Uběhl týden od útoku chitauriu. New York se snaží postavit a nohy a SHIELD dělá co může, aby se žádné mimozemské věci nedostali lidem do ruky. Vejdu do SHIELDu a zamířím rovnou do Furyho kanceláře. Včera jsem od něj dostala zprávu, že se mnou chce mluvit. Zaklepala jsem a vešla.
Já: Dobrý den
Fury: Aaa agentko Nouri je skvělé, že jste se dostavila tak brzy.
Já: Mám misi, nebo proč jste se mnou chtěl mluvit?
Fury: Posaďte se. Před dlouhou dobou jsem založil program Avengers. Program měl svést dohromady skupinu výjimečných lidí se schopnostmi, kteří by za nás mohli vyhrát boje, které my by jsme nikdy nemohli. Ovšem tento program nebyl nikdy spuštěn. Ale potom co jste dokázali při útoku chitauriu jsem se rozhodl tento program spustit a vás do něj přizvat.
Já: Cože, mě? Ale vždyť nemám žádné schopnosti
Fury: Agentko jste jedna z nejlepších špionek na světě, ovšem že máte schopnosti. Nechte si to projít hlavou. Za dva dny svolám meeting se všemi.
Já: Pane a tím všichni myslíte koho?
Fury: No vás, Rogerse, Bannera, Romanovovou, Starka a Bartona, ovšem i Thor by byl součástí tohoto programu jenže, jak sama víte odletěl pryč na neurčito.
Já: Dobře nechám si to projít hlavou.
Zvedla jsem se a odešla.Šla jsem se projít do parku a sedla si tam na lavičku. Nic jsem nedělala jen se zamyšleně koukala na jedno místo.
??: Zdravím, jste v pohodě?
Já: Co? Jo jo jsem v pohodě. Co tu děláte kapitáne?
Steve: To co vy, čistím si hlavu po tom všem. A prosím tykejte mi, jsem Steve.
Podal mi ruku a já ji přijala.
Já: Caitlin, ale klidně mi říkejte teda říkej Cat. usmála jsem se na něj a on na
Chvíli jsme jen mlčky seděli.
Já: Mluvil jsi už s Furym?
Steve: Jo mluvil, asi myslíš o programu Avengers.
Já: Jo, co si o tom myslíš?
Steve: Není to špatný nápad, myslím že to může být užitečný a že jsme opravdu dobrý tým a to se dnes často nestává.
Já: Jo asi máš pravdu
Steve: Určitě mám pravdu. oba jsme se zasmáli.
Steve: Proč se ptáš?
Já: No, nevím jestli tu nabídku přijmout.
Steve: Proč bys neměla?
Já: Tak ty si super voják, Stark je Ironman, Thor je bůh a já jen obyčejná špionka
Steve: Ty a obyčejná? Jedna z nejlepších na světě a to ti přijde obyčejné?
Jen jsem pokrčila rameny
Steve: Viděl jsem tě bojovat s mimozemskými obludami to by jen tak někdo nezvládl. usmál se na mě a já na něj
Já: Tak jestli to přijmeš tak asi taky nebudu proti.
Steve: Kapitán přece vždycky nastupuje první. zasmála jsem se
Po dlouhé době jsem se cítila aspoň na chvíli trochu uvolněně.Já: Už se připozdívá asi bych měla jít domů.
Steve: Můžu tě doprovodit jestli chceš?
Já: ChciOba jsme se zvedli a šli směrem k mému bytu. Po cestě jsme si povídali o Avengers.
Já: Tak jsme tady. Tak dobrou noc.
Steve: Dobrou noc. usmáli jsme se na sebe. Steve počkal až za mnou zaklapnou dveře a šel směrem ke svému bytu.
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
ActionSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...