13. Rande?

160 11 0
                                    

Druhý den jsme všichni tři jeli ráno do SHIELDu předat informace o misi Furymu. Když jsme se po poledni vrátili šla jsem do tělocvičny trénovat a potom se projít.

Po večeři jsme všichni (já, Nat, Tony, Bruce, Steve) seděli u televize a sledovali zprávy. Seděla jsem vedle Steva. Mluvili tam o nepokojích v Rusku, o tom jak lidé nesouhlasí s názory vlády a tak vyhazují věcí z oken a ničí veřejný majetek. Denně bývá kvůli tomu, okolo dvaceti vážně zraněních lidí, kteří jsou převáženi do nemocnic.
Já: To je hrozný že se to děje i v dnešní době
Tony: Lidi jsou svině
Bruce: Až to skončí jde tam nějaký akční film tak se mužem kouknout
Nat: Jasně proč ne

Asi v polovině filmu jsem usla a hlava mi spadla na Stevovo rameno. Opatrně se naklonil a viděl že spím. Nechtěl mě budit a tak se ani nehnul. Film skončil asi o půl 12.
Nat: Caitlin usnula? řekla když viděla mou hlavu na Stevovém rameni.
Steve: Jo asi v půlce filmu.
Tony: Já už si půjdu lehnout
Nat a Bruce: Jo, já asi taky
Všichni si navzájem řekli dobrou noc a odešli. Jen já a Steve jsme zůstali v obýváku protože mě nechtěl vzbudit. Ještě chvíli tam jen tak seděl a potom mě opatrně vzal do náruče a odnesl nahoru. Vešel se mnou do pokoje a opatrně mě položil na postel a přikril. Koukal se na mě jak spím. Po chvíli mi dal pusu do vlasů a odešel spát do svého pokoje.

Druhý den ráno jsem se probudila ve své posteli s tím že jsem netušila jak jsem se tam dostala. Protože jsem si pamatovala že jsme se naposled dívali na film. Vstala jsem a šla do sprchy a potom se oblékla. Šla jsem do kuchyně kde seděli už i ostatní a nasnídala jsem se.

Byla jsem na cestě do tělocvičny když mě zastavil Steve
Steve: Caitlin já noo. podrbal se na hlavě. Mohl bych tě poznat já nevím třeba na večeři, jestli by jsi chtěla já tě nenutím jen
Já: Půjdu ráda. usmála jsem se na něj a bylo vidět že se mu ulevilo že jsem neodmítla
Steve: Jo tak. vzpamatoval se. V osm se sejdeme dole a pojedeme autem.
Já: Počítám s tím a kam mě to vezmeš ať vím co si mám vzít.
Steve: Je to takový menší soukromí rodinný podnik, ale vaří fantasticky. Vem si cokoli tobě sluší všechno.
Začervenala jsem se
Já: Děkuju tak já už půjdu, uvidíme se v osm

Šla jsem do tělocvičny. Vešla jsem a viděla Nat jak boxuje.
Já: Ahoj. otočila se
Nat: Ahoj. Stalo se něco?
Já: Ne proč?
Nat: Že se usmíváš
Já: No vlastně
Nat: Tak co?
Já: Steve mě pozval na večeři.
Nat: Fakt?! No konečně. Koukáte po sobě už od začátku. Máš ho ráda viď?
Já: Jo mám. Už jste s Brucem někam vyrazili?
Podívala se na mě jakože nechápe o čem to mluvím
Já: Chodíš za ním do laborky i když nemusíš. A na té party jste se oba tak usmívali
Nat se otočila a vrátila se zpátky k boxování. Jen jsem se nad ní zasmála a šla posilovat.

New Start (Avengers) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat