli. Dokonce i její věci už ztratili její vůni.
Bylo dopoledne a všichni jsme seděli v meetingové místnosti. Přijel Coulson
Coulson: V Číně byl zaznamenán výbuch. Nikdo neví co ho způsobilo. Byla to podzemní základna, nevíme jestli byla osídlena nebo ne. Místní policie prohledává trosky. Nebyla to exploze plynu ani ničeho známého. Máme satelitní záběry z té chvíle. Všude byl klid když najednou země vyletěla do povětří a po okolí se rozlila vlna jakési energie která měla fialovou barvu. Ředitel Fury posílá agentku Romanovovou na místo výbuchu. Ostatní pošle později nebo vůbec.Pohled Nat
Nasedla jsem do quinjetu a letěla do Číny i s třemi agenty. Prošli jsme celé místo kde stála základna. Policie našla asi 20 chlapů všichni mrtví, u většiny se nepodařilo rozeznat ani o koho šlo. Procházela jsem trosky když jsem uviděla malý připínáček. Zvedla jsem ho a otočila ho. Byl černý s červenou chobotnicí uprostřed!
N: HYDRA! Tohle byla základna Hydry!
Přespali jsme ve městě blízko základny.O dva dny později
Fury poslal čtyři další agenty aby prošli trosky kvůli důkazům. Dohlížela jsem tu na ně.Bylo ráno a já seděla venku v kavárně. Před sebou jsem měla hrnek kávy a nějaký moučník. Byla jsem na telefonu a přehrávala si video z výbuchu pořád dokola. Něco mi na něm nesedělo. V jeden okamžik mi připadalo jako kdyby tam stála nějaká osoba. Bohužel ve chvíli kdy se po zemi rozlila ta vlna jakési energie a stoupala, zasáhla i kameru a ta přestala natáčet. Paměť poškozená nebyla a tak máme alespoň záběry před explozí.
Napila jsem se a podívala se před sebe. O dva stoly dál seděla žena asi v mém věku. Měla sluneční brýle, kšiltovku a kapuci. Když jsem se na ni podívala rychle se zvedla, hodila na stůl peníze a odešla. Přišla mi povědomá. Chvíli jsem přemýšlela koho mi připomíná a pak mi to došlo. Sakra to je Caitlin!
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...